גוגל ישראל ממשיכה עם התנהגות תקשורתית הזויה שמתאימה לחברת סטארט-אפ ולא לענקית אינטרנט.
במסיבת העיתונאים ובשיחות האישיות עם מנכ"ל החברה בישראל, מאיר ברנד, הוא נשאל לא פעם על הקמת מרכז פיתוח בישראל אך לא ענה. שבוע פלוס יום חלף ממסיבת העיתונאים ומשרד יחסי הציבור של החברה בישראל מוציא הודעה לעיתונות שכותרתה: "Google מקימה מרכז מחקר ופיתוח בישראל":
"Google הודיעה היום, כי היא תפתח את מרכז המחקר והפיתוח הראשון שלה בישראל. המרכז, שבראשו תעמוד יואלי מארק, יהיה חלק מתוכנית ההשקעות הנמשכת של גוגל מחוץ לארה"ב (…) מרכז המו"פ החדש ייפתח ברבעון השני של 2006 בחיפה"
זו התנהלות תקשורתית חובבנית קלאסית. במקום לשמור כזה בונבון למסיבת העיתונאים מוציאה גוגל את ההודעה שבוע לאחר מסיבת העיתונאים. גרוע מכך, נראה שההודעה יצאה רק בעקבות פרסום של גלמור ב-Ynet אתמול בחצות שבו הוא מספק פרטים מדויקים ביותר על המהלך.
נראה לי שה-Mission של גוגל, "לסדר את המידע בעולם", עולה לה לראש. היא בטוחה שהיא יכולה לא רק לסדר את המידע בעולם אלא גם לשלוט בו.
(עדכון: דקות ארוכות לאחר שההודעה לעיתונות הגיעה לכל אמצעי התקשורת ועדיין אין עדכונים באתרי האינטרנט של הטוש, גלובס ואתר האנרגיה. הייתכן שזה בגלל ש-Ynet הקדימו את כולם ועכשיו הם עצבניים? לאאאאא, לא יכול להיות)
(עדכון 2: השעה 09:43. הטוש מעלה ידיעה קצרה בעניין. שעת פרסום הידיעה: 09:27)
כתיבת תגובה