הטוש מייצג בעיני תופעה מרתקת: חדירה של מותג מקוון לתוך העיתון תוך השתלטות מוחלטת עליו. זה בא לידי ביטוי בשם "דה-מרקר" שמחק לחלוטין את השם הקודם "כלכלה הארץ", ממשיך בנוהג המשונה של העיתון לפרסם טוקבקים שכתבו גולשים באתר האינטרנט של המוסף וכעת נראה שנקבע שיא חדש.
במוסף הנדל"ן של הטוש התפרסם בסוף השבוע טור (אני לא יודע אם הוא טור קבוע כיוון שאינני קורא קבוע של המוסף) של אחד בשם אלוני מדר ושכותרת המשנה שלו היא "הבלוג של מדר".
(משום מה הטקסט הזה לא מופיע במהדורה המודפסת של מוסף הנדל"ן)
כן, כן. עיתון מודפס, מפרסם טור של כתב/עיתונאי או אפילו כותב אורח, וקורא לו "בלוג". כבר מזמן לא נתקלתי בעירבוב מושגים כה מופרך ומגוחך. נראה כאילו הניסיון של הטוש לנכס לעצמו מאפיינים של אתר אינטרנט גם בתוך הפרינט מעביר אותו על דעתו.
(דיסקליימר: את מוסף הנדל"ן של הטוש עורכת חברה טובה מאוד שלי, אחת העיתונאיות הכי חכמות ומתוקות בהן נתקלתי: ענת ג'ורג'י)
כתיבת תגובה