פריס הילטון כפלטפורמה

אם מדונה היא שיווק 1.0 אז פריס הילטון היא שיווק 2.0, כך טוען הטקסט הזה בניתוח מב-ריק של תופעת פריס הילטון. בין השאר הוא טוען שההצלחה של פריס הילטון נובעת מאסטרטגיית הפרסום שלה שהיא אסטרטגיה של לינקים, להפנות לאחר, לתת לו תשומת לב. במובן הזה הילטון היא פלטפורמה כמו דיגג או אתהצינור.

טקסט ראוי בהחלט.

(מקור: טקמהמה)

26 מחשבות על “פריס הילטון כפלטפורמה

  1. המשפחה שלה הם הבעלים של הרשת מלונות האלה… המלון קרוי על שם המשפחה שלהם…
    רק תחישוב שיום אחד ההורים שלה יתפגרו והיא תקבל את הרשת מלונות הזאת… אני כבר רןואה את ההחלטה הראשונה שלה, היא בטח תהפוך את כל הקירות לוורוד או משהו… זוועה….

  2. זה לא סתם לינקים שהיא מפזרת, זה גם תמונות.
    לדעתי היום אי אפשר לגלוש חופשי באינטרנט יותר מחמש דקות בלי להיתקל בתמונה שלה.
    או של נינט, כמובן.

  3. לצערה היא יורשת של הרשת רק בצפון אמריקה,
    ושאר העולם, כמו פאריס, ניצל. או לא.
    זה עוד עלול לקרות, השתלטויות כאלו ואחרות…

  4. לא יודע אם היא צינור, אבל היא התעסקה עם לא מעט צינורות בחיים שלה. חלקם אפילו מתועדים בצבע ירוק-מלחמה.
    אגב, יש לה קטע בSNL עם השותף של טינה פי (לא הפי של גילעד) (ולא זוכר את שמו) שמבוסס רק על העניין הזה של לישון לילה בהילטון פריס. ולהיכנס אליו מהכניסה האחורית וכל מיני הברקות כאלה.

  5. אז הינה דוגמית – כמה פריס הילטון שווה .

    הסרט של פריס "שהודלף לאינטרנט על ידי האקס" לפני מספר שנים
    הכניס מעל 200 מיליון דולר נכון ל אוגוסט 2006 … לכל מי שהתעסק איתו !!!
    נגיד את זה שוב – הרבה מעל 200.000.000 $$$$$$

    תוסיפו לזה >> :
    בסמים \ תכשיטים , אופנה \ ביגוד , פירסום אוכל ושתייה , סרט הוליוודי , וסרטי DVD , דיסק מוזיקה חדש , סדרות טלויזיה \ תכניות אירוח……

    משפחת הילטון כבר קטן עליה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *