הקלק לפורנו מיד, שאל אותי כיצד

אם תהיתם מדוע אתם ממשיכים לקבל את האימיילים המפתים אתכם להכנס לאתרי פורנו חינם-חינם, עם בחורות חינמיות וסרטים מד-הי-מים (וחינמיים), הסיבה פשוטה. זה עובד. CipherTrust, חברה המפלטרת דברי דואר אלקטרוני, ציינה כי אחד מתוך 20 מבקר באתר פורנו בעקבות ספאם שקיבל, בעוד שרק אחד מתוך 150 מזכה באותו היחס ספאם המכיל קישור לבית מרקחת המוכר גלולות-קושחה בזול ו/או מספק גלולות טבעיות לשיפור הזיכרון. גם שעוני הרולקס הכמעט מקוריים לא זוכים להיענות רבה – 0.0075 אחוזים מתפתים לעניין לאחר שקיבלו ספאם בנושא.

המידע מתייחס למקבלי הספאם שלא רק הקליקו, אלא אשכרה רכשו מוצרים ושירותים מהספאמר, ולדעתי מדובר בנתון מדהים. כל עוד אנשים ממשיכים לשלם את משכורתו של הספאמר, נמשיך לקבל אינספור מכתבי "הגדל בשקל תשעים" ו"כדורי ויאגרה באריזה מקורית". אני לא יודעת מה איתכם, אבל באופן אישי, אני מקפידה שלא להגדיל איברים באמצעות הספאם.

5 מחשבות על “הקלק לפורנו מיד, שאל אותי כיצד

  1. בפשטות: אני לא מאמין למילה אחת ממה שהם מוציאים מהפה 🙂 אולי אם הנתונים היו מובאים בידי גוף קצת פחות אינטרסנטי אז היה על מה לדבר..

  2. אנשים גם לוחצים על פרסומות וגם גולשים באתרים של ערוץ הילדים. הפרופיל של הגולש (הוואלאי או הynetי) הממוצע שונה מאוד ממך וממני גם בארץ וגם בחו"ל. מפרסמים וספאמרים יודעים טוב מאוד מה הם עושים ועובדה ששוק הפרסום (ולצערנו גם הספאם) באינטרנט גדל בקצב מטורף. אני לא רואה פרסומות כלל באינטרנט (בעזרת חוסמים למינהם) אבל להערכתי רוב הציבור לא רק חושף את עצמו לפרסומות באינטרנט ובדוא"ל, אלא התרגל אליהם וכבר קיבל אותם.

  3. אני אולי לא לחצתי על ספאם אבל בחוכמתי כי רבה כבר הצלחתי ללחוץ על זוג ציצים שהדביק אותי ב-netskey, או משהו דומה. זה מה שקורה כשממשיכים להיצמד למסך ב-3 בלילה אחרי מעט מאוד שינה בלילה הקודם.

    מומלץ בחום לחובבי הטריפים והמזוכיסמוס

  4. ידידה שלי עשתה חישוב קצר שהתברר שעם להיענות לכל הצעה להגדיל את האיבר, תוך שלוש שנים הוא יגיע מכדה"א לירח!
    והם מספרים לנו שחקר החלל לא מתפתח…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *