טינופת

הומואים דתיים
מה הקשר לעיוות גנטי ולאמונה השקפתית? להומו יש עוד מגבלה הלכתית שאינה נמצאת אצל הבחור הרגיל. גם לבחור הרגיל יש איסורים רבים. אסור לו לחיות עם נשואה, למשל. להומו אסור גם לחיות עם גבר אחר, למשל.

אריאל שרון
השם "אריאל שרון" ייקלט בעתיד בהיסטוריה היהודית כמותג לדיראון עולם לא בגלל פרשת סירל קרן, אלא השם הזה יילמד בעתיד בתולדות עם ישראל של תקופתנו בתור משמיד ישובים ועוקר יהודים ומחלל את הקברים הקשה והמתועב של התקופה. איש לא יזכור לו את ימי צעירותו. הכול הולך אחר הסוף. הוא באמת משוקץ שטרם נתפס בתודעת כולם. מוטב שלא אוסיף.

פליטי סודן
ישראל צריכה להבין שהתרת כניסתם תוביל מיד להצפה רבתי. מוטב "להתאכזר" לכמה מאות פליטים עכשיו מאשר להתאכזר אחר כך לרבבות. העולם צריך להבין שישראל לא פריירית ומה שמותר למצרים לעשות אִתם, מותר גם לישראל.

(הרב ד"ר ישעיהו רוטר במבחר פנינים)

הדעות שמבטא הרב ד"ר ישעיהו רוטר הן טינופת ומי שנתן לו פתחון פה בנרג' שותף לטינופת (זה לא אומר שאסור לתת לו פתחון פה. מותר. רק מי שנתן לו פתחון פה, בלי להוסיף מילת ביקורת או הסתייגות, שותף לטינופת). רציתי גם לכתוב שמי שגולש לאתר של אדם עם דעות מטונפות הוא טינופת בעצמו, אבל בסוף החלטתי לא לכתוב את זה.

(התלבטתי רבות לפני שהעליתי את הפוסט. לא בגלל שאני לא בטוח שזה מה שאני רוצה לכתוב אלא בגלל שאני לא בטוח שיש לי כוח לריב עם כל המעריצים שרוטר ישלח לפה שיטנפו את הגלוב. אני חושב שזו הסיבה שאף אחד לא כתב את מה שכתבתי; לאף אחד אין כוח לריב עם הפשיסטים של רוטר. גם לי אין כוח. מצד שני, על זה הם בדיוק בונים: שלאף אחד לא יהיה כוח להתעסק איתם ושכולם ישתבללו מפחד)

105 מחשבות על “טינופת

  1. יובל אתה אמיץ! ואני (שוב) מצטרפת לכל מילה שלך.
    אני לא הולכת לקרא את שאר השטויות בNRG שלא ידבק אלי חלקיק מהטינופת.

  2. בא לי להקיא, ובכל זאת, אני שמחה שקראתי את דבר הטינופת.
    תודה שפרסמת את זה, למרות החשש מהמוני החארות שבוודאי חוגגים יחד עם הרב רוטר את מלחמת לבנון על הרוגיה וקורבנותיה, ובכלל את הדעות החשוכות שמייצג האיש.

  3. משהו פה לא מסתדר לי… איך אדם שמתעב את החילוניות כ"כ, מסכים להיות רב מטעם
    יצהר ? נדמה לי שלרב רוטר קורה מה שקורה לפוליטיקאים מתחילים – כדי לא להישמע
    חלושס מידי, הם פותחים את הג'ורה ופולטים שטויות בקצב – לדעתי, מבלי להתכוון ממש
    ומבלי לרדת לעומקם של הדברים. שחס וחלילה לא יגידו שהוא "נכנע" לתכתיבי התקשורת
    השמאלנית או גרוע מכך – הפך להיות דתי מחמד. החשש מתיוג כ"דתי מחמד" העבירה
    אותו על דעתו.

  4. מה יש להוסיף על אדם שאומר על מלחמת לבנון שהוא "חוגג את המלחמה הזו בחדווה".
    אכן, טינופת.

  5. זה שרוטר אומר שהומוסקסואליות היא "עיוות גנטי" זו התקדמות גדולה מאוד. בדרך כלל עמדת הרבנים היא שזה משהו שבוחרים בו בחברה חילונית סוטה, "אצלנו אין דבר כזה". הוא מודה, בעצם, שאי אפשר "לרפא" הומוסקסואל. מסקנה: על כל טינופת שאתה מוצא, יש טינופת יותר גרועה ממנה, אז תפסיק להתלונן.

  6. אני לא רוצה להשמע שיפוטי, ובאמת שאני לא מנסה לתקוף, אבל יש מישהו שבאמת מפחד לכתוב תגובות באינטרנט? יש מישהו שבאמת "משתבלל מפחד" בגלל דיון אינטרנטי? כלומר, האם זו המילה המתאימה בהקשר הזה? שוב, אני לא שופט, אבל מה כבר יכול לקרות?

  7. AP: אני חושב שאנשים רבים (לא יודע לכמת אותם) אומרים לעצמם "מה אני צריך עכשיו את הכאב ראש הזה, מה אני צריך עכשיו לריב עם החברים של רוטר, שישמיצו אותי בפורומים שלהם. אז אמר שאנחנו צריכים לירות בפליטים סודנים, אז אמר שהומואים הם עיוות גנטי, נו, אז אמר". וממשיכים הלאה.

    עימות הוא לא דבר נעים, ועימות עם החברים של רוטר יכול להיות לא נעים במיוחד. אולי בגלל שהתנסיתי כבר בסיבוב אחד או שניים של עימותים עם רוטר, אני כבר לא חושש, אבל זו לא חוויה מומלצת לחולי לב או נשים בהיריון.

  8. יובל,
    למה שלא תתן איזה גילוי נאות משלך על "הקשר" שלך עם רוטר?

    שנת 2000:
    יובל דרור נלחם ברוטר נט באמצעות כתבות בעיתון הארץ ובאמצעות ספקית האינטרנט נטוויז'ן. יובל דרור רוצה להוריד את אתר רוטר נט. העילה הרשמית: "הפרת זכויות יוצרים" של רוטר בתוכנות שנמצאות באתר.

  9. הלמו – אם בכל פעם שאני אכתוב על מישהו אני אצטרך לכתוב גילוי נאות על "הקשר" שלי איתו, אני לא אכתוב על כלום. אולי גם עכשיו כשאני כותב את התגובה לך אני צריך לכתוב גילוי נאות על הקשר ביני ובינך ועל כך שכתבתי עליך לא מעט פוסטים בעבר שבהם הסתייגתי ממעשיך?

    לגופו של עניין – לא נלחמתי באף אחד ולא היתה שום "עילה רשמית" לשום כלום. דיווחתי על מה שמתרחש באתר של רוטר. קוראים לזה "עבודה" – חפש במילון, אני בטוח שתמצא.

  10. איתי אין לך שום מלחמה. אני לא הכרזתי עליך מלחמה. לכל היותר כתבתי תגובה באתר שלי.

    לי אין את אותו קשר "מיוחד" שיש לך עם רוטר, שגלש מעבר לעבודה עיתונאית שלך, אלא ממש מלחמה אישית שלך להורדת האתר על ידי פניה שלך לספקית אינטרנט בדרישה לעשות את זה.

  11. הלמו – הנטייה שלך לסלף עובדות מרשימה אותי מחדש בכל פעם.

    הסיפור התרחש לפני 7 שנים אז יסלחו לי הקוראים אם אני לא זוכר בדיוק את הפרטים אבל אם אני זוכר נכון, פניתי לנטוויז'ן ושאלתי אותם האם הם מודעים לעובדה שהם מארחים אתר שעוסק בהפצת תוכנות פיראטיות וכי עובדה זו חושפת אותם לתביעה מצד בעלי הזכויות.

    מכיוון ש*אתה* חושב שכל דבר אפשר להשיג בכוח, אתה סבור שכולם נוהגים כך. מעולם לא פניתי לאף ספקית אינטרנט *בדרישה* להוריד איזשהו אתר. זה לא קרה *מעולם*.

    קח את חצאי האמיתות שלך והפץ אותם אצל רוטר. הם יקלטו אותם בשמחה.
    ואם אתה חושב שיש לי כוונה להתפלש איתך בערימת הרפש שאתה מארגן פה, תשכח מזה. אצלך הכל זה אישי. שום דבר לא ענייני. שיבושם לך.

  12. אז כבוד הרב מסכים אם העמדה של רוב האומואים לגבי זה שהנטייה המינית הזאת נגרמת ע"י גן שעבר מוטצייה(עיוות)?

  13. Halemo הפנה אותי לכאן, לא ידעתי מעולם על המצאותו של בלוג כזה באינטרנט וכנראה שלא הפסדתי.

    אני מבקש, מתחנן, אם ח"ו אחד מידידיי מגיע לכן בטעות, אנא לא לקלקל להם את השורה,
    אם בעקבות תגובות שקראתי ב-NRG חשבתי שאולי הקצנתי פה ושם, בא דף זה לעודד אותי.
    אני נבעת מהמחשבה שח"ו כאן, במדמנה הזו היו מצדדים בי. היה נדמה מעיני לקבל חיזוק
    דתי ממומר להכעיס רח"ל.

    כמו שהביטוי "אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה" הוא ביטוי נכון, ממש כך:
    "אמור לי מי מתנגדך ואומר לך מי אתה". אשריי.

    צדק Halemo שיובל דרור קרא תיגר עלי ועל האתר שלנו כבר מאז שנים. בהיותו כתב בינוני
    בעיתון הארץ הוא הקדיש 7 (שבע) כתבות שונות נגד האתר. פנה לכל גורם אפשרי בשטח
    החל מנטויז'ן וכלה באיחוד החברות השיתופיותׁ(BSA) במטרה מוצהרת לחסל את האתר ואותי.
    כשאני רוצה להדגים לעצמי היטב את המושג הכי משתמע למילה "טינופת", זה בדיוק אדון דרור.

    כשמקלפים מהשמאל קליפה דקיקה, מתגלה כל הכיעור במלואו. תיקראו אתכם, מלאי שיטנה,
    משטמה, קנאות דתית שמאלנית חשוכה. סותמי פיות בצורה הכי ברוטאלית שניתן לחשוב.
    מזל שאינכם חרדים. הביזיונות שהציבור החרדי היה סובל מאנשים קנאים כמוכם, היה
    קטסטרופלי. צורה לכם.

    אם תרצו לענות לי מכאן, חבל"ז. אין לי כל עניין לשמור את הלינק לכאן. לא הייתי כאן מעולם
    וזה גם לא יחסר לי. היו שלום אנשים קטנים, צרי אופק ומחשבה. קנאים חשוכים.

  14. בעקבות הרשימה הצצתי לי ברוטרנט, וראיתי את התמונה הזאת בצד.

    כמובן שמיד לחצתי עליה, והגעתי לכאן. מ-ס-כ-נ-י-ם האקדמאים הבריטים!

    (אגב, שימו לב לאנגלית הקולחת… the academic people in your country)

  15. ונניח שלצורך העניין יובל היה אשתו הנבגדת של רוטר, או עובד מתוסכל לשעבר של רוטר או אמו הצולעת של רוטר? כיצד בדיוק זה משנה את העובדה שהאיש הוא מיזנטרופ חשוך מחשבה, או כמו שקורא לו יובל ובצדק – טינופת? לא צריך היכרות אישית עם האיש הדגול הזה בכדי להריח את הסרחון שיוצא לו ולשכמותו מהפה.

  16. האמת, כשקראתי את הפוסט הזה בקורא הרסס לפני שעתיים בערך, אמרתי – הופה. סחתיין על יובל, יהיה מעניין לראות את התגובות לפוסט הזה.

    כשחזרתי שוב לקרוא את התגובות, עלתה בי מין צמרמורת, ולא מהסוג הנעים.

    התרבות הישראלית-חילונית-דמוקרטית נמצאת תחת התקפה בלתי פוסקת מכיוונים שונים, בעיקר מכיוון הממסד הדתי-התנחלותי. אני חושב שבשם ה"סובלנות" ולעיתים סתם בשם האדישות אנחנו שוקעים אליה, אנחנו שוכחים שזו לא זכותינו, אלא חובתינו להגן על הערכים שאנחנו מאמינים בהם ולהפסיק תהליכים שמאיימים לדרדר את המדינה לכזו שלא נוכל לחיות בה.

    שוב סחתיין יובל, עוד צעד בכיוון הנכון.
    ועוד בהקשר הזה: מאמר של יצחק לאור אתמול ב"הארץ" על נושא היחס למשתמטים והאדישות של הרוב. שווה קריאה.

  17. הו ישעיהו היה כאן ואני החמצתי את הרגע הדגול?? אולי יובל אתה צריך לשים שלט אה-לה- רוטרבכניסה לגלוב-

    "איזראלי איגנורטס. ביקוז אוף רסיסט טינופת פרום עאלק אקדמיק פיפל אין דיס קאנטרי יו אר נוט וולקם טו דה גלוב!!!"

  18. יש חשיבות לכך שהדור שלא ידע את רוטר.נט יידע עליו דבר או שניים.

    התגובה של הרב רוטר מדברת בעד עצמה.

    פשוט אשפה מהלכת, הרב הפיראט אעלק.

  19. העולם צריך להבין שישראל לא פריירית ומה שמותר למצרים לעשות אִתם, מותר גם לישראל.

    זה אומר שמותר לנו להכריח אותם לבנות לנו פרמידות?

  20. בדבר אחד ישעיהו רוטר צודק: “אמור לי מי מתנגדך ואומר לך מי אתה”. יש אנשים שלקבל מהם השמצה מורעלת ככה טוב טוב זאת מחמאה נהדרת. אם כל אלה שמתייחסים לדוקומנט הבעתה של רוטר כדברי אלוהים חיים היו מציפים את הגלוב – נדמה לי שיובל צריך היה לפתוח בקבוק שמפניה.

  21. הי יובל – גילוי נאות – אני גם כותב מדי פעם בפורום של רוטר

    מה שהרב כותב על פליטי סודן נאמר באופן הרבה יותר קיצוני על ידי גיא בכור שהוא לא איש ימין. בקשר לאריאל שרון – ובכן היו ימים שבהם גם מנחם בגין נחשב כאיש קיצוני ואריאל שרון נחשב משוקץ על ידי רבים מאנשי השמאל במדינה. בקשר להומוסקסואלית ודתיות – ובכן הרב מצחיק אותי בזה שהוא קורא לזה עיוות גנטי, משל היה מומחה לגנטיקה. ואני חשבתי שהחרדים חושבים שאפשר להפוך הומוסקסואליות…ואיך בדיוק עושים את זה אם זה בגנטיקה?

    א-ב-ל
    הבעייה שלי היא שיש הבדל גדול בין דעות של אדם לבין היכולת שלו לקבל את אלו שלא מסכימים איתו. לצערי הרב גם אתה וגם הרב חיים בעולם של שחור לבן. אצל רוטר כל מי שלא כמוהו (ואני לא מתכוון רק להיות חרדי, אני מתכוון גם למי שאינו בזרם של החרדים שאליו הוא משתייך) הוא נחות. לא פעם ולא פעמיים כתבתי תגובות על ההכללות שלו (כמו שהחינוך החרדי הוא העלית של החינוך הקיים או הערות על השואה).

    לסיום – האם אתה מוכן לקבל אדם שמאמין בכל ליבו שהומוסקסואליות היא עיוות גנטי? האם אתה יכול לשבת, להתווכח איתו שעות מבלי לרדת לפסים נמוכים? לצערי הרב זה נראה שגם אתה וגם כבוד הרב לא מסוגלים לכך.

    שיהיה לך יום טוב

  22. רוטר הצהיר כי הוא לא מתכוון לחזור לכאן (כמה עצוב), כדי שלא ייאלץ להתמודד עם השנאה והמשטמה שלנו. מעניין, לפי התגובה והאמירות שלו יש לו הרבה ניסיון בתחום.
    פשוט מביש.

  23. חזי – לול גדול (היה פה).
    ועכשיו לעצם העניין. אני חושב שיובל, האלמו ומר רוטר צריכים לשים בצד את חילוקי הדעות ביניהם ולהתאחד כולם במלחמתם (הצודקת) אל מול נטויז'ן, שאין ספק שהיא השטן הגדול האמיתי בסיפור הזה.

  24. MisterBig

    יש בעולם דברים שהם שחור ולבן, טוב ורע, לא הרבה, אבל כשנתקלים באחד כזה אז אין דבר ברור יותר.
    מבחינתי אחד הנושאים האלה הוא של פליטי סודן. מה לעשות, לא מוכן לקבל כל תירוץ, אקדמי ככל שיהיה, שיאמר מעל דפי אנרג'י או בתוכנית טלוויזיה מצוחצחת שתגרום לי לשקול הקשבה סבלנית למי שמצדד בשליחת פליטים חסרי ישע למותם הוודאי.

    כל מכבסת מילים, צחצוחי לשון וטרמינולוגיה מתיפיפת לא תשנה את העובדה שהמצדדים בשליחת הפליטים הסודנים למצריים שולחים אותם כצאן לטבח. היום אנחנו העולם שעומד מנגד. אנחנו אלה שביום השואה הבאה נשפיל את העיניים מטה לא מצער, כי אם מבושה איומה על כך שלא הפנמנו דבר בעשרות השנים שעברו מאז חוו אבותינו את הזוועה, בושה מהקלות שבה הפכנו גם אנחנו לשותפים פעילים ברצח עם.

  25. עמית
    אם תרשה לי, אשלח אותך לקרוא את מה שכתב על זה גיא בכור.

    תחילת ציטוט

    …יש לזכור, איש מהם לא היה נרדף במצרים, כך שהשיקול המוסרי כלל לא היה רלבנטי כאן. חיי כולם בטוחים במצרים, במימון בינלאומי. כולם ערבים, רובם ככולם מוסלמים. כך מצרים גם מרוויחה מימון עבורם, וגם מאפשרת להם לברוח לישראל. …
    אין ספק שסיפור סודאן הוא טראגי ומצמרר, אך אילו מוסלמים ששוחטים מוסלמים, ובכל מקרה כאן לא מדובר על השוהים בסודאן, אלא על אלה שבמצרים, וזהו סיפור אחר. ואיפה מדינות ערב בעניין הזה?…יש לזכור, איש מהם לא היה נרדף במצרים, כך שהשיקול המוסרי כלל לא היה רלבנטי כאן. חיי כולם בטוחים במצרים, במימון בינלאומי. כולם ערבים, רובם ככולם מוסלמים. כך מצרים גם מרוויחה מימון עבורם, וגם מאפשרת להם לברוח לישראל.
    אין ספק שסיפור סודאן הוא טראגי ומצמרר, אך אילו מוסלמים ששוחטים מוסלמים, ובכל מקרה כאן לא מדובר על השוהים בסודאן, אלא על אלה שבמצרים, וזהו סיפור אחר. ואיפה מדינות ערב בעניין הזה?

    סוף ציטוט

    דרך אגב – פליטי דארפור (הנוצרים) רובם לא יכולים להגיע לפה בגלל שהסיכוי שלהם לשרוד במצריים הוא אפסי. ואשמח אם תוכל להוכיח לי כי העובדות שציינתי אינן נכונות.

  26. אופס – שכחתי את זה:

    במצרים נמצאים כעת כ- 3 מליון פליטים סודאנים, רובם מוסלמים, אשר בעצם הימצאותם במצרים לא נשקפת להם עוד שום סכנת חיים. הם אינם נרדפים. האיחוד האירופי, האו"ם ומדינות נוספות מממנים את שהייתם במצרים, עד להתייצבות המצב בארצם. כל הסודאנים המגיעים לישראל מחפשים דבר אחד: איכות חיים, עבודה והשתקעות בישראל.

  27. יובל.
    אני חושב שדעותיו של הרב רוטר אינם קיצוניות מאד. כמו שכבר העירו לך, הם מקובלות על חלקים גדולים בעם.
    לגבי הומואים – רב שמחזיק בדעה שזו נטייה גנטית – זה חשיבה די מתקדמת לגבי רבנים. לא למותר למציין שזו חשיבה שהייתה מאד "מתקדמת" ובלתי מקובלת בכל מקום, לפני עשרים שנה

    לגבי הגירוש מעזה – אני חושב שחלקים גדולים בעם חוששים ששרון ביצע את המהלך הזה כדי להימנע מתביעה פלילית, שזה עזר לו, ושהצעד הזה היה שגוי ומוטעה בצורה הרת אסון. וגם לגבי שרון – ההשקפה שהוא איש בזוי ומסוכן הייתה מאד מקובלת לפני עשרים שנה

    לגבי האזרחים הסודאניים – אני חושב שכבר כתבו פה מספיק. לא ברור שכל אזרח סודאני הוא פליט מדארפור, ולא ברור כמה פליטים מדארםור אנחנו צריכים ויכולים לקלוט. יש לנו מספיק בעיות משלנו.
    העניין הוא שההשקפות שלך התעצבו בסביבה חילונית בעשרים השנה האחרונות, אבל זה לא מונע מאנשים אחרים לחשוב אחרת ממך
    זה שכמו בתגובה 32 "יש בעולם דברים שהם שחור ולבן, טוב ורע, לא הרבה, אבל כשנתקלים באחד כזה אז אין דבר ברור יותר" – עדיין לא מונע מאנשים להציג דעות שונות משלך – ולא פוגע בלגיטימיות שלהם

    ההצגה הדמגוגית של דברי רוטר לא ראויה ונועדה רק לקבע את דעת הקוראים מראש – אולי בגלל הסכסוך שעליו רומז הלמו. בכל מקרה נראה לי שבשנת 99 האתר עוד היה של הבן שלו

    ואחרי כל זה באה התגובה של הרב רוטר וקלקלה לי… אבל בהתחשב במה שכתבת עליו – אני יכול להבין את זה

  28. שלמה, כתבת:

    העניין הוא שההשקפות שלך התעצבו בסביבה חילונית בעשרים השנה האחרונות, אבל זה לא מונע מאנשים אחרים לחשוב אחרת ממך

    איזה חלק ב"זה לא אומר שאסור לתת לו פתחון פה. מותר." – אתה לא מבין?

    לגבי הסכסוך – איזה חלק ב"עשיתי את העבודה שלי ודיווחתי על אירוע שמתרחש באינטרנט", אתה לא מבין? זה שאצל הלמו זה הכל אישי (ולכן אין פלא שהוא ורוטר חברים כל כך טובים ושהוא רץ כמו הילד המגעיל של הכיתה לבכות אצל המורה), לא אומר שאתה צריך לחקות אותו. אני מכיר דמויות מוצלחות יותר לחיקוי מאשר משה הלוי.

    ולבסוף, אם הטיעון שלך מסתכם ב"רוטר בסך הכל אומר דברים שהיו מקובלים רק לפני עשרים שנה" אז אני מקווה שלא אכפת לך אם אני אגיד לך שכל הכושים הם חלאות שאונסים נשים לבנות ושהם גזע נחות שמוטב שישב בחלק האחורי של האוטובוס, שנשים צריכות להישאר בבית ולשרת גברים ושאסור לתת להן זכות הצבעה ושבכלל מכיוון שאני מניח שאתה יהודי אז שתדע שאתה סוג של מקק שצריך לבער אותו.

    אמנם הדעות האלו הן בנות 60-70 שנה ולא בנות 20, אבל בהתחשב במה שכתבת, אני מבין שאתה לא איש שנתפס לקטנות כמו גזענות, בהמיות וחוסר מוסריות.

  29. יובל, רוטר מייצג את המיינסטרים של המחנה שלו, ולמעשה של חלק די נרחב מהאוכלוסיה היהודית בישראל, בכל אחת מהתגובות הללו. לא הבנתי למה דווקא זה הקפיץ לך את הפיוזים – נרג יהדות, במיוחד מדור השליפות שלו, מספקים טקסטים איומים הרבה יותר דרך קבע.

  30. יובל אני מבינה שאתה כועס, זה קורה להרבה אנשים שמגלים שיש בכל זאת מי שחולק על דעתם. אני חושבת שתצטרך לכעוס המון. אני מתעבת דת אבל לא אסכים שרב לא יוכל לכתוב דעתו הדתית על הומו וכדומה, זה הדת שלו החיים שלו. לא אסכים לקבוע שהוא טינופת. כי אין אדם טינפות רק בגלל דעותיו.

    אני זוכרת את אבי (שמאל מוצהר) מגנה בזמנו את שרון פי כמה יותר מהרב רוטר, אז אבי גם טינופת?

    לגבי הסודאנים, אני חושבת שהנושא כבר הוברר כאן.

    מה נשאר לנו? החייאת מריבה נושנה וסגירת חשבונות בינך ובינו. לא ענין לציבור.

    קראתי את התגובות באתר מעריב על השליפות עם הרב הד"ר. כתבו שם כמה צעירים שהוא השיא אותם במסגרת רבנות צוהר. הם לא ממש חושבים שהוא "טינופת"

  31. לא תמר: אדם הוא טינופת רק בגלל דעותיו. רק דעות מטונפות הופכות אדם למטונף וציבור הקוראים מוזמן להחליט האם הרב ד"ר רוטר, שחוגג את מלחמת לבנון, הוא אחד שכזה.

    הקו-קלאקס-קלאן חושבים שכושים הם גזע שצריך להעביר אותו מהעולם, שהם נחותים מכלבים (כלבים לפחות נאמנים). זו הדת שלהם. לא תסכימי לקבוע שהם טינופת, או שמא את כזו אסטניסטית שאי אפשר לקבוע לידך שום דבר?

    אני לא כועס על רוטר. רוטר הוא מה שהוא. אני כועס עלייך שאת "מבינה שאני כועס כי את חושבת שגיליתי שמישהו חולק על דעתי". אנשים כמוך, שדעותיהם של רוטר עוברים ליד האוזן שלהם והם מושכים בכתפיהם, עושים לי בחילה. את דוחה.

    לגבי אבא שלך, אני לא מכיר אותו.

    בפעם המאה, אין לי שום "מריבה" עם רוטר, יש לי תחושת גועל נפש מהדעות המטונפות שלו. אני מבין שהוירוס שהחדיר הלמו לדיון עושה את עבודתו היטב. נו טוב, זה מה שהלמו עושה בדרך כלל.

    ולגבי אנשים שמעידים על טוב ליבו ונחמדותו שלך רוטר, טובי הגזענים הם סבים חביבים לנכדים שלהם. אז?

  32. אני מסכימה איתך! ואני גם כועסת על תמר!
    תמר הזאת, סתם מושכת בכתפיה ונותנת לדעות של רוטר לעבור ליד אוזניה. בהחלט דוחה.

    אתה יובל לעומת זאת, אדם טוב הרבה יותר! אתה פועל! אתה עושה דברים! הנה, פרסמת פוסט נגד הרב רוטר – וכבר יש מעל 40 תגובות.

    אתם שומעים את הרעש הזה ברקע? זאת החברה הישראלית משתפרת ומתקדמת. והכל בזכות יובל.

    (וברצינות: כן, גם אני סולדת מדבריו של רוטר. כן, אני יודעת שיש אנשים שמסכימים איתו וחבל לי. אבל באמת לא הבנתי מה מטרת הפוסט שלך או מטרת תקיפת המגיבים שמעזים לחלוק עליך)

  33. יובל – לא תמיד צריך להיגרר לתשובות של קרטונס (סליחה הלמו – אל "תיפרוץ" לי למחשב) או לאנשים קטנים שחושבים שעצם היותם "רבנים" עושה אותם לטובים יותר.
    האתר של רוטטר מלא בשיטנה לשמאל ולמה שהוא מייצג (פעם היה פורום סקופים. היום התחרות היא מי יכנס יותר בשמאל).
    עזוב. וותר. ולטעמי האישי – עשית לו טובה גדולה בפירסום.

  34. התלבטתי מאד אם להגיב לאחר שקראתי
    את ההתפרצויות של יובל אבל הוא עצמו
    אומר שאסור לתת לפחד לגרום לך לשתוק.

    רוטר מיצג את הקו הכי מרכזי והכי טבעי
    לקהילה שהוא מייצג. אם הוא טינופת אז
    מעל חצי מהעם שלך טינופת. לא רק רוטר
    לא רק halemo ולא רק תמר ("את דוחה")

    יתכן שאינך רואה את הציבר הזה כחלק
    מהעם שלך וזה לגיטימי אבל אתה מייצג
    את החלק הקטן יותר לכן לשיטתך עם ישראל
    ככלל הוא טינופת. (יש עוד שחשבו כך תמיד)

    לא מכיר כל כך את הבלוג של רוטר ואני
    מסתמך רק על מה שקראתי ב-NRG בשיחה
    איתו. סוף סוף רב אקדמאי חביב הקהילה גם
    החילונית ומייצג בדעותיו את הקו הימני הטבעי.
    אולי אשנה דעתי אם אקרא את הבלוג שלו. מה הכתובת?

  35. אנחנו לא דתיים ולא שייכים לברנזה הימנית אבל נדהמנו לקרוא כאן ביטויים כה מעליבים על איש שהכרנו בתור רב שחיתן אותנו. אתה בכלל מכיר אותו? אתה יודע בכלל במי מדובר? איך אתה מעיז לקרוא לאדם טינופת רק בגלל שהוא לא חושב ומדבר כמוך. אני המומה
    אם אתה מייצג קו מסויים שיש לו בלוג וקבוצת קוראים אז בושה לכולנו. התגובות שלך כאן נגד כותבים היא מוזרה מאד מאד ואתה עוד משמיץ אנשים אחרים. מה אתה עושה למען הציבור יותר מהרב רוטר. הוא הולך בערבים על חשבונו לערוך חתונות בסבר פנים נעימות וחבוריות ואתה בזמן הזה יושב ליד המקלדת ומשמיץ. ממש כל הכבוד

  36. בזמן שאתה, יובל, משמיץ ליד המקלדת, הרב רוטר מחתן אנשים (על חשבונו רחמנא ליצלן!). והם אפילו לא שייכים לברנזנה הימנית. יובל, להתחיל לחתן אנשים ויפה שעה אחת קודם.

  37. יובל, עכשיו (49 תגובות אחרי), אני מבין מה אמרת בקטע של החשש מלכתוב פוסט על
    רוטר… בעיקר בקטע של בזבוז הזמן שלך…

  38. כנראה שכבר התרגלו להחליק לרב זה או אחר כמה מאות דולרים תמורת חופה וקידושין. אני מקווה שאסף וגלית יודעים שזה אמור להיות מצוות חינם (המסובסדת ע"י הרבנות ממילא, אבל להיטפל לקטנות)

  39. סיפור אישי:
    יש לי מנוי לעיתון ידיעות אחרונות, כך שיוצא לי לקרוא אותו כל יום.

    לא יכולתי שלא לשים לב שיובל דרור שלנו התחיל לכתוב גם כתבות אקטואליה בנושאים טכנולוגים. חדשות ולא מאמרים או כתבות מוסף בלבד.

    למעשה, יובל דרור החליף את האיש בידיעות אחרונות שזה היה תפקידו: דודי גולדמן הותיק.

    דודי גולדמן, ואני מחשיב אותו ידיד (התכתבנו לא מעט), היתה לו ויש לו עד היום תפיסה מסויימת לגבי אתר רוטר נט ויותר מכך – לגולשים שגולשים שם או כותבים שם. גולדמן תמיד ראה ורואה בגולשים של אתר רוטר נט חבורה של ילדים מהימין הפוליטי.

    ניסיתי להסביר לדודי כמה פעמים שאין לי קשר לימין פוליטי, וגם להרבה גולשים ברוטר נט אין אג'נדה ימנית. אנחנו פשוט גולשים שאוהבים אקטואליה ומגיבים באתר רוטר נט על ענייני היום.

    והנה, רצה הגורל ויובל דרור שלנו החליף את דודי גולדמן בתפקיד הכתב הטכנולוגי.

    אני אישית, אחרי הפוסט הזה, לא יכול שלא להשתאות מהדמיון החשיבתי של יובל שזהה בדיוק לדמיון של דודי. שניהם, כתבים טכנולוגים עם קצת (הרבה) שכל, צובעים אנשים אחרים שמשתמשים בטכנולוגיה, שמקרה נשלטת על ידי איש שמגדיר עצמו דתי, חרדי, ימין, גם כאנשי ימין. כאילו העובדה שהם גולשים באתר רוטר נט, הופכת אותם לימניים.

    יובל דרור מגדיל (בשקל תשעים) ומרמז שאותם גולשים שכותבים באתר רוטר נט, הם גם טינופת.

    יובל היקר,
    אתה כנראה תקוע עדיין בשנת 2001.
    אשר עידן היה אומר עליך שאתה תקוע עדיין ב web 0.9.

    זה שאני משתמש, גולש, קורא וכותב באתר רוטר נט, לא הופכת אותי לימין פוליטי. גם לא לטינופת.

    מעולם לא היית צבוע פוליטית, לא ימין ולא שמאל. אני אישית בז לכל המפלגות ולכל הפוליטיקאים, לרוב אלה שנמצאים בשלטון. אני לא חייב להסכים עם הדעות של ישעיהו רוטר והוא לא חייב להסכים לדעות שלי.

    לדעתי, כל אלה שמשתמשים בוורדפרס בעברית הם אומואים… 😉

  40. משה Halemo ידידי, אין טעם כלל להתפרס בפני חזירי מקלדת דוגמת יובל דרור
    מדובר בפתיל קצר, מתלהם ומתפרץ ושמעתי כבר אין ממש לא מסמפטים אותו
    בערוצי ה-TV
    אז הוא קנה בכמה שקלים ספייס על שרת ויצר בלוג, נו?
    מה כייף יותר לקנות יעני מעמד חברתי מיופיף על ידי התלהטות משתפכת נגד
    כאלה שמראש פסולים להכנס למועדון? לכנות את הכותרת במילה מפוצצת ולהשחיל
    איזה רב אינטרנטי לקול מחיאות כפיים של כמה מתלהבים.
    עזוב אותך משה, לא ברמה שלך. תשאיר אותו עם להקת המעודדות שלו פחחחח!

  41. זה הצבא היחיד בעולם מאז השואה שפעל בצורה ברוטאלית נגד רבבת יהודים על פי הבחנה אתנית.

    הרב ד"ר ישעיהו רוטר על צה"ל.

    צר לי, ישראלי שמשווה את חיילי צה"ל לנאצים הוא לא בר שיח מבחינתי. זה לא עקרון ענייני וזה לא עקרון פוליטי* . זה עניין אישי. הכי אישי בעולם. יש לי "עניין אישי", כמו שקראו לזה פה, עם הנאצים ויש לי גם "עניין אישי" עם צה"ל. זה כנראה אומר שיש לי עניין אישי עם אנשים שחושבים שמי שמקדיש שנה ותשעה חודשים, או שלוש שנים או יותר שנים מהחיים שלו כדי לשרת את המדינה שלו (כלומר אותי, אם לא אכפת לכם) הוא טמא.

    וממש לא אכפת לי אם הוא עושה את זה כי הם עומדים בשמי במחסומים או כי הם מפנים בשמי ישוב יהודי.

  42. כך אקרא ואשתומם, ושוב אשתומם, ואתמה, הן התרגלתי, ובכל זאת אשתומם.

    כמה חוסר מקוריות!

    איך אתה מטיב לבטא את נייר הקלישאות התל אביבי הרשמי!

    אתה לא בנדם! אתה פשוט סטריאוטיפ!

    אתה אוהב הומואים,
    שונא מתנחלים, (עובדה שטוב לך עם שרון)
    וחולה על האימג' של הפליטים מסודן וברקע דגל ישראל.

    קישקושים כל כך לעוסים ומוכרים אפילו בפרלמנט השכונתי לא שומעים.

  43. ולגופו של עניין. מעבר למילים הקשות (והלא בהכרח ראויות בעיני) שנכתבו פה מצד אחד לצד השני ולהפך ובאמת שאין לי שום רצון לפתוח שצף קללות חדש, אבל האם אמירות גזעניות דוגמת אלה

    "מכיוון שבכל אתר שידוך שנפתח נרשמים מיד מועמדים 'בעייתיים'", הצעירים האיכותיים מתביישים להימצא ליד "בחור עם צליעה קלה".

    “לא ראיתי שנכים עושים מצעדי גאווה ומנענעים את האיברים הפגומים שלהם בפני כולם”

    מסורבות גט הן נשים שדורשות לכפות גט על הגבר בתנאים שלהם.

    יכולות/צריכות לעבור ללא תגובה? האם כלי תקשורת מרכזי צריך לפרסם אמירות כאלה או את האיש שמתגאה בהן?

  44. הדבר היחיד שמפתיע אותי בכל הסיפור הזה שעברו כמעט 12 שעות עד שרוטר וחבורתו הצליחו לגייס כמה אנשים שיתחזו לכמה אנשים שיגיבו כאן (מה היה לנו: כאלו שהתחתנו אצלו, כאלו שמכירים אותו, כאלו שהמומים בשבילו, כתבים בנרג' [פחחחח, טוב זה באמת היסטרי]). צפו לעוד כמה כאלו (ותודה לקבוקים ושאר המגיבים שמנסים להדוף את זרם הלכלוך – כאמור, זה היה די צפוי).

    הלמו – כולם רודפים אחריך משה. זה קשר של הממשלה (ושל ידיעות אחרונות). קיבלו אותי לעבודה רק אחרי שביררו איתי מה אני חושב על אתר רוטר. למעשה, אני עובד שנתיים בידיעות אחרונות ורק עכשיו אישרה מועצת העורכים הסודית שאני יכול לכתוב גם כתבות כי קודם לכן לא סמכו עליי שאני לא מספיק סובל את רוטר (שנתיים! שנתיים לקח לי להוכיח להם!). לפני שבועיים הייתי אצל המו"ל ושם יחד עם שאר זקני ציון הם החליטו שאני מספיק לא אוהב *אותך!* ומכיוון שכך מותר לי להתחיל לכתוב גם כתבות. בישיבה היה גם דודי שאישר שאני מספיק סמולני ואתמול, אחרי ששתינו דם של תומך כהנא, הרמנו כוסית (לא של דם, זה לא הגייני), אפינו מצות (מהדם, ברור מהדם – זה טעים לאללה)  ויצאנו לדרך. אי אפשר להחביא ממך כלום משה. כולם רודפים אחריך משה.

  45. בפיסקה האחרונה מצוטט רוטר כשהוא אומר:

    nrg יהדות
    זה הכול חוץ מיהדות במובן המשמעותי של המושג. בכלל, חושבים שאייטם "יהדות" נחשב לטוב כשהוא מציב פרובוקציות מטעם מי שקוראים לעצמם דתיים

    ועל זה נאמר – הפוסל במומו פוסל.

    גם ההאשמה החוזרת שלו כלפי כולם שהם "חיים בבועה" לא מעידה על ביקורת עצמית מפותחת במיוחד.

  46. הלמו מחקתי תגובה שלך ואני אמשיך למחוק אותן. אמרתי לך כבר, אין לי שום כוונה לטבול באמבטיית הרפש שאתה בונה כאן. שכח מזה, זה לא יקרה.

  47. 1. יש ניגוד בין להיות הומו ולהיות דתי
    2. ההתנתקות היתה מהלך שגוי ובלתי רציונלי שהתקבל בתהליך ספק-דמוקרטי.
    3. מבין האנשים שעוברים את הגבול ממצרים, (כשרבים מהם לא-סודנים), מעטים עלולים להיות מוחזרים לסודן. הרוב מחפשים אפשרויות תעסוקה ואיכות חיים גבוהה יותר מאשר במצרים, כאשר הסכנה העיקרית לחייהם נובעת מהעובדה שהמצרים יורים במי שמנסה לעבור את הגבול חזרה לצד שלהם, מה שהיה נמנע אם הגבול היה סגור באמת.

    הדיעות האלה הן גם שלי. אני לא רואה את הקיצוניות העיוורת והפנאטית שעולה מתוכן.
    רוטר משתמש ברטוריקה של שנאה, אבל במקרה הזה, הרטוריקה של התגובות אליו היתה דומה (פשיסטים טינופות הקאה דוחה בחילה וכו').

  48. תבדקו טוב טוב את ה"דוקטורט" של האדון רוטר. בעבר טען שיש לו דוקטורט מאוניברסיטת בר אילן (פרסם זאת מספר פעמים באתר שלו). אין לו. עכשיו, כנראה בגלל פרשת טרטמן חשש לחזור על הבדיה הזו ולכן הוא טוען שיש לו דוקטורט מאוניברסיטת בוסטון. אין לו. אוניברסיטת בוסטון לא מעניקה דוקטורט בהתכתבות ובטח לא לאדם שיש לו תואר ראשון ושני ממכללת יזמות (סוג של אוניברסיטת לטביה). אגב אין שום בעיה לבדוק את זה. המידע נגיש לציבור. צריך רק להתקשר לאוניברסיטה ולשאול.

  49. חבל. פשוט חבל לי לראות שאנשים רבים.
    יש מקום להרבה דעות שונות ומשונות כל עוד אנחנו חיים בדמוקרטיה (מצב זמני.קום)
    קטונתי מלנסות לשכנע מישהו וזה גם לא עוזר – רוטר ושות' לא ישנו את דעותיהם וכך גם הלכאורה המחנה השני.
    מצד שני, בדמוקרטיה מותר גם לריב אבל עדיין חבל. חבל לי לראות שאנשים רבים.

  50. "כל הכבוד" – מחקתי את התגובה שלך. אם אתה רוצה להזדהות בשמך המלא כאשר אתה מוציא דיבתו של מישהו (אפילו אם זה של הרב ד"ר רוטר), בבקשה. אם לא, אז לא כאן.

  51. רנדומלי, אני מסכימה איתך על עניין הריב, או כמו שמגיב בשכר כתב, על השנאה והאלימות שיש כאן, אבל העניין של לכל אחד יש דעה וקטונתי מלשנות דעות הוא בעייתי מאוד כשמדובר על גזענות ועל אמירות שמבטלות את הלגיטימיות של אחרים (הומואים, שמאלנים, נשים, חילונים, דתיים שאינם שייכים לזרם אחד ספציפי)*. אני מאמינה, וכתבתי אז זה כאן לא פעם בעבר, שברגע שדעה קיימת, לא חשוב עד כמה היא קיצונית או שולית, עדיף שתהיה קיימת בגלוי מאשר במחתרת, אבל אני מאמינה גם שחברה דמוקרטית לא יכולה להרשות לעצמה דעות שמטרתן לפגוע בלגיטימיות של אדם/קבוצה יהיו חלק מהשיח הדמוקרטי הנורמטיבי. בחברה דמוקרטית גזענות היא לא עוד דעה שניתן לבחור בה.

    *אלה הקבוצות עליהן דיבר הרב ד"ר רוטר, אני חושבת אותו דבר על אמירות שפוגעות בלגיטימציה של ימניים, מתנחלים, חרדים או מה שלא יהיה.

  52. האתר רוטר הוא מן העלובים ברשת. מנחה אותו רק שנאת החילוניים והדתיים שאינם ימנים קיצוניים כמוהו. האתר לא אמין, מרבה להעתיק, לשפץ ולנתץ. חוץ משנאה וקנאה אין שם כלום. זבל אמיתי. חבל לדון בו בכלל.

  53. לא יאומן כמה מדון גרר הפוסט הזה, ובכלל בלי קשר ל"רב" רוטר. הלמו, נרג', יובל. זה שולף את אשר עידן, ההוא את "להקת המעודדות", ופתאום כבר ידוע לכל שאת פלוני או אלמוני אין איש מחבב ולכן הוא מתנהג כמו שמתנהג וכותב כמו שכותב.
    גם אני חושבת שה"רב" רוטר הוא אדם המונע משנאה יוקדת, מתודלק בגזענות, ועוסק פשוטו כמשמעו בעבודת אלילים=חיזיון א"י השלמה. מוטציה של היהדות, שאינה ערכית כלל ועיקר. הוא נציג נאמן של זרם עצוב בחרד"לות, תגובה פוסט טראומטית לשואה, תפוח רקוב, ענף פרא, תקראו לזה איך שתרצו… רק אל תצטטו אותו בשום מקום. הוא יכיול לכתוב את כל מה שהוא רוצה באתר שלו, אנחנו לא חייבים להתייחס אליו, מטוב ועד רע. לא בנרג' ולא פה ולא בשום מקום שבו ההשקפות שלו נחשבות לחשוכות.

  54. רונה, כל זמן שהוא כותב באתר שלו מה שהוא רוצה את צודקת. ברגע שהוא מקבל במה אוהדת בכלי תקשורת מרכזי כללי המשחק משתנים.

  55. השמאל זה אבי אבות הטינופת
    השמאל הוא הגורם לכל הצרות במדינה הזאת
    את השמאל חובה לעצור ולבלום לפני שיגרום להשמדת העם היהודי
    מי שמבטא דעות שמאלניות הוא טינופת מי שיוצא כנגד רבנים בישראל ומכנה אותם בשמות גנאי הוא טינופת
    מי שטוען שישראל מבצעת פשעי מלחמה הוא גזען מסריח ופאשיסט מחורבן והוא טינופת מסריחה .

    מי שתומך בעם הטרורויסטי הפלסטינאצי הוא פאשיסט מחורבן וגען מסריח והוא אבי אבות הטינופת.

    מי שקורא לפגיעה במתיישבים יהודים ביהודה ושומרון הוא גזען מסריח ואבי אבות הטינופת .

    וכל השמאלנים יש לי מסר אחד ברור חד וחלק

    היהודים ינצחו !!!

    וכניסו את זה טוב טוב לאוזניים ושזה ישאר במוח החלול שלכם

  56. אנא מכם, בואו כעת כל עדיני הנפש, כל המטיפים להידברות עם "הצד השני", כל המצקצקים בלשונותיהם החכמות על הדיון שהפך קשה ויספקו תשובה מלומדת, חכמה ואינטיליגנטית לאדם המתחבא מאחורי תגובה 77.

    לאחר מכן אשמח לשמוע מכול-כם הטפות מוסר.

  57. האמת אתה צודק

    זה נאמר בחמת זעם ואני חוזר בי ומצטער על הדברים .

    אני מבקש למחוק אותם וחבל שנרשמו .

    סך הכל צריך לשאוף להידברות ולקירוב לבבות .

    שוב מצטער מאוד וחוזר בי

  58. כשאני קורא מאמר של סמולני,אני לא יכול להבדיל בין תוכן דבריו לזה של גבלס\הימלר\היטלר\אחמד ניג'אד.
    יתרה מכך,אין לי ספק שאילו היתה לכם היכולת,הייתם משמידים את כל הדתיים\חרדים\מתנחלים\ימנים במדינה.
    ולכן,הגיע הזמן לומר את האמת,אתה וחבריך הם האויב הגדול ביותר לעם היהודי מאז ומעולם.
    לי אין ספק,שאנחנו מתקרבים למלחמת אזרחים שבסופה,אנחנו נמחוק אתכם מעל אדמת ארץ ישראל הקדושה.
    יתרה מכך,אפילו את גופותיכם המצחינות לא נקבור וגורלם יהיה כמו של אדולף אייכמן.

  59. עוד זה מדבר (77,78,80) וזה בא (81).

    זו המדינה שבה אנחנו חיים.
    אלו הם האנשים שמאכלסים אותה.
    זה הקהל של רוטר, האיש הנחמד שחיתן את גלית ואסף מהקריות.
    מי שלא מבין את זה, מסתובב כאן כשעיניו קשורות.

  60. כבוד היו"ר, נראה לי כמה אברכים מישיבה של מעלה מתחבאים בשירותי-קודש ובאמצעות ההולי-מחשב (שאין להם) שמחובר לאינטרנט ( אינטר- מה???) שליט"א, הם החליטו לשלוח לסמולנים (עם נפרד לחלוטין שמורכב משאריות של סושי מאתמול ותועבה) מסרים מלאי אהבה ופיוס. וכל זה בשבת המלכה רחמנא ליצלן…צדק מי שאמר שאהבה זה כואב.

  61. ול"יהודי" הלבבי מתגובה 81 שהצליח לעורר בי רגשות אנטישמיים שאני לא חשה עליהם שום בושה:

    "יתרה מכך,אין לי ספק שאילו היתה לכם היכולת,הייתם משמידים את כל הדתיים\חרדים\מתנחלים\ימנים במדינה."

    אני לא יודעת לגבי כ-ל הדתיים, חרדים וכו'…אבל אותך באופן אישי הייתי משמידה. ואפילו מגדילה ועושה עוד כמה דברים שמסתיימים ב -דה.

  62. יובל – לדעתי, כדי לבער דיעות מטונפות לא מספיק להצביע עליהן, צריך גם להראות למה הן מטונפות כל כך.
    לעשות תחרות עם רוטריסטים מי משתמש בשפה יותר מלוכלכת (הם) לא ישנה שום דבר.
    תגובות 77 ו-81 לא מכילות שום תוכן, ולכן לא ניתן או צריך להגיב אליהן.

    ילדה – גלידה?

  63. מדוע התגובות האלו לא מכילות שום תוכן? כי הן לא מנוסחות בצורת טיעון לוגי-אריסטוטלי או כי לא נוח לך לראות מהו התוכן? בעיני יש בהן הרבה מאוד תוכן והתוכן הזה כלל לא מפתיע.
    זהו בדיוק תוכן דבריו של רוטר רק שהוא עשה את זה באופן קצת יותר מנומס – אחרי הכל, אתה עונה על שאלון של נרג'. מתחת לנימוס מסתתרות הדעות שמופיעות בתגובות 77 ו-81.
    עכשיו, אתה יכול להחליט שאתה לא רוצה להגיב, אבל אל תגיד שלא ניתן להגיב או שלא צריך להגיב. ניתן להגיב וצריך להגיב.
    ולא, אני לא מתכוון לפתוח בתחרות של שפה מלוכלכת, אין ספק ששם הם ינצחו אותי. אבל אם לרגע אחד פתחתי למישהו אחד את העיניים בנוגע לעמדות של הרב ד"ר החביב שחיתן את גלית ואסף מהקריות, של האתר שהוא מנהל ושל המבקרים באתר שלו, אז הפוסט הזה עשה את שלו.
    ואגב, אתה באמת צריך שמישהו יסביר לך למה העמדות שמוצגות באופן כה אלגנטי בתגובות 77 ו-81 הן מטונפות? אני סומך על הקוראים שיגיעו למסקנה לבד – הם ממש לא זקוקים לי בעניין הזה.

  64. גמני עושה חתונות, ואני סמולן.

    לא, ברצינות. אני לא חושב שלNRG היה אסור לפרסם את ה"שליפות" של רוטר, זה פרסום שנועד להשיג את הרייטינג שלו, והוא השיג. החלק המצחיק בכל הסיפור הוא שבאמת רוטר הוא אדם סובלני כלפי אלו שלא צלח מזלם ונולדו נכים. רוטר סובלני כלפי הרבה דברים. אל תשכח שרוטר הקים אתר שידוכים של הכניס נכים.

    אני ציפיתי, באמת, ליותר מגיבים בשכר מטעם רוטר וליותר השתלחויות. אולי כי היתה שבת באמצע לא היה אקשן, אבל אם יהיה, אני אשמח לשמוע.

    אגב, אני אשמח לשמוע דעה מנומקת מהימין מדוע באמת הם משתמשים במילה פלשתינאצי.

  65. יובל- הווו תמיד רציתי שמישהו יגלה את הסלב החבוי בתוכי. כעת לא נותר לי אלא להחליט מה ללבוש להופעת הבכורה. אגב, קראתי את הפוסט ואני במקומך הייתי טופחת לעצמי על השכם. רק בן 36 וכבר הספקת לעשות כל כך הרבה- וכל זה בזמן שהלמו ישב במעצר. אחד מהם.

    מגיב בשכר- לול גדול!

  66. נו, אז יש לך כעת תגובות 77 ו-81 ואתה מבסוט
    אתה תגיד שזה הרב, זה הימין הנה, כך כתוב כאן
    תינוק
    כל אחד אם אין בו טימטום סמיך מבין שזה לא הימין
    זה לא הרב וזה אפילו לא הימין העקשן
    אלו פסיכים שגורמים לשמאלנים כמוך להאמין שמותר
    לסתום לימין את הפה. אלו אידיוטים שנותנים לשמאלנים
    כמוך לנקות לעצמם את המצפון. לא יותר. אל תבנה על זה

  67. 90 – כן, אני מאושר עד הגג שאיימו למחוק אותי מעל האדמה. מי מבינינו תינוק?

    לא, כל הימין הוא לא כזה ואפילו לא הרוב (ואני נורא שמח שאתה כבר יודע מה אני עומד לכתוב). ולא, לא צריך לסתום לימין את הפה.
    אבל כן – גם הם קיימים, הם והרב ד"ר רוטר שהוא אחד מהם, וכן, אני מאמין שצריך להצביע עליהם עם האצבע ולקרוא להם בשם ולהוציא אותם מחוץ למחנה. ולא, זה לא האינטרס שלי – זה האינטרס של הימין אותו ימין שלא מבין שבהתחלה הם מאיימים לירות כדור בראש לסמולנים ובסוף הם ירו כדור בראש גם בהם.

  68. טינופת? אחלה מילה מצאת, האסוציאציה הראשונה שעולה לי בראש היא אוסקר פרצופן שאהב מאוד בקבוקי "טינופת דה-לוקס". כבר לא משתמשים בשפה הזו.

    מדבריך נרא כי אתה לוקה בחסך חמור של הבנת הנקרא, מאחר ואינני סובר כי אם אסביר את דברי המרואיין אכן תבין -לא אחזור.

    הייתי מצפה כי למען ההגינות תציין את מערכת היחסים הארוכה שלך עם משפחת רוטר, הרי אף לא היתה לך דעה חיובית עליהם (האב, הבן ואתר הקוטג'), ונראה כי דבריך נובעים מתוך עיניים ירוקות.

    לא נורא, מתישהו נפשך המיוסרת תדביק את גילך הביולוגי.

  69. נו, יובל אוהב מילים מפעם. מזל שאחרי תשעים ומשהו תגובות מישהו סוף סוף שם לב לבעיה המרכזית שהפוסט מעלה.

    כבר לא משתמשים בשפה הזאת…לא, באמת, שזה פשוט אי אפשר לתאר.

  70. מי החליט שאם קבוצה של אנשים רואה בכושים גזע נחות שיש לבער מן העולם, זו טינופת? העובדה שאלו שמוגדרים בעיניך כ"בני האור, השפויים" החליטו שהמוסר המסויים שלהם לא מתיר להפלות בין גזע לגזע, לא קובע כי טינופת היא לחשוב אחרת.
    אני לא מחזיק מעצמי גזען ואני לא חושב שיש איזה שהוא צדק בטענה הזאת, אך ודאי שאי אפשר לקרוא לאנשים שזו דעתם טינופות, אפילו אם דעתם לא מקובלת עליך.

  71. דניאל, אם אתה חושב שלרצות לבער מהעולם קבוצת אנשים בגלל הגזע/צבע/דת/נטייה מינית/דעה פוליטית שלהם זה בסדר אז צר לי, אבל אתה גזען. אולי לא כרגע, אולי בדיוק היום אין קבוצה שאתה שונא, אבל במהות שלך, בפוטנציה, אתה גזען.

  72. נו מסתבר שלאינפנטיל יש עורכת דין מוצלחת במיוחד, מעניין כמה הוא משלם לה. למרות שנראה כי למעשה הוא יוציא כסף מכיס אחד ויעבירו לשני.

  73. יהונתן, אינני נציגת ימין ולא מתיימרת לאחוז בדיעות מנומקות, אבל אני בהחלט יכולה להצביע על כמה קשרים היסטוריים ועכשוויים שעשויים היו להוליד את הניאולוגיזם הנ"ל, אחד מהם הוא יחסי הידידות החמים שהיו למופתי הירושלמי חאג' אמין אל חוסייני עם היטלר וממשלתו והאחר הוא הדוֹגמה של חמאס שאינה מכירה במדינת ישראל ובכל זכות של מי מתושביה היהודיים בה, ודוגלת בטיהור אתני ו/או הגלייה למדגסקר, כמו אתה-יודע-מי.

  74. דניאל 96 הבהיר לי משהו. זה המילכוד של הדמוקרטיה…
    אני יכול לקרוא למישהו טינופת בגלל צבע העור שלו או משהו דומה, אז אני אהיה סתם-גזען לא משהו רציני.
    אבל אם אקרא למישהו טינופת בגלל הדעות שלו אז אני אנטי-דמוקרט סותם-פיות. וזה בהחלט הרבה יותר גרוע בעיני רוב העם.
    אז דניאל – אתה סתם-אדיוט-אבל-מהסוג-המזיק.

  75. אני לא מאמין שאני מגיב באיחור של שבועיים, אבל שיהיה,

    Sharper,

    גם לז'בוטנסקי היה קשר עם המפלגות הנאציות; לשניהם היה אינטרס משותף להוציא את היהודים מאירופה.

  76. עם כל הכבוד ליובל . הפעם אני נאלץ להודות שהוא חורג מן הטעם הטוב… יש לך היסטוריה אישית עם הבנאדם והאתר שלו . זה לא הוגן שתשמיץ אותו בבלוג שלך. את המריבות האישיות תשאיר בבית. אנחנו לא רוצים להשתתף בהם.. תן לנו עיתונות אובייקטיבית.
    בחייאת…
    מה זה בכלל הקטע של להוריד את רוטר מה זה אירן פה? אין חופש ביטוי?

  77. כנראה שלא הבנת שזה בלוג אישי של יובל בו הוא יכול לכתוב כל דבר שעולה על דעתו. זה לא עיתון ואובייקטיביות לא קשור לכאן. אם רוטר יכול להשמיץ את מי שהוא רוצה, גם יובל יכול.
    תגיד, יש סיבה שאתה ממלא אתר ואימייל פיקטיביים? אתה יכול פשוט להשאיר את השדה ריק, זה יותר קל מלשקר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *