קיבלתי היום את חשבונית הטלפון הסלולרי שלי (סלקום). מסתבר שמדי חודש אני משלם יותר. עוד מסתבר שבמסגרת התוכנית שלי אני קונה בנק של דקות שעליו אני משלם מחיר מופחת וכל דקה מעל אותו בנק, אני משלם מחיר גבוה יותר. ביקשתי להגדיל את מספר הדקות הכלולות בבנק – כמובן תמורת תשלום.
"אין בעיה," אמרה הנציגה החביבה "אני רק צריכה לידע אותך שלא תוכל לחזור למספר הדקות הקודם."
"סליחה?"
"כן. אתה יכול רק להעלות בחבילת הדקות אבל לא לרדת."
"סליחה?"
"מה?"
"אני רואה עכשיו שאני מדבר יותר ולכן אני מעוניין לרכוש, בכסף, עוד דקות. בעוד חצי שנה הצרכים שלי ישתנו ואני אבקש לחזור למספר הדקות שאני משלם עליו היום. לא תתנו לי?"
"לא, לא ניתן לך."
"למה?"
"ככה. כי אנחנו חברה רווחית."
בכל פעם שאני חושב שאני מכיר את כל התעלולים של החברות הסלולריות, הן מצליחות להפתיע אותי מחדש.
אי לכך, אנו מכריזים בזאאאת! על תחרות ההתעללות הסלולרית. במסגרת התחרות תתבקשו להציג את סיפורי הזוועה בהתקשרות שלכם מול החברה הסלולרית שלכם.
סיפור ההתעללות המדהים ביותר יזכה את הזוכה המאושר ב-400 דקות שיחה לכל היעדים, חינם, במחיר מופחת של 3,500 שקל, לא כולל מע"מ.
בהצלחה.
(אם הסיפור שלי לא יוצא דופן, זו עומדת להיות תחרות מרתקת במיוחד)
כתיבת תגובה