מורט מפנה את תשומת לב האימייל הסגול עם הנקודות הצהובות לציטוט הבא:
"גם הפרסומאים בישראל לא נותרו אדישים לדברי רוברטס בהרצאה בוועידת ישראל לעסקים של העיתון "גלובס". "אין ספק שלשוק הפרסום הישראלי יש עוד דרך ארוכה כדי להגיע לרמתו של רוברטס בכל הקשור להתנשאות", אמר אורן פרנק, מנכ"ל משותף במקאן-אריקסון. "מדובר בשילוב של בורות, זלזול ושחצנות הזכור לנו היטב מהמנדט הבריטי".
ואחרי זה עוד מאשימים את הפרסומאים שלנו שהם לא קריאטיביים.
איפה הבושה.
כתיבת תגובה