אחרי ההצלחה של ולווט/דבורית זה היה רק עניין של זמן עד שמישהו החליט שהוא צריך בדיוק את אותו הדבר אצלו. קבלו בתשואות רמות את החיקוי המגוחך של אייס.
שמישהו יסביר לי התם, איך זה שמהפחתה של אחוז אחד שלם במע"מ "צפויות ירידת מחירים של כ-0.4% בכל המוצרים והשירותים (ידיעות, עמודי החדשות, 6). יכול להיות ששכחתי את שיעורי החשבון מכיתה ו'?
זה בדיוק מה שהטריד אותי אצל דבורית וזה בדיוק מה שקורה עכשיו. במקום להתעסק בסוגיות חשובות ובעייתיות בעולם התקשורת, במקום לנסות ולדון בהן ברצינות, יבואו עכשיו אלף חיקויים שינסו למצוא מי עבר למי (שטרית, שכותב את הטור באייס, כתב בעבר את "מי נגד מי" ב"העיר"), מי טעה ואיפה, ושאר התחכמויות בגרוש על כל משפט שאפשר לומר עליו משהו. בעוד שאפשר לומר לזכותה של דבורית שלעתים היא ניסתה לטפל בסוגיות עקרוניות, נראה שהבאים אחריה, מעדיפים להתעסק בתקשורת ברמת "האצבעות השחורות".
זה מביך כמו שזה מזיק.
כתיבת תגובה