היזם הצעיר

נער אנגלי בן 14 החליט להרוויח קצת כסף. במקום ללכת לטגן צ'יפס במקדונלדס, פתח אתר שמשלב בין מידע (סוג של) לפרסומות – תוך כדי קריאת מאמר, ועל טיבו אפשר ורצוי להתווכח, ניתן ללחוץ על מילים מסומנות, שמובילות לאתרי מפרסמים. לא משהו חדשני שלא ראינו בעבר, ובכל זאת, הבחור החרוץ הצליח למכור 100 מילים, לזכות ב-150,000 כניסות ליום, ולהרוויח 10,000 דולר בשבועיים.

מדובר ברעיון שווה בהחלט. עכשיו תשלמו, אנחנו מקבלים פייפל.

7 מחשבות על “היזם הצעיר

  1. פשוט לא מבין את זה. אבל אם מיליון איש חושבים שבשביל 20 דקות זיקוקים שווה לעמוד 3 שעות בפקק – אז כנראה שבאמת אנשי הפרסום צודקים – אנשים הם מטומטמים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *