לא אגייס לגלוב – שבעת הדברות

סקר שביצע מכון הסקרים "ניתן-לך-איזו-תוצאה-שתרצה-רק-תשלם" מצא זו השנה החמישית ברציפות, שהגלוב הוא מקום העבודה המבוקש ביותר בקרב קונצרנים בינלאומיים. אחד המיתוסים הנקשרו בגלוב, ובצדק, קשור בקושי העצום בו נתקלים המועמדים לעבודה בגלוב זאת בשל הדרישות המחמירות של היו"ר.

לקראת מחזור גיוס מארס, במסגרתו יגייס הגלוב עובד בודד אחד (התפקיד עוד לא ידוע), ביקשנו מהיו"ר להשיא עצות לעובדים המתדפקים על דלתות הקונצרן, זאת בשל טרנד של מנכ"לים המסבירים את מי הם לא יקבלו לעבוד אצלם. בתגובה, שלח לנו היו"ר את שבעת הדברות שלו. לשימושכם.

***

1. כשאני רואה שמועמד לעבודה אצלנו בקונצרן, מופיע בפייסבוק כשהוא הולך, אני מעדיף שלא לקבל אותו. הסיבה: אם הוא טיפוס שהולך, הוא בטח חתיכת לוזר. אין לך איזה ג'יפ, יא אפס?

2. כשאני רואה שמועמד לעבודה אצלנו בקונצרן, מופיע בפייסבוק כשהוא מצולם עם שפם, אני מעדיף שלא לקבל אותו. הסיבה: מה יש לו להסתיר?

3. כשאני רואה שמועמד לעבודה אצלנו בקונצרן, מופיע בפייסבוק כשהוא מצולם ליד בחורים, אני מעדיף שלא לקבל אותו. הסיבה: הומואים לא טובים למוראל ואנחנו בקונצרן מאמינים בשני דברים ובשני דברים בלבד: שוויון הזדמנויות ומוראל גבוה.

4. כשאני רואה שמועמד לעבודה אצלנו בקונצרן, מופיע בפייסבוק כשהוא עשה לייק לסטטוס לא מצחיק, אני מעדיף שלא לקבל אותו. הסיבה: אם אין לו חושומור סביר להניח שהוא לא יבין את החושומור שלי כאשר אגיד לו שהוא מפוטר. לא באמת, הוא מפוטר. אבל הוא לא מבין את זה כי הוא חושב שאני צוחק. דביל, נו.

5. כשאני רואה שמועמד לעבודה אצלנו בקונצרן, מופיע בפייסבוק כשאמא שלו לא נמצאת ברשימת החברים שלו אני מעדיף שלא לקבל אותו. הסיבה: אם אפילו אמא שלו לא מוכנה להיות חברה שלו, אז כאילו, פפפףףףף.

6. כשאני רואה שמועמד לעבודה אצלנו בקונצרן, מופיע בפייסבוק והוא לא הרוויח מספיק כסף בפארמוויל, אני מעדיף שלא לקבל אותו. הסיבה: אם הוא עד כדי כך דביל שאפילו בפארמוויל הוא לא עושה כסף, מה אני צריך אותו? שיילך יהיה פרסומאי או משו כזה.

7. כשאני רואה שמועמד לעבודה אצלנו בקונצרן, מעדכן את החברים שלו כל היום בטוויטר על זה שהוא עכשיו נמצא במסעדת דוריס קצבים, אני מעדיף שלא לקבל אותו. הסיבה: אם הוא טיפוס שמעדכן יום אחרי יום אחרי יום שהוא אוכל סטייקים, כנראה שהוא לא מבין שלחברים שלו לא אכפת איפה הוא אוכל, הוא חסר אחריות, ובאופן כללי הוא יצטרך איזה צנתור או שניים תוך שנה-שנתיים. שילך לעבוד באיזה משרד אינטראקטיב או משו.

22 מחשבות על “לא אגייס לגלוב – שבעת הדברות

  1. אני מתכנת פלאש בין היתר – וגם מתכנת פלאש די טוב. אבל אני לא מוכן לעבוד בחברות (או קונצרנים) שלמנכ"ל (או ליו"ר) יש חשבון פייסבוק. מה, אין לו מה לעשות שהוא משחק כל היום בפייסבוק הזה ובפארמוויל? בטח החברה על סף התמוטטות אם המנכ"ל שלה משחק כל היום בפייסבוק.

  2. ר"ש: אתה טועה ומטעה. המועמד נפסל אוטומטית אם הוא מגיע לראיון כי היו"ר מתייעץ אך ורק עם אורן זריף לגבי מועמדים ואורן זריף לא צריך לפגוש אותם כדי לדעת שהם זבל.

  3. מכון הסקרים "ניתן-לך-איזו-תוצאה-שתרצה-רק-תשלם" זה אותו המכון שביצע את הסקר שהראה ש 85% מאזרחי ישראל תומכים במה שכתוב באתר משרד ההסברה?

  4. 1. כשאני רואה שמועמד לעבודה אצלנו בקונצרן, מופיע בפייסבוק כשהוא הולך, אני מעדיף שלא לקבל אותו. הסיבה: אם הוא טיפוס שהולך, הוא בטח חתיכת לוזר. אין לך איזה ג'יפ, יא אפס?

    ואם כבר אז עם ג'י פי אס.

    2. כשאני רואה שמועמד לעבודה אצלנו בקונצרן, מופיע בפייסבוק כשהוא מצולם עם שפם, אני מעדיף שלא לקבל אותו. הסיבה: מה יש לו להסתיר?

    ויותר חשוב, למה היא לא קבעה עדיין תור להסרת שפם?

    5. כשאני רואה שמועמד לעבודה אצלנו בקונצרן, מופיע בפייסבוק כשאמא שלו לא נמצאת ברשימת החברים שלו אני מעדיף שלא לקבל אותו. הסיבה: אם אפילו אמא שלו לא מוכנה להיות חברה שלו, אז כאילו, פפפףףףף.

    זה בגלל שהוא מכר את האמא שלו כדי להתקבל למקום העבודה הקודם. ואת האמא שלה גם כן. לכן נשאלת השאלה, מה הוא כבר יכול לתת לך.

  5. שמתם לב שהסקרים האלה תמיד יוצאים 85%? רק נסו לגגל 85% מהישראלים חושבים ש ותיווכחו.
    מה שמעלה חששות לגבי מיהם ה-15% הנותרים. האם הם ערבים? האם הם חרדים? האם כשהסוקרים מתקשרים הם אומרים שכבר תרמו בעבודה?
    הכל 85% חוץ מהסקר על האם יהיה רצח פוליטי נוסף שזה 84% ואז נשאלת השאלה, למה האחוזון הזה החליט שלא בא לו יותר להיות בעדר?

  6. מזל שאין לי חשבון פייסבוק … למעשה, אם תחשוב על זה ותחליט על גיוס המוני (נאמר, סתם מספר – משהו כמו 400 מיליון) לקונצרן – אז פייסבוק יאלץ להסגר כי כולם ימחקו את החשבונות שלהם מרוב פחד …

  7. מה עם המועמד עבד במיקרוסופט, יצא לקרוז של החברה, והצטלם שם עם ערומה?
    מצד אחד ערומה, מצד שני מיקרוסופט! אז מה?

  8. אין על החוכמה של הבלונדה (10) אני איתה.

    לדעתי יובל רצה בהתחלה לעשות "הפואטיקה של ינון לנדנברג" אבל זה היה קל מדי, אז הוא החליט לקחת את זה צעד אחד קדימה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *