למכור את נשמתך לאורנג’

אורנג’ היא חברה סלולרית נחמדה – עד כמה שאפשר לומר את המשפט הזה מבלי שזה יישמע מופרך לחלוטין. גלובס הוא אתר אינטרנט נחמד – עד כמה שאפשר לומר את המשפט הזה מבלי שזה יישמע מופרך לחלוטין. אבל כאשר גלובס מוכר את עצמו לטובת פרסום של אורנג’ זה נראה רע. רע מאוד.

orange globes

(אחרי כמה שניות, העיצוב של גלובס חוזר לעצמו והשחור-כתום של אורנג’ נעלם)

האם לטווח הארוך, זה באמת משתלם למכור את נשמתך (ובאינטרנט, העיצוב הוא הנשמה) בשביל אורנג’? שהרי אתרי חדשות משקיעים כסף רב והרבה מאוד מחשבה בעיצוב של האתר שלהם, בדרך שבה הם מתקשרים עם הגולש. ובכל זאת, גלובס הוא לא האתר הראשון וזו לא הפעם הראשונה, שאתרי האינטרנט מחליטים למכור את נשמתם למפרסמים (ויש לי הרגשה, שהמכירה לא נעשתה תמורת הרבה מאוד כסף).

6 מחשבות על “למכור את נשמתך לאורנג’

  1. כיוון שרכישת נשמה באינטרנט זולה באופן מבהיל ביחס לרכישה דומה בכל מדיום אחר. בזמנו אורנג’ (כן, שוב אורנג’) השתלטו עם השעון הדיגיטלי שלהם שספר לאחור על מספר רב של אתרי תוכן וזה עלה להם גרושים בהשוואה לתקציב הפרסום שלהם.

    כתבתי על זה בזמנו בנענע. הנה קישור:
    http://net.nana.co.il/Article/?ArticleID=160865&sid=10

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תצוגה מקדימה: