הלוויתן שבלע אותי

בזמן האחרון הפכתי את הדיסק החדש של יו לורי, Let Them Talk, לדיסק רכיבת האופניים שלי. לורי, שמוכר כד"ר האוס, הוא גם נגן פסנתר, נגן גיטרה וזמר ממש ממש לא רע, בלשון המעטה. לאיש נשפך כישרון מהאוזניים. בתקליט שלו הוא מחדש כמה שירי ג'ז-בלוז ידועים ומקסימים והתוצאה פשוט נפלאה.

אחרי יותר מחודש שאני מאזין לתקליט בכל פעם שאני יוצא לרכיבת אופניים, אני כבר יודע לומר באיזה קילומטר יושמע איזה שיר ולמעשה באמצעות ההאזנה לשירים אני יכול לדעת בדיוק איפה אני נמצא במסלול שלי. למרות זאת, אני משתדל שלא לעצום עיניים בזמן הרכיבה; פעם האחרונה זה נגמר בכמה תפרים בסנטר וצליעה שהטרידה אותי חצי שנה.

בתקליט יש כמה שירים קצביים וכמה שירים שקטים, אחד מהם לפניכם: הראשון הוא בביצוע של לורי והשני בביצוע, שיתכן שהוא הביצוע המקורי (לא ממש בדקתי), של ג'יי.בי לנור ופרדי בילאו. מן הסתם בשבועות הקרובים אחזור לתקליט הזה פעמים נוספות.

 

The whale has swallowed me

They say the whale swallowed Jona
Out in the deep blue sea
Sometimes I get that feeling
Same old whale has swallowed me
Sun rise in the East
Goes down in the West
Sometimes I get that feeling
Every creature need some rests
I believe the whale got sick
That's why I have bells blues
I do believe one day
He will finally turn me loose
Now we fall ill
I pray I don't get killed
I do believe one day
I will crawl outta here

6 מחשבות על “הלוויתן שבלע אותי

  1. תחליט – דיסק או תקליט? למה יש לי הרגשה שזה לא זה ולא זה? אלא אם כן אתה סוחב איתך לרכיבות דיסקמן, או לחלופין – פטיפון…

  2. אדיר!

    אני מעריץ גדול של לורי. גם בהיבט הטלוויזיוני: החל מבלאק אדר, דרך פריי ולורי, ועד האוס, וגם כמוזיקאי: יש כמה שירים מצוינים בפריי ולורי, וגם ל-Band from TV יש ביצועים לא רעים. הנה כמה קישורים:

    את Hey Jude אפשר להריץ לאט, ולשמוע את לורי שר במהירות נורמלית:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *