הטוש יוצא במהדורת סוף שבוע מיוחדת שתקרא "טושבוע" (Marker Week), כך מדווחים באייס.
אייס מתגאים ב"פרסום ראשון" אבל "שוכחים" להזכיר שהיום הופיעה פרסומת ענק על כפולת עמודים בחלק החדשות של "הארץ" המבשרת על בואו של המוסף החדש. מילא.
מי שיופקד על המוסף החדש הוא הדר חורש, מי שהיה כתב התקשורת של "הארץ" ואיש מוכשר ורציני (גילוי נאות: אנחנו חברים). כל זה לא משנה את העובדה שהבחירה של השם למוסף שולחת אותי בריצה לאסלה. Marker Week? כמה פרובנציאליים אפשר להיות? מילא בחרו את השם המקורי, "The Marker", בתקופת ההייפ שבה אם זה לא היה באנגלית (ועם דוט.קום) זה לא היה נחשב (והרי הדה-מרקר הוא דה-מרקר.קום). אבל הניסיון להיות יותר BusinessWeek מ-BusinessWeek על ידי בחירת השם Marker Week, הוא כל פתטי שזה לא ייאמן.
הקטע הוא, שהטוש של היום לדוגמה, הוא אחלה מוצר. כתבות מעניינות, דיווחים מעמיקים – קראתי ממש את כולו (טוב, לא את החלקים שלא מעניינים אותי אבל החלקים שכן מעניינים אותי עניינו אותי היום במיוחד). אז בשביל מה צריך את האמריקקיות הדביקה והמביכה הזו?
כתיבת תגובה