אז קניתי אחר הצהריים מדפסת לחמי. יש לו יומולדת אז קניתי לו מדפסת הזרקת דיו צבעונית של HP בחנות של "באג". פתחתי בחנות את הקופסה ואז הסתבר שאין כבל USB. אין. לדברי הבחור, במשלוח הנוכחי של מדפסות HP לא הגיעו כבלי ה-USB. התכופף הבחור מתחת לדלפק, הוציא כבל USB, נתן לי ונפרדנו לשלום.
הגעתי הביתה, הוצאתי את כל הקלקרים, סלוטייפים ושאר ניג'וסים, התקנתי, חיברתי, ו – כלום. המדפסת לא מזוהה. ניסיתי לחבר אותה ליציאת USB אחרת, אבל כלום. אז יש שתי אפשרויות. או שהמדפסת דפוקה או שהכבל דפוק. אני הימרתי על הכבל.
נכנסתי לאוטו ונסעתי שוב לחנות "באג" עם הכבל בידי.
"אפשר לקבל כבל תקין", שאלתי (בעצבנות, בעצבנות)
"מה, הוא לא תקין?", ענה האיש
"אני מקווה שהוא זה שלא תקין שכן אם לא כך, כנראה שזו המדפסת".
הלך הבחור וחיפש בכל שאר הקופסאות של HP כבל USB ולא מצא.
"למה אין כבלי USB בקופסאות?", שאלתי.
ואז הסביר מר בחור כי HP החלה למכור את המדפסות שלה ללא כבל. את הכבל צריך לקנות בנפרד. שזו פשוט חוצפה שאין כדוגמתה. אולי בפעם הבאה אדרש לרכוש גם את כבל החשמל בנפרד? ואז את מגש הנייר? מה זה צריך להביע???
בכל אופן, הלך הבחור למעבדה מאחורה שם, הביא כבל USB ונתן לי. ואז מתערב בחור מספר 2 שעובד בחנות.
"תגיד, מאיפה לקחת את הכבל, מפה?", הוא שואל ומצביע על המגירה בדלפק.
"כן, למה?", התעניין בחור מספר 1.
"כי היה עליו פתק. לא תקין".
הייתי צריך לשבור להם את הראש. באמת שהייתי צריך. אבל אני עדין. באמת שאני עדין.
כתיבת תגובה