25 מוצרים דפוקים במיוחד

דן טיינן מאתר PC World מציג את 25 המוצרים הטכנולוגיים הגרועים ביותר בכל הזמנים. עברתי על הרשימה והיא מבריקה לטעמי. הבחירה בנגני Real, הסיפור על כונני Iomage (היו לי כאלה – התקלקלו תוך שבועיים) ובעיקר בעיקר, הבחירה ב-Windows ME, המוצר הגרוע ביותר בכל הזמנים של מיקרוסופט.

פושעי ME לדין

האם הם שכחו משהו?

(מקור: לוכסןנקודה)

20 מחשבות על “25 מוצרים דפוקים במיוחד

  1. אכן אני אמרתי.
    אם אני הייתי במיקרוסופט הייתי דואג שכל מי שעבד על חלונות ME ימצא את עצמו עובד אצל המתחרים. זה היה מוצר שצריך היה להכניס אנשים לכלא בגללו.

  2. אני משתמש ב-RealPlayer, ומעדיף אותו על WMP. יש לו לדעתי ממשק נוח יותר, והיחס בין שטח התמונה לשטח הממשק שלו טוב יותר מאשר של WMP. אמנם צריך לאלף אותו, כדי למנוע ממנו מלהקפיץ לך הודעות ולהתנחל לך בזיכרון יותר מדי, אבל לאחר שעושים את זה, הוא מאוד נוח.

  3. real player היא תוכנה עמוסת בעיות אבל הבעיה המרכזית שלה היא שהיא מתנהגת כמו ספייוור. מספיק שתפעיל אותה פעם אחת כדי שהיא תתנחל לך בזיכרון בכל פעם שאתה מפעיל את המחשב. רק בגלל הסיבה הזו אני מעדיף ב-99 מתוך 100 מקרים שלא להשתמש בה.

  4. הבעיה היא לא עם real player שקיים היום. real player הנגן הישן שלהם, היה תוקע לך ספייוור על המחשב והיה כמעט בלתי אפשרי למחוק את התוכנה.
    זה כשהורדתי את הגרסא החינמית אבל כנראה שגם מי שקנה "קיבל" את התכונות האלה. לשלם בשביל לדפוק לעצמך את המחשב זה באמת מוצר מיוחד…

  5. האנטי וירוס של נורטון – מלבד השימוש הבזבזני במשאבי המערכת התוכנה הייתה פותחת דלת אחורית לוירוסים

  6. לריל יש "ריל אלטרנטיב" פחות תובעני, ופתוח לחלוטין (עובד בתור קודק).

    אגב, אני חושב שME היא המוצר הרע בכל הזמנים.

  7. מה ריל פלייר?!

    הכי טוב זה MPC – Media Player Classic. רוצו עכשיו (עכשיו!) ותחפשו בגוגל. מורידים ומפעילים. זה קובץ EXE שלא דורש התקנה, נהדר למי שאין לו הרשאות אדמין. הוא מנגן כל פורמט שרק אפשר לדמיין ובאיכות מעולה.

  8. רוגל- מה שעשה רעש לפני כמה חודשים היה מוצר אחר בחבילת הנורטון יוטיליטז של סימנטק, שכחלק מהכלי שמאפשר שחזור קבצים, הוא השתמש בשיטות של רוטקיט כדי להסתיר מהמערכת את התיקייה בה שמר את הקבצים, כדי שהמשתמש לא ימחק אותן בטעות (ואז מן הסתם הוא לא יוכל לשחזר).
    כן, זה בעייתי לעבוד עם תיקיות שמוסתרות לחלוטין מהמערכת.
    אבל מכאן לומר שהאנטי וירוס (שהוא מוצר אחר בכלל) פותח דלתות אחוריות לוירוסים יש מרחק כלשהו.
    ולא, אני לא מחובבי נורטון.

    סתם מפריע לי ש-sound byte הוא מה שזוכרים ממאורעות מעוררי מחלוקת, גם אם הוא מעוות לחלוטין את העניין ("מיקרוסופט רשמו פטנט על דבל קליק" היא עוד דוגמא קלאסית לסאונט בייט שהוצא מהקשרו ושכבר לא זוכרים מה הלך שם באמת).

  9. XSLF, אני מקבל את ההערה. יחד עם זאת הסיכון במה שנורטון עשו זהה לדלת אחורית. למשתמש ששילם לקבל שירות הגנה אין עניין בניואנסים טכנולוגים אלא בתוצר שהוא קיבל – דלת אחורית לוירוסים.

  10. כונני IOMEGA – עדיין עוברת בי צמרמורת כשאני נזכר בהתקן הגאוני (NOT) הזה להעברת קבצים, בחיבור פררלי….

    לדעתי מקום ראשון ללא ספק. לפחות בקטגוריית מוצרי החומרה.

  11. כונן הזיפ שלי היה נדפק כשמישהו נמצא בחדר, אז היינו מחברים, מתחילים בהעברת הקבצים, יוצאים מהחדר, ומדי פעם מישהו היה מציץ לראות אם זה עדיין מעביר. זוועה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *