פיצה משנה שעברה

דומינו’ס פיצה מתכוננת לפסח.
מסתבר שצפוי ביקוש עצום לפיצות החמצות שלה, עד שהיא כלל לא זקוקה לפרסם את עצמה כך


50%? מאיפה הנתון הזה מוכר לי? אה, אולי מפה

עברה שנה, וכלום לא השתנה

בשביל מה להשקיע במודעה שמנמנה עם אנשובי, כשאפשר למחזר קומוניקטים?

16 מחשבות על “פיצה משנה שעברה

  1. נו לכל מערכת חדשותית יש גלגלת מיתולוגית עם אותם שמות לתגובות בכל אירוע, ואותם סיפורים לחגים, ואותן ידיעות מדי שנה ומועד. קופי-פייסט.
    מה חדש.

  2. איזה יופי שאפשר לעשות פרסומות למוצר (לא חוקי, ראו תגובה 12 בכתבה המקורית) כדי למלא חורים במהדורה. רני רהב חוגג.

  3. עומר (5) – זה לא נכון, אך מדובר בטעות נפוצה. אין איסור על מכירת חמץ בפסח, אלא יש איסור על מכירת חמץ בפומבי. כך ששירות המשלוחים של דומינוס הוא חוקי. אפשר להתגאות בו. אולי לא שמעת על זה, אבל יש בישראל אנשים שבוחרים שלא לקיים מצוות. ואפילו יש אנשים שהם – געוואלד! – לא יהודים. מותר להם לאכול פיצה. בדקתי.

  4. פינגבק: The N.Z.B ~
  5. נראה לי סה”כ הגיוני. המידע נמסר לקהל הצרכנים והם בוחרים מה לעשות איתו.
    אני מעדיף את זה ככה מאשר שלטים ופרסומות שנדחפות לי באמצע התכנית האהובה בטלויזיה או מהחלון על הפיגומים של הבניין השכן. לא כל דבר צריך קמפיין. לא?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תצוגה מקדימה: