ההצגה נגמרת, כיבוי אורות, החצוצרה אומרת שלום לכינורות, ואלפי אנשים מזנקים ממושביהם ורצים לתפוס מקום בתור לשירותים, שללא ספק היה זוכה במקום די טוב ברשימת "עשרים המקומות שלא היית רוצה להיות בהם", יחד עם "עיראק" ו"במיטה עם לימור". טקראנץ' מדווח על פתרון מק-סים לבעיית התורים, סטארטאפ שמכוון לאוהדים הספורטיביים-אך-חסרי-סבלנות.
"אם קבוצה תשתמש בפתרון של SuperOyster, אוהדים שברשימת ההמתנה יוכלו למכור ולקנות כרטיסים אחד לשני, במחירים שיתבססו על כוחות השוק"
לי זה נשמע כמו הספסרות הישנה והלא טובה, אבל מייקל ארינגטון חושב אחרת.
"אני חושב שזה רעיון טוב. כיום, אנשים משלמים בהמתנה עבור מוצרים שאינם במלאי. לזמן יש ערך, לכן אין סיבה שלא לתמחר אותו כמו כל מוצר אחר – בהתאם לשוק".
לכן, בפעם הבאה שתעמדו בתור, ומישהו ינסה לחתוך אתכם, אל תשכחו לתמחר אותו היטב, לפי כוחות השוק.
כתיבת תגובה