נראה כאילו גלובס התקנאו בבלוגים של הטוש או של "הארץ" או שסתם בא להם להיכנס לטרנד של הבלוגים באיחור אופנתי של שנתיים-שלוש. לפני זמן קצר הם פתחו "גלובס בלוגס" (נסו להגיד את זה מהר 3 פעמים) שמתבסס על שיתוף פעולה הדוק עם הבלוגיה של תפוז ואם אני מבין נכון גם על הטכנולוגיה שלה, על המותג שלה ואפילו על האנשים שלה.
אני לא כל כך מבין מה הערך המוסף בלפתוח בלוג בגלובס ולא בתפוז. אולי זה נראה יותר רציני. בכל אופן כאן טמון ההבדל בין הבלוגים של גלובס לבין אלו של הטוש או של "הארץ". הם לא סגורים רק לכותבים בעיתון אלא פתוחים לכל דיכפין. זה בעצם ישראגלובס או תפוגליבסה או משו בסגנון. למרות שבאתר כתוב שהוא מארח "בלוגים עסקיים", בינתיים לא הבחנתי במנגנון שימנע מאגם בת ה-12 לספר שם על הריבים עם המורים שלה.
התחושה שלי היא שלא רחוק היום שתופעת הבלוגים בישראל תתקרב בממדיה לתופעת הסלולר בישראל: יותר בלוגים מאשר אנשים.
כתיבת תגובה