S3 לשלטון

נראה שאמזון לא מתכוונת להישאר מאחור בשעה ש… נו, איך קוראים לה, החברה שמתחילה באות ג' שלאף אחד כבר אין ממש סבלנות לקרוא עליה? לא זוכר. בכל אופן, היא לא מתכוונת להישאר מאחור בשעה שזושה משתלטת על האינטרנט.

נראה לי שזו הסיבה שהיא משיקה שירות אחסון קבצים מטורף שעונה לשם S3 (ככל הנראה גרסה 3.0 של ה-SS). כמובן שיש כבר הסברים מלומדים שמסבירים למה השירות הזה ישנה את האנושות. האמנם?

אנחנו חיים בתקופה מעניינת.

12 מחשבות על “S3 לשלטון

  1. באמת שאני מסמפט אותך יובל, מסמפט על גבול המחבב, אפילו מרחוק רואים את הגדר שיש עליה שלט "חיבוב", אבל צריך איפשהו, היכנשהו, לקום ולומר "יאללה יאללה". תקופה מעניינת, מה אתה אומר, וזה בניגוד לתקופות אחרות, לא מעניינות? אהה כן, תקופת הרנסאנס למשל היתה משעממת לאללה, עם כל האמנות והתרבות המתפרצת. מישהו צריך לקום ולומר לליאונרדו – חלאס כבר, משעמם! גם ימי הביניים, עם כל מסעות הצלב, את מי מעניין הדבר הזה? מ-ש-ע-מ-ם! ברור שגם העת העתיקה ואפילו העידן הפרהיסטורי היו משמימים, מעייפים כמו נאום של מתן וילנאי. מזל, מזל גדול שאנחנו חיים בתקופה מעניינת(!) בה אמאזון(!) מציעה שירות אחסון קבצים(!). איך דונאטלו אמור להתחרות בזה?!

    ואם ה"תקופה מעניינת" נכתב בהפוך על הפוך, אז כן, ידעתי, חה חה.

  2. פיייי איזה נודניק.

    אנחנו חיים בתקופה מעניינת שבה יש מאבק מרתק בין חברות גדולות שמייצרות שירותים מעניינים, שפותחות אופציות חדשות בפני יזמים חדשים. לך 4 שנים אחורה, ל-2002 ותראה איזה שיממון מקוון היה כאן. לך 3 שנים אחורה ותגלה שוב שיממון מקוון. אנחנו חיים בתקופה מעניינת שקורים בה דברים באינטרנטרנט (!!) שמת לב במקרה לקטגוריה של הפוסט הזה? אינטרנטרנט?!?!

    עוד קצת אתה מעצבן אותי ובאמא'שלי אני שולח אותך לימי הביניים, להוציא גופות של מצורעים מהבתים. זה היה נו-רא מעניין.

  3. זה משעמם כי אין כאן שום דבר חדש, יש חברות שעושות את זה כבר כמה שנים. הבעיה שלא הייתה להן מחלקת יחסי ציבור כמו של אמזון. זה מעניין בערך כמו הטורקי המכני: רעש וצלצולים בלי שום תוכן. אני גם לא בטוח שמרכיב המחיר של אמזון ישרוד את החינם שגוגל (קפוץ ילד:) ) ומקרוסופט הולכות להציע אבל זה סיפור אחר.

  4. ידידי אני עשיתי כמעט 200 דולר מהטורקי המכני שמימן לי 4 ספרים (כולל משלוח). לצערי היום הוא נותר מרוקן מתוכן – זה נכון.

    שנית, יש הבדל בין "יש חברות" לבין אמזון. יש הבדל בין "כולם עושים את זה" לבין "זושה עושה את זה". לכן אני חולק עליך. יתכן שיש פה משהו שאולי משנה עולמות, אבל הוא לבטח לא משעמם.

  5. יובל, ענייני מהפכות וחששות שתתקשר, גרמו לי ללכת לישון.

    כשהתעוררתי, קראתי את הכתבה והאמת היא שאני מסכים איתך (דברים מעניינים קורים) וחולק מאד על דעתו של רוגל (נו, מה חדש). זאת בגלל שנראה שהשירות הזה, בניגוד לשירותי איחסון אחרים מונע מתוך הבנה לגבי הכיוון שהרשת הולכת אליו. יענו, לא שירות שאמור להחליף את הדיסק הקשיח של המשתמש, אלא שירות שמגבה שירותי רשת אחרים. אם זה אתרי אינטרנט, אם זה בלוגים, ואם זה תוכנות משרד אינטרנטיות.
    מהבחינה הזו הם פיספסו למשל את WRITELY .

  6. למוסיף העלה נקודה מעניינת לגבי שירותי הגיבוי של אמזון, אבל אני עדיין טוען שאמזון (למרות הפוטנציאל שלה) היא חברה משעממת. הם חברה מוצלחת, אולי, אבל גם חנות מכולת שכונתית יכולה להיות מוצלחת ומשעממת בעת ובעונה אחת. אני לא חושב שאנחנו רואים חזון מאמזון (בחיי נהייתי פואטי). לביל גייטס יש חזון, לגוגל יש חזון, לא לאמזון – הם סתם משעממים.

  7. רוגל- אני חושב שאתה מפספס משהו לגבי אמזון. שירותי האינטרנט שלהם לא מיועדים למשתמשי קצה, אלא למי שעובדים מאחורי הקלעים ומפתחים שירותים כאלה. לכן הם לא מחוייבים לתדמית סקסית, ולכן אולי נדמה שהם משעממים.

    אני דווקא מחבב את הגישה ה"חנוונית" הזו שלהם, כי חנוונים יודעים הכי טוב מה זה שיווק ומה באמת חשוב כשאתה קונה ומוכר דברים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *