נער אנגלי בן 14 החליט להרוויח קצת כסף. במקום ללכת לטגן צ'יפס במקדונלדס, פתח אתר שמשלב בין מידע (סוג של) לפרסומות – תוך כדי קריאת מאמר, ועל טיבו אפשר ורצוי להתווכח, ניתן ללחוץ על מילים מסומנות, שמובילות לאתרי מפרסמים. לא משהו חדשני שלא ראינו בעבר, ובכל זאת, הבחור החרוץ הצליח למכור 100 מילים, לזכות ב-150,000 כניסות ליום, ולהרוויח 10,000 דולר בשבועיים.
תגובות
7 תגובות על “היזם הצעיר”
-
לא פייפל. רק מזומן.
-
שלחתי לך צ'ק עם שבע מאות דרכמות קונצרן עם תמונות של דנדוש עליהן
-
יש תמונות של דנדוש?!
-
בטח שלחצו לו על הפרסומות באתר – הם רק חיפשו תירוץ לצאת מהכיעור הזה.
-
דחליל, בשועל האתר בהחלט נראה מזוויע.
-
תמר – לא רק בשועל (לא הבנתי מה אני מפספס, אז פתחתי את האיכספלורר וזה עדיין היה מכוער).
-
פשוט לא מבין את זה. אבל אם מיליון איש חושבים שבשביל 20 דקות זיקוקים שווה לעמוד 3 שעות בפקק – אז כנראה שבאמת אנשי הפרסום צודקים – אנשים הם מטומטמים.
כתיבת תגובה