נראה כאילו מיקרוסופט לא מצליחה להכניס אוויר בגוויה שנקראת MSN. השיקו אותה פעם אחת, השיקו אותה פעם שניה, שיפצו את המנוע חיפוש שלה, השקיעו בפרסום, אפילו אמרו שישלמו לגולשים שיגלשו באמצעותה פלוס יחלקו פרסים – שום דבר לא עוזר.
לא שזה מפתיע. אי אפשר לרמות את כולם כל הזמן. המנוע של MSN לא טוב יותר מזה של גוגל ולא מציע שום ערך מוסף אמיתי שיגרום לי לפנות דווקא אליו. אם מיקרוסופט לא תעשה משהו דרמטי בשנה הקרובה, היא עלולה לאבד את הזירה הזו לחלוטין.
המצב בישראל לא שונה בהרבה. MSN ישראל הוא אחד האתרים הכי מיותרים שאפשר לחשוב עליהם. מדובר באתר בעל פוטנציאל אדיר שנראה כאילו מנהליו מתעקשים להשאיר אותו במקום החמישי (אם לא התשיעי) כי זה יעלה להם יותר כסף לקחת אותו למקום השני. זה אתר משעמם ומכוער בצורה דרמטית שעבר מתיחת פנים רק בגלל שגוגל הגיעה לישראל ומתיחת הפנים הזו לא שינתה את העובדה הבסיסית שמדובר באתר משעמם ומכוער בצורה דרמטית. לפני שלוש שנים בערך השתכנעתי ש-MSN ישראל עוד תפתיע את השוק המקומי ואפילו כתבתי את זה (לשמחתי, אני לא מוצא את הלינק לפדיחה הזו). טעיתי בענק. MSN ישראל היא חתיכת אכזבה שאם תיעלם מחר מהאינטרנט הישראלי אף גולש לא יזיל דמעה.
כתיבת תגובה