לפני שלושה שבועות פרסמתי ב"העין השביעית" טקסט תחת הכותרת "עידן השיווק המטומטם". תוכלו לקרוא אותו כאן. הטקסט עוסק בתחרויות ובשיטות השיווק האינפנטיליות שפשו בכל פינה בפייסבוק. יאללה תביאו לייק!!!!!
למרות שכתבתי את הטקסט לאחר שצפיתי בלא מעט תחרויות אוויליות, שום דבר לא הכין אותי לזה: תחרות החריץ של המדינה (זהירות, מקדם בחילה גבוה).
התחרות, אשר מתנהלת בעמוד הפייסבוק של אתר "טוב תודה", היא לא רק אווילית. הלוואי. הייתי לוקח אווילית, הייתי מחבק אווילית. התחרות היא הבהמיות בהתגלמותה. אבל אחים שלי, זה מה שהולך היום: בהמיות. למעשה, אפשר לבנות משוואה פשוטה שקובעת שאם בארה"ב המטרה העליונה בשיווק מותג ברשתות חברתיות היא לעשות אותו חכם, מתוחכם, משעשע ויוצא דופן, בישראל המטרה העליונה היא לעשות אותו גס, מטומטם, עילג ובהמי.
למי שעדיין לא הבין: בתקנון התחרות נכתב: על המשתתפים בתחרות לשלוח לכתובת הדואר האלקטרוני תמונה בה מוצג המשתתף מאחורה, כאשר ממכנסיו מבצבצים לפחות 2.5 סנטימטרים של חריץ אחוריו.
אז קדימה, לכו למדוד ת'חריץ של התחת שלכם ותשלחו תמונה ל"טוב תודה". אולי תקבלו זיכוי להדברה.
כתיבת תגובה