לפני כחודש הפכתי ללקוח בחברת אורנג'. הצטרפתי לתוכנית orange clear שהיא באמת תוכנה נאה במסגרתה תמורת 190 שקלים אני מקבל 850 דקות שיחה, 850 סמסים וגלישה בנפח של 1 ג'יגה-ביית. אשתי, שמדברת יותר ממני, הצטרפה למסלול אחר ובתמורה ל-210 שקלים היא יכולה לדבר 1350 דקות (אם אני זוכר נכון), יכולה לשלוח 1350 סמסים, מקבלת אלפי דקות שיחה חינם בתוך רשת אורנג' וכן נפח גלישה של 2 ג'יגה-בית.
יומיים-שלושה אחרי שהצטרפתי לתוכנית קיבלתי טלפון מנציגת אורנג' שמברכת אותי על הצטרפות למשפחת אורנג' ומציעה לי הטבה ייחודית, שהיא רק בשבילי: אם רק אשלם עוד 15 שקלים אקבל במקום 1 ג'יגה-ביית, 2 ג'יגה-ביית.
הסברתי לנציגה האדיבה שאינני מבין את ההטבה. אם הייתי רוצה 2 ג'יגה-ביית הייתי משלם עוד 20 שקלים, מקבל עוד טריליונטלפים דקות לדבר ולשלוח סמסים וגם מקבל את נפח הגלישה של 2 ג'יגה-ביית. היא, לעומת זאת, מציעה לי לשלם 15 שקלים ולקבל בתמורה רק את תוספת הג'יגה.
"מה כאן ההטבה?", שאלתי. "תמורת עוד 5 שקלים אני יכול לקבל הרבה יותר!".
הנציגה לא הבינה את המתמטיקה שלי. נפרדנו כידידים לאחר שהסברתי לה שאני לא מעוניין בהטבה.
מאז ועד היום, התקשרו אליי ארבעה נציגים שונים עם אותה ההצעה ממש, שניים מהם התקשרו באותו היום, במהלך אותה השעה.
לכל אחד מהם הסברתי שכבר דיברו איתי, שאינני מעוניין בהטבה שאינה מטיבה איתי בשום דרך או אופן. כל אחד מהם הסביר לי שהוא נורא מופתע, שלא כתוב לו "במערכת שלו", שכבר פנו אליי.
את השיחה עם הנציגה החמישית, ירדן, זו שהתקשרה אליי לפני כמה דקות ניהלתי כך.
"ירדן?"
"כן?"
"האם השיחה בינינו מוקלטת?"
"כן".
"יופי. אז הקשיבי נא לי ירדן והקשיבו אנשי אורנג': אם עוד פעם אחת אתם מתקשרים אליי עם 'ההטבה' הזו, אני אתבע אתכם. אתם מטרידים אותי!".
עו"ד קלינגר, אנא הכן את החליפה.
כתיבת תגובה