במקום הקטן שבו אני גר יש משהו כמו שלושה מקומונים. מקומונים צריכים להתפרנס ממשהו אז באחד מהם הופרט מדור הרכילות. במקום לכתוב "משה כהן, מנהל חנות המכולה, משה ואחיו, נצפה כשהוא קונה גבינה לבנה בחנות המכולה דוד ואחיו", יש בראש המדור אזהרה: "מדור פרסומי". מהרגע הזה, ברור לחלוטין מי משלם עבור כל אייטם ואין זה מפתיע ששלושה אייטמים מבין השמונה שמופיעים במדור, מספרים באופן מקרי לחלוטין על הקטעים שרצים במועדון הבאולינג.
אז זה מה שקורה במקומונים. מה שיותר מפתיע שזה קורה גם בעיתונות ארצית. מי שמובילה בגאון את התופעה היא כמובן אודטה. בקישור שמופיע בעמוד הבית של אתר האנרגיה נכתב: "שכחתם איפה השארתם את המפתחות? לאודטה יש פיתרון מדהים". נו, אחרי כזה פרומו, כמובן שקראתי את המדור. אני אשאיר לכם לקרוא את "הטריק המדהים". לעומת זאת הרשיתי לעצמי לגזור חתכת טקסט קטן שנמצא ממש באמצע הטור:
ואני אומר… האמת שאין לי מה לומר על זה. אני עדיין מתקשה לסגור את הפה מהתדהמה.
גילוי נאות: מעטים האנשים שעושים לי פריחה כמו אודטה.
כתיבת תגובה