אורנג' היא חברה סלולרית נחמדה – עד כמה שאפשר לומר את המשפט הזה מבלי שזה יישמע מופרך לחלוטין. גלובס הוא אתר אינטרנט נחמד – עד כמה שאפשר לומר את המשפט הזה מבלי שזה יישמע מופרך לחלוטין. אבל כאשר גלובס מוכר את עצמו לטובת פרסום של אורנג' זה נראה רע. רע מאוד.
(אחרי כמה שניות, העיצוב של גלובס חוזר לעצמו והשחור-כתום של אורנג' נעלם)
האם לטווח הארוך, זה באמת משתלם למכור את נשמתך (ובאינטרנט, העיצוב הוא הנשמה) בשביל אורנג'? שהרי אתרי חדשות משקיעים כסף רב והרבה מאוד מחשבה בעיצוב של האתר שלהם, בדרך שבה הם מתקשרים עם הגולש. ובכל זאת, גלובס הוא לא האתר הראשון וזו לא הפעם הראשונה, שאתרי האינטרנט מחליטים למכור את נשמתם למפרסמים (ויש לי הרגשה, שהמכירה לא נעשתה תמורת הרבה מאוד כסף).
כתיבת תגובה