היסטוריה בריטית

מורט מפנה את תשומת לב האימייל הסגול עם הנקודות הצהובות לציטוט הבא:

"גם הפרסומאים בישראל לא נותרו אדישים לדברי רוברטס בהרצאה בוועידת ישראל לעסקים של העיתון "גלובס". "אין ספק שלשוק הפרסום הישראלי יש עוד דרך ארוכה כדי להגיע לרמתו של רוברטס בכל הקשור להתנשאות", אמר אורן פרנק, מנכ"ל משותף במקאן-אריקסון. "מדובר בשילוב של בורות, זלזול ושחצנות הזכור לנו היטב מהמנדט הבריטי".

ואחרי זה עוד מאשימים את הפרסומאים שלנו שהם לא קריאטיביים.
איפה הבושה.

4 מחשבות על “היסטוריה בריטית

  1. צודק בכל מילה – פרסומות מרעישות, מגעילות, פרובוקטיביות וזולות. מתי בפעם האחרונה הפיקו כאן פרסומת שראויה למייל ויראלי ? זה בחיים לא יקרה.

  2. הפסדת את ההמשך, שהיה הרבה יותר מוצלח – הקונספט הפרסומי הראשי של סאצ'י & סאצ'י נקרא "סימנים של אהבה" – כי הם יוצרים קשר רגשי בין המותג לצרכן, בלה בלה בלה. בקיצור, אותו פרסומאי הציע להם לקרוא לקונספט מעכשיו "סימנים של גבבה".
    קורע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תצוגה מקדימה: