מר גמיש

קטגוריות: ,

אפשר לקרוא לזה "גמישות רגולטורית". אני מעדיפה לקרוא לזה "פתיחת רגליים של הזכייניות".

כנראה שאנחנו באמת אוהבים נקניקיות.

תגובות

13 תגובות על “מר גמיש”

  1. ברק פיטוסי

    את מתכוונת "פתיחת רגליים של הרגולטורים". הזכייניות הן הזוכות הגדולות פה.
    מי שמקבל את הצ'וריסו עמוק זה דווקא הצופים שעד היום יכלו לראות חדשות בשקט יחסי ומהיום שליש מהדורת החדשות של ערוץ 2 (מי רואה אותם בכלל?) יהיה פרסומות. שליש. בערוץ 10 היחס קצת יותר זעום, אבל עדיין. 12 דקות לשעה זה בדיוק מה שיש היום בתכניות רגילות.
    מעניין האם יש מישהו שבאמת חושב שבעוד חצי שנה יחזירו את המצב לקדמותו. פחחחחחחח.

  2. לזה בדיוק היתה הכוונה.
    התגובות בדה-מרקר קוראות לצופים לעבור לערוץ 1. מצטערת, אבל עדיף פשוט לכבות את הטלוויזיה.

  3. ת'אמת יש השיר שלנו עכשיו ב 20:20 מה שמאפשר לראות את הכותרות של החדשות אבל לא צריך להתעמק יותר מדי ..ככה שלמי איכפת. גם ככה האינטרנט מתעדכן 24\7

  4. תמר, זו רק ההתחלה, בקרוב תשמעי על הקלות רבות נוספות. המודל העיסקי של הטלוויזיה המסחרית קורס (בעיקר בגלל הסכומים המגוחכים של הביד ,הזלזול המתמשך בצופים, וכן האינטרנט) וכמו שהוידאו הרג את כוכב הרדיו (טוב, הוא לא ממש מת) כך האינטרנט יהרוג (בייסורים איטיים) את הטלויזיה המסחרית.

  5. האינטרנט לא יהרוג את הטלויזיה, בדיוק כפי שהוידאו לא הרג את כוכב הרדיו. הטלויזיה תסתגל. בארה"ב, שתי עונות הטלויזיה האחרונות היו מהטובות ביותר ב-20 השנה האחרונות לפחות; בישראל, העונה האחרונה היתה מהגרועות ביותר. לא צריך לראות בזה התפוררות, צריך לראות בזה עוד נסיון מוצלח של הזכייניות להקלה בתנאים ולתוספת רווחים. הם מן הסתם מנצלים עד תום את הימים האחרונים לפני הופעה נרחבת של מכשירי הקלטה דיגיטליים שמורידים את הפרסומות בצורה אוטומטית.

  6. ר"ש, "הם מן הסתם מנצלים עד תום את הימים האחרונים לפני הופעה נרחבת של מכשירי הקלטה דיגיטליים שמורידים את הפרסומות בצורה אוטומטית", אז ממה הם ירוויחו?

    מילת הקסם הזמנית היא VOD, לפחות עד שכל התכנים יעברו לאינטרנט, הטלוויזיה המסחרית תמות וישארו רק חברות תוכן (מהבחינה הזו טלעד היא המפסידה-מנצחת הגדולה).

  7. עוד פעם אתם עם הרגולטורים. מה זה עניינה של הממשלה אורך הפרסומות או תוכנן?

  8. הממשלה, כשליחת האזרחים, מנצלת את המונופול שיש לה על רשיונות תקשורת, ומכריחה את הזכיניות להפחית בפרסומות לטובת הצופים, זה אנחנו.
    למה לא?
    אם לנו, כאזרחים, יש אפשרות להכריח את הזכיניות לעשות פחות פרסומות, או טלוויזיה טובה יותר, למה אתה מתנגד?

  9. כי הממשלה לא מגינה עליך, עובדה. למה לא פשוט לפתוח את כל הערוצים המסחריים (כולל הכבלים) לפרסום ולתת לך הצופה להצביע ברגליים, או למעשה באצבעות?

  10. הגמישות המדהימה הזאת היא לא יותר מאשר דרך לכתוב מכרז שנראה יפה על הנייר ואח"כ לשנות אותו ללא דין וללא מכרז חוזר.
    גמישות היא בסה"כ שם אחר ל"אני לא חייב לך כלום, אבל בעד מקום בדירקטוריון/יחס אוהד/ג'וב מובטח אני מוכן למכור את האינטרסים של הציבור"
    לאנשים ישרים אין דרך לעשות עסקים הוגנים בתחום הזה כי אף פעם אי אפשר לקחת בחשבון הכלכלי את מה שישתנה במסגרת הגמישות.
    אתם יכולים להתכונן להופעתם של שידורי זבל חסרי פרסומות בשעות המתות ושידורים מלאי פרסומות בשעות הפריים

  11. רוגל, אתה נלחם בטחנות רוח. מה אני שומע היום בנתן זהבי (חוץ מהדמגוגיה הרגילה של מחירי הלחם) ? שיו"ר התאחדות הסטודנטים ילחם במחיר הצפייה במונדיאל. אתה מבין ? שליח ציבור שלי (בערך) ילחם שאני אשלם בשביל שמישהו אחר יראה כדורגל. אז אם גישה כזאת לך תשכנע אנשים שהגיע הזמן לפרסומות (ממוקדות, מקומיות, שייטיבו עם עסקים קטנים) בערוצי הכבלים/לווין.

  12. עמית, אני לא נלחם רק רוטן.
    אני לא מבין מה זו עניינה של הממשלה, ולמה המיסים שלך צריכים לממן את הבירוקרטיה שמסביב, כמה פרסומות משדרים אפוא. האם זה תחום שאיננו יכול להית מוסדר בלי התערבות המנגנון הממשלתי, האם זה טלויזיה הינה משאב שהממשלה צריכה לפקח עליו? רק לאלוהים, ולמוסיף, הפתרונים

  13. אם הם רוצים שאצפה בפרסומות הם צריכים לתת פחות ולא יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן