רשימת שירות בתי הסוהר של מאקו

נראה שבין אמצעי התקשורת השונים מתקיימת תחרות סמויה. היא לא הוכרזה באופן רשמי ובכל זאת נראה שהיא מתנהלת מזה זמן מה. מי שינצח בתחרות, כך אני מבין, יהיה זה שיצליח לחבר רשימה מופרכת יותר, אווילית יותר, אינפנטילית יותר ומטופשת יותר של אנשים שאין ביניהם שום קשר.

אחרי רשימות "העשירים", "המשפיעים", "המבטיחים" ושאר תארים סובייקטיביים, וחסרי היגיון פנימי, מצליח "מגזין מאקו" (הו! מגזין!) לכבוש את פסגת הרשימות המטומטמות ביותר שאי פעם פורסמו בעיתונות ("עיתונות" ו"מאקו" באותו משפט, חי-חי-חי) הישראלית בשנים האחרונות.

מדובר ברשימת "חמישים האנשים המעניינים בישראל". ואיך מוגדר "מעניין"? כך:

בואו תשאלו את עצמכם מי מעניין אתכם. מי גרם לכם לדבר עליו השנה, מי הפך כל שיחת סלון לוויכוח לוהט ואת מי ממש רציתם לפגוש לקפה.

נשמע ממש מדעי!

וכך, ברשימה נערמו יחד, כאילו היו תפוחי אדמה בסופרמרקט, ראש ממשלה לשעבר שתלויים ועומדים נגדו כמה כתבי אישום, אשת אנס, זמרת שהואשמה בפלילים, איש עסקים שאושפז בכפייה, פושעת מורשעת, רב המואשם במעשים מיניים פליליים, פוליטיקאי שמואשם בעבירות שוחד, ספר שנקלע לחובות ונמלט מהארץ, ראש עיר המואשם בפלילים, וסופרת שהורשעה בגניבה ספרותית.

לצד האנשים ה"מעניינים" האלו, שיש מי שעשוי לכנות אותם בשמות כמו "עבריינים", "פושעים", "אנסים", "גנבים", "מאיימים", "רמאים", "שקרנים" ושאר כינויים לא הכי מחמיאים, נמצאים ברשימה גם חייל חטוף, גולשת גלים, יחצ"ן, ראש עירייה, אנשי עסקים, מסעדנים, ספורטאים, עיתונאים, דוגמניות ועוד.

ואני אומר, חשבו על כל האנשים מהקבוצה השניה (יצחק תשובה, גיא רולניק, יונתן רושפלד), שנמצאים ברשימה הזו לצד מוטי אלון או שולה קצב זקן.
הם בטח מה-זה מאושרים להיות "מעניינים"!

6 מחשבות על “רשימת שירות בתי הסוהר של מאקו

  1. אנחנו כבר קרובים לתחתית של תרבות ה"להיות מפורסם זה הדבר היחיד שחשוב"? אני ממש מקווה. לא יודע לאן אפשר עוד לרדת.
    בעצם אני כן יודע – מפיקי "האח הגדול" רצו להכניס לבית אשה בהריון מתקדם כדי שהלידה תתרחש בשידור חי.

  2. לא שזה מעניין מישהו, אבל קוראים לה גילה קצב. לא שולה.

    והחשיפה לרשימה הזו היא העונש של מי שגולש במאקו. הרגיל או המגזין.

  3. ברשימת ה"עבריינים" או "חשודים" יש בהחלט כמה אנשים שאפשר לכנות מעניינים כמו דרעי או לחיאני. וגם הם צריכים להעלב מלהיות באותה רשימה עם ניקול ראידמן שמעניינת כמו שלולית.

  4. רוא"ש, אתה שומע את הנקישות מלמטה?

    והערה אחת על הרשימה של יובל: גם מדליקי המשואות השנה לא היו משהו. התיאור של אחת מהן היה יכול באותה הצלחה להיות התיאור שלה בגמר תחרות מלכת היופי: היא מדריכה בצופים, וחובבת ים(!). זה הדור שהולך ופוחת.

    והיי נמרוד! 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *