היום בבוקר התקיימה מסיבת עיתונאים שהשיקה רשמית את כניסתה של גוגל לישראל.
לא היה בה שום דבר מעניין (ועל כך תוכלו לקרוא אלפי מלים בכל העיתונים מחר בבוקר ואפילו כבר עכשיו בטוש). מה שכן תפס את תשומת לבי היתה התמונה הזו שהוצגה בתחילתה של המצגת שהציג נציג גוגל האחראי על אזור המזרח התיכון ומזרח אירופה שבא במיוחד לכבוד האירוע.
וכך אומר האיש: כאן בתמונה רואים את סרגי ולארי ב-1999 כאשר הם ישבו בגראז' שלהם. תראו כמה לא נעים היה לעבוד שם, איזה בלאגן היה שם ואיך הם מתרכזים במוצר שלהם. זה הדבר היחיד שמעניין אותם.
כל חברה צריכה אתוס של מייסדים וזו דוגמה קלאסית לדרך שבה גוגל בונה את האתוס שלה.
עדכון: ורק כאשר שלחתי את הפוסט ראיתי שמוסיף בדיוק שלח פוסט על גוגל ישראל. הייתי אומר שמוחות גדולים חושבים על נושאים דומים אבל לדעתי מוסיף סתם מעתיקן.
עדכון 2: מחר, אחרי שהטקסט שלי יתפרסם ב"ידיעות אחרונות", אני אגיב לטור הזה של ליכטש.
כתיבת תגובה