האתר שישנה את האינטרנט בישראל

זו הכותרת של ההודעה לעיתונות שקיבלתי ממש עכשיו. כותרת המשנה היא:

דור העתיד של האינטרנט כבר כאן!

וודאי אתם כוססים ציפורניים, וודאי אתם מחכים בקוצר רוח, וודאי אתם אומרים לעצמכם "נו די כבר יו"ר, הפסק למתוח אותנו כל-כך, אנחנו מאוד סקרנים". ובכן הרף! הנה הוא האתר שישנה את האינטרנט בישראל:

Myhommy.com

מתוך ההודעה לעיתונות:

"אתר הבית החדש שלכם, מסמל מהווה שינוי מהותי ויסודי למה שניתן לעשות באינטרנט ולהשיג ממנו (הטעות במקור)… בכוונת מקימי האתר להפוך אותו לעמוד הבית האולטימטיבי של כל גולשי האינטרנט בארץ ובעולם… באמצעות אייקון הקיים בתפריט הראשי, כל גולש יכול להתאים את הקישורים המועדפים (Favorites) לו באמצעות הוספתם לאתר. באופן זה, ניתן להיכנס לאתרים המועדפים עלינו מכל מקום על פני הגלובוס… גם מספק גישה לאחד השימושים הנפוצים באינטרנט: מנועי חיפוש (ההדגשה במקור)… לאור כמות כניסות גבוהה לאתר מאז הקמתו ועד היום, בכוונת מפעילי האתר לבצע תוספות משמעותיות בעתיד הקרוב… לוח אירועים – יאפשר הוספת פגישות, ימי הולדת, יומן על הרשת (בדומה ליומן שבאאוטלוק).. עיצובים נוספים… מיילים- משתמשים יוכלו להגדיר חשבונות מייל נוספים ולראות את המייל שלהם ללא צורך להיכנס למייל… Myhommy מתעדכן תמידית ותמיד יש הפתעות חדשות לגלות"

ריבונו של פתח תקווה! איפה היו האנשים האלה בשנים האחרונות? במערה?!

זה האם-אם-אמא של מנהרת הזמן.
מוסיף צודק. אנחנו באופן רשמי ב-1998.

16 מחשבות על “האתר שישנה את האינטרנט בישראל

  1. אתה לא יודע כמה אתה צודק. מתוך ההודעה לעיתונות:

    Myhommy הינו אתר המבוסס על טכנולוגיות Web 2.0 ומאפשר לגולשים דרכו להתייחס לתכנים/שירותים הקיימים ברשת כאילו היו תוכנות המותקנות על מחשבו האישי.

  2. דיס ג'סט אין: חברה ישראלית המציאה תוכנה מהפכנית לשמירת קשר עם חברים! התוכנה נקראת אייסיקיו, שזה משחק מלים שמשמעותו "איזה מאאגניב האיטרנט הזה". התוכנה שולתת!!1

  3. yawn http://www.netvibes.com/ ופעם גם yawn my.netscape.com אבל כשאני מנסה עכשיו זה בקושי מגיב, ובשנים האחרונות הם גם סוגרים את התוכן לתוכן שהם מייצרים בלבד.

    בכל מקרה, יפה שיש גם אתר עברי מהסוג הזה, כי לקרוא רס"ס בעברית משמאל לימין זה לא נחמד כל כך.

  4. זה העתקה אחד לאחד של netvibes, ואם יש לכם FF אז אפשר בסה"כ לעשות switch page direction ואתם יכולים לקרוא מימין לשמאל.

  5. להערכתי, הם ישבו בבונקר בפתח תקווה וכתבו טוקבקים לפורטלים גדולים, כי… אחרי… כל… משפט… יש להם… 3… נקודות.

  6. בניגוד ל-netvibes, הם ישר פותחים את הכתבה המקושרת, ולא פותחים חלון שמאפשר לראות את התקציר.

    ותודה ליו"ר שתיקן את התגובות עם Mozilla 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *