יהונתן קלינגר – סוף הריאליטי

גבירותיי ורבותיי, הנני מביא לעיונכם את הטקסט ששלח עו"ד הקונצרן, מר יהונתן קלינגר. הטקסט מתפרסם בקטגוריית "כתב אורח" ומובא כלשונו וללא כל קיצורים. יהונתן, בבקשה:

לפני כארבעה חודשים הוכרזה בגלוב תכנית ריאליטי חדשה: למצוא ליהונתן (בזמנו עו"ד הקונצרן, כיום ממפוטרי הקונצרן, מקווה לקבל את המשרה בחזרה לאחר הפרסום הבא) חברה. התכנית היתה עקב מאבק עיקש של עורך הדין קלינגר בשכל הישר לאחר שפרסם פוסט על מין חסר משמעות. בין היתר, אחד הכשלים להצלחת התכנית הצפויה היו הצורך של יהונתן להסתפר וחוסר הנכונות שלו לצאת עם בחורות שנוהגות להכניס נתחי בשר גדולים לפה. מאז ההכרזה על תכנית הריאליטי עברו מים רבים בפתח-תקווה, יהונתן הסתפר בערך בראש השנה, מה שגרר תגובה מיידית של דנדוש, מלכת הסאדו המכהנת, מעמודי התווך של הארגון, שהסכימה לצאת עמו מיד.

מאותו הרגע ועד שהשניים נפגשו, עקב תקלות מרובות, לקח חודשיים – בהם יהונתן היה בבולגריה, נתקע ללא רכב ביום כיפור, אולם לבסוף התרחש אותו דייט לבחינת תכנית הריאליטי.

היום, כשלושה שבועות לאחר הדייט, יהונתן ודנדוש גאים לבשר על קיומה של זוגיות. הכל תודות ליו"ר ולקונצרנו. אותה זוגיות היא שהעסיקה את יהונתן ומנעה ממנו להגיב בגלוב בצורה סדרתית, דנדוש כמובן היתה עסוקה בלפזר דיסאינפורמציה, ומוסיף היה היחיד שטיפל בעניין בצורה ג'נטלמנית בניגוד לMrM, שהטריד ללא סוף את כל הנוגעים בדבר, וכרגע נבחנת האופציה לפתוח בהליכים משפטיים נגדו.

עקב כך, אנו מבקשים מיו"ר הקונצרן לכנס מסיבת עיתונאים ולטפל בשאלות הנוקבות, לבטח, של הקהל.

ניתן לצטט בידיעה, שלא לייחוס כי גורמים בשוק מעריכים ששווי העסקה הוא מיליארדי דראכמות וכי שני הצדדים בעסקה בעלי רקורד די מרשים. כמו כן, בעקבות מיעוט הכתבות על הטוקבקים ותרבות השיחה ברשת צפויה לעלות כתבה באחד העיתונים המרכזיים על נושא זה ולהדגיש את היכרותם של דנדוש ויהונתן בטוקבקים. תופעת ההכרות בתכניות ריאליטי, עם זאת, גם לא זכתה לדי חשיפה, ותקבל גם היא כתבה בקרוב. כמו כן יש לציין שעקב האיחוד לזוג יש ארבע פרות, ואין להם מה לעשות איתן, מישהו רוצה אחת? הוא יכול לקבל את אלו שבקראייטיב קומנס (דנדוש פשוט כבר אכלה את אלה שלה).

המשך בעמוד 8

לאור האופי הרגיש של היחסים, ולאור המידע הזולג, ניתן להתחייב כי יובל לבטח ידרש להתייצב בתכנית בוקר או שתיים.

46 מחשבות על “יהונתן קלינגר – סוף הריאליטי

  1. אבל דנדוש אוכלת בשר -_-
    מה קרה, ראית מלכת סאדו החלטת להתפשר על הערכים שלך?

    ודנדוש, על בגידה יש עונשים כבדים. כל הגייסות כבר בדרך אלייך, ברגע שהם ימצאו מישהו שיודע איפה הקיבוץ הזה שלך הוא יושמד.

  2. מרמ, רד מהעץ ומהר, בן, גם אני מנסה להבין יהונתן מי, ולכולם תודה על האיחולים והברכות, גם כשאזרוק אותו אתם תהיו הראשונים לדעת.
    זה גם במקום לציין שכפיתי בכוח על העו"ד הנכבד לתת לגלוב זכות ראשונים על האירוע, לפני שהוא מפרסם אותו בבלוג שלו. נו, הוא עורכדין, למה ציפיתם?

  3. ראיתם ראיתם איך הזוגיות המלבבת שלהם כבר התממשה לה כאן בתגובות שלהם? אתם חושבים שהם רבים עכשיו על המחשב "באמת עכשיו תורי לכתוב תגובה" וכאלה? דביק קצת, אני חושב.

  4. אחד העם, פה זה הייטקיסטיקם רציניים! מה זה פה שכונת עוני? ליהונתן יש שני מחשבים, מה שחוסך את הצורך לריב על מי יטקבק ומתי, אבל אם היו מכות אני בטוח הייתי מנצחת.

  5. אני מקווה שלא נתת לה. או לפחות לא בקלות. בנות מזלזלות בבנים שמתנהגים ככה.
    חוץ מזה, תהיה מוכן לזה שאם יש לה שכל, בסוף היא תעלה עליך.
    אהם, ממש כתבתי את זה או רק חשבתי על זה?

  6. אני רוצה לראות תמונה של דנדוש.
    סאדו מאזו,אני רוצה לראות גם סימני שוט על הגוף.
    אחרת הכל חרטא (ויהונתן אכלת אותה).

    כותרת בידיעות:
    עו"ד משדרג את מלכת הסאדו של הגלוב.

    זה מביא קוראים.
    וקוראים מביאים כסף.
    ההנפקה בדרך.
    לוגיקה.

  7. טרול מחמד, אני מקווה שאתה יודע שאין כזה דבר "סאדו-מאזו", יש סאדיזם ויש מזוכיזם, והם שתי השקפות מנוגדות. סאדיסט לא יכול להיות עם מזוכיסט, שכן סאדיסט רוצה להכאיב למי שלא יהנה מהכאב. את כל הטענה הזו של ז'יל דלז, שניתן למצוא בMasochism and Cruelty אפשר למצות בבדיחה הבאה:

    "אמר המזוכיסט לסאדיסט – הך בי
    אמר הסאדיסט למזוכיסט – לא"

  8. זה אומר שאני יכול לזנוח את אתרי ההיכרויות ולהעביר את זמני בבלוג?

    גורע מחפש חבר. הוא בן 29 ואחד עשר חודשים (לא מדברים על זה) ואין לו חבר.

  9. יובל,
    א. עוד לא תיקנת את הלינקים השבורים.
    ב. דנדוש תתן לי סטירה יותר מאוחר היום בכל מקרה, אז זה לא משנה למה.

    גורע,

    אפשר לסדר לך תכנית ריאליטי, שלח תמונה ונכונות לצאת עם ג'וני ו\או תמר ונוכל לדבר על זה.

  10. יהונתן – העתקתי את הטקסט עם הקישורים כמו שהם. אז מה הבעיה? שהעורך של ה-WP נורא לא אוהב את הסימן # שכלול בתוך הלינק של התגובות – אז הוא מחרבש להם את הצורה (ללינקים).

    אם למישהו יש פיתרון לבעיה דואבת זו, אשמח.

  11. יהונתן, תסתכל איך הגלוב מתייחס לכותבים האורחים.

    דנה, אם את רואה מהחלון גייסות תגידי להם לבוא או משהו, אמרתי להם להשאיר אותך ואת יהונתן בחיים עד אחרי המשפט.

  12. צער והלם הכו בתל אביב כשהרווק המבוקש קלינגר (ולא… לא בן "יהונתן מי ?" קלינגר) ירד מרשימת הפנויים (פנויות?!). אה כן… ולזוגיות הטריה בהצלחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *