כשגוגל כתבה סיפור

קראתי בעיון את הטקסט של אמיר זיו אודות שירות חדש של גוגל, Google Scribe. גוגל עסוקה זו תקופה ארוכה בניסיונות לנחש מה אנחנו רוצים. זה התחיל בדבר קטן כמו תיקון האיות שלנו כאשר אנחנו מבצעים חיפוש. אחרי הכל, עוברות דרכה כל כך הרבה בקשות שעם הזמן היא מבינה למה אנחנו באמת מתכוונים. או לפחות כך היא חושבת.

אבל בזמן האחרון נראה שהשאיפות של גוגל הרבה יותר גדולות. בגוגל סקרייב היא מנסה לנחש מהי המילה הבאה שתרצו לכתוב. לא מדובר בשורת החיפוש אלא בטקסט חופשי לגמרי. את החישובים שלה היא עושה מן הסתם על בסיס ההקשר של המילה (או המילים) שנכתבה לפניה ותוך הסתמכות כמעט מוחלטת על ניסיון העבר: אם כל כך הרבה אנשים בחרו במילה הזו אחרי שהם כתבו את המילה הזו ודאי גם אתה תרצה. חוק המספרים הגדולים או משהו מעין זה.

החלטתי לקחת את סקרייב לטיול בארץ כתיבת הטקסטים. התחלתי לכתוב סיפור שנפתח במילים Once Upon A time וקיבלתי את ההצעה הראשונה שלו למילה הבאה. הנה מה שקרה:

once upon a time in the future and the future of the world and the world of the living room and dining room with a view to share videos with friends and family to enjoy a good meal and a drink for the first time in the future and the future of the world and the world

(ובתרגום חופשי: "היה היה בעתיד ובעתיד של העולם ובעולם של הסלון וחדר האוכל עם נוף לשיתוף וידאו עם חברים ומשפחה להנות ארוחה טובה ומשקה ופעם ראשונה בעתיד ועתיד של העולם והעולם")

החלטתי לא להתייאש וניסיתי לכתוב סיפורים אחרים. התחלתי במילה Hello.

hello my name is brenda and I am a new user account and password and try again in a few minutes to make those updates are not sent to the poster of the Ad Hoc Committee on the Judiciary Committee of the Whole Meeting Minutes October 1 to December 1

(ובתרגום חופשי: "שלום, קוראים לי ברנדה ואני חשבון משתמש וסיסמה חדשה ונסה שוב בעוד כמה דקות כדי להפוך את העדכונים האלו לא נשלחים לשולח של ועדת המשפט אד-הוק של כל הפגישה דקות 1 באוקטובר עד 1 בדצמבר")

המממ, כן. מעניין! הנה עוד כמה ניסיונות נואשים. נואשתי גם מהניסיון לתרגם אותם (המילה הראשונה היא היחידה אותה אני בחרתי. כל השאר הן בחירות של גוגל).

Warning Signs of a Cheating Rumor Debunked by ET and Sunday Telegraph newspapers and video from Telegraph TV Shows & Movies Club is a gathering of the ikce oyate kin to the deceased and the other is a new and improved version of the Macromedia Flash Player

Help us improve Yahoo! Answers content of the information contained in this advertisement and any use thereof or reliance thereon or for any future business relationship that you may have to be a member of the Board of Directors of the Company

Listen to the code of the city of New York City Area Directory of All Stores International Sites & Affiliates Forum & Resources for Teachers and Students at the University of California at Berkeley and the University of California at Berkeley and the University of California at Berkeley

I will not be published or reproduced in any form or medium without express written permission of the copyright holder of this work is to be used in the present study was to determine the effect of the drug in the treatment of the subject areas below

המינגוויי יכול להיות רגוע בינתיים. אני לא בטוח לגבי סמדר שיר.

10 מחשבות על “כשגוגל כתבה סיפור

  1. חזק ובמיוחד הפסקה האחרונה שלכאורה מציגה את הניסוח של גוגל ל-׳אני רובוט׳ של אסימוב ואולי אפילו לאיסור הראשון בעולם שבו נתקיים אך ורק כישויות וירטואליות ברשתות חברתיות.

  2. תן את זה לגוגל טראנסלייט ונראה מי יצחק אחרון.
    חשבתה להכפיל את זה? העתק את הטקסט המוצע מחדש (כל הפיסקה האפורה) כאילו הוא שלך (המילה היחידה שהתחלתה איתה), ונראה איך גוגל ימשיך אותה,
    וכך הלאה והלאה בלולאה אינסופית.

    מענין מתי גוגל תתחיל לפרסם בלוגים משלה, וליצור חיפושים אוטומטים כאילו היו משתמש אנושי, וכך תזייף 50% מהרשת כאילו הייתה אמיתית, ואז תיצור חיקויים של החיקוי, וכך הלאה.

  3. הנה הנסיון שלי, מתחיל במילה stuff:

    stuff that is compatible with the following information to the public domain for users in the United States and Canada and the United States and Canada and the United States and Canada and the United States and Canada and the United States and Canada and the United States and Canada and the United States and Canada and the United States and

  4. אם המנגנון אכן מסתמך על סטטיסטיקות אפשר ללמוד ממנו כמה מהתוכן ברשת הוא לא אמיתי אלא תוכן זבל (טוב נו, לא זבל, יותר נכון תוכן שבא מסביב לתוכן האמיתי).
    פרסומות (share videos with friends and family), כסת"ח משפטי (will not be published or reproduced in any form or medium without express written permission of the copyright holder of this work is to be used) , כסת"ח משפטי של פרסומות ( information contained in this advertisement and any use thereof or (reliance thereon , ענייני סיסטם (new user account and password and try again in a few minutes to make those updates). כמעט משמח להתקל בסמים ורכילות.
    אני תוהה אם האלגוריתם מסנן סקס (נראה לי שכן, אחרת האלגוריתם לא היה משלים שום מילה אחרת). הולך לבדוק מה זה ikce oyate, בטח משהו שקשור לסקס בשפת נאבאחו.

  5. אני חושב שאני יודע מה הבעיה: המשפטים הגיוניים מבחינה תחבירית אך לא מבחינה הגיונית – הדיקדוק נכון אבל אין רעיון כלשהו המובע במשפט. עוד יאשימו את גוגל בפירסום זבל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *