כך תהפכו לשופט/ת עליון/ה

ביום שלישי האחרון היה לי העונג לשמש כנואם המרכזי בטקס הסיום של בוגרי ומוסמכי (תואר ראשון ושני) הפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל-אביב. ההזמנה המפתיעה לשאת דברים בערב החגיגי הזה הגיעה מדיקנית הפקולטה, הפרופ' דפנה ברק-ארז אשר שמעה אותי באירוע שהתקיים בחודש נובמבר בפקולטה שלה. 

האירוע עצמו היה נפלא, ההרצאה היתה מוצלחת למדי, הקהל צחק במקומות הנכונים ובכלל היה שווה לבוא ולו כדי ללבוש פעם אחת את הגלימה החגיגית (עם הפסים האדומים) אותה לבשו רק הרקטור של האוניברסיטה, דיקנית הפקולטה ו-ובכן, אני!

שלשום שלחה לי פרופ' ברק-ארז מייל בו היא הודתה לי על ההרצאה. השבתי במייל והודיתי לה על ההזמנה הנדיבה.

אתמול נבחרה הפרופ' ברק-ארז לשופטת בבית המשפט העליון.

לתשומת לבכם.

יו"ר.

10 מחשבות על “כך תהפכו לשופט/ת עליון/ה

  1. סתם תגובה שאני נהנה לכתוב בפעם השניה השבוע: לא סבלתי את רוב המרצים שלי למשפטים בגלל מגוון סיבות, אני יכול למנות שניים או שלושה שהיו ההפך הגמור: ברק-ארז הייתה המרצה שלי לדיני חוזים ובעיקר בגללה זה היה הקורס האהוב עליי והתחום האהוב עליי עד היום. ברז ארז מבריקה, ישרה, אנאליטית, סבלנית בעלת מזג נפלא ובית המשפט העליון בוודאי הרוויח מההחלטה שלה. אני כל כך שמח שהיא תהיה שופטת בבית המשפט העליון.

  2. ברכות, ברכות. בגלימה הזו אני מופתע שהיו"ר לא מונה בעצמו כשופט בעליון. מצד שני יתכן שזו תהיה הרעה בתנאים.

    אבל הערה קטנונית אחת בכ"ז, לגבי הכותרת: שופט בבית המשפט העליון איננו שופט עליון, ושופטת כזו איננה שופטת עליונה, כמו שתיק שנידון בעליון איננו תיק עליון… (ולפני שאתם קופצים, ההערה היא על העברית, לא על ביהמ"ש העליון)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *