גפרורים בעיניים

אם יש סוג מסוים של תוכניות שאינני מוכנה לראות, הרי אלה תוכניות ריאליטי. אם אפול בשבי, אסגיר את כל סודות המדינה, וגם כמה סודות של מדינות אחרות, העיקר שלא יכבלו אותי לכסא ברזל ויכריחו אותי לצפות בדוגמניות, בלרדת בגדול, בלעלות בקטנה, ברצים לדירה ובסוף הדרך. למרות זאת, פרויקטי ריאליטי מקוונים אני מחבבת למדי.
הפרויקט הסהרורי הזה בוחן מה עושה מניעת שינה לאדם שפוי (יחסית) ובריא (נניח). המטורף החביב החליט לא לישון, ולבדוק איך זה מרגיש. התשובה, בינתיים – מעייף. אני מניחה שיהיה מעניין לפתוח בלוג דומה, המבקש לבחון את חייו של מי שמחובר לאינטרנט 24 שעות ביממה. אה, יש כזה.

24 מחשבות על “גפרורים בעיניים

  1. לול, הוא כאילו פתח את הבלוג עד לרגע שבו הוא ירדם?
    האמת, זה לא נראה לי אמיתי. וגם אין לו שום הוכחה (או שיש? לא ראיתי מהשיטוט הקצר)

  2. אני חושב\חושש שזה אחי הגדול יהונתן(קלינגר), ברור שהוא ירשום שהוא בן 15 כדי למשוך בחורות צעירות.

  3. הבעיה בתוכניות האלו , שהם ממכרות חבל על הזמן , אני בכלל בגמילת טלוזיה ולכן אני בכלל לא ממליץ לראות שום דבר בטלויזיה מלבד חדשות.

  4. תמר את מנסה לומר שהעידכון שלו מידי שעה היא הוכחה שהוא לא ישן?
    בתכלס הוא יכול גם לשים תוכנה שתשלח פוסטים מדי שעה עם טקסט מוכן מראש,
    כאילו מה, מחר אני אפתח בלוג שאומר שאני סופר עד מליון בעל פה, גם לי כולם יאמינו אם אני אכתוב שזה נכון?

  5. אובג'קשיין!

    יש הרבה סדרות ריאלטי טובות (הישרדות ,המירוץ, איידאול)

    הבלוג של האשי הנחמד אגב היה נכנס לתעודה ולא לריאלטי

  6. שיא העולם באי-שינה (מרצון) הוא של 11 ומשהו יום. הבחור לא היה כ"כ מרוכז, אבל ער ומגיב (נדמה לי שרוב הזמן הוא שיחק במכונת פינבול) ובסוף התקופה הוא ישן 13 שעות וקם כאילו כלום.

  7. ראיתי תוכנית על שדר רדיו בניו יורק בשנות החמישים שעשה ניסוי בלא לישון שבועיים, ואכן שמרו עליו בכל רגע ורגע שהוא באמת יהיה ממש ער. בסוף הוא קצת השתגע, הנישואים שלו התפרקו והחיים שלו הלכו פייפן.

    לא חבל לעשות שטויות?

  8. אני רוצה להודיע כבל עם וגלוב, שמאז שינוי הגרסה של הגלוב, הקורא RSS (אני משתמש באתר NETVIBES) לא מציג את הקטעים הגלוב, אלא רק את הכותרת. תשנו את זה!!!

  9. אסף, נדמה לי שאם היית"מבלה" בחברתי ובחברת המיגרנה שלי אחרי שלא ישנתי יומיים (שבועיים זה הרבה יותר קמטים משהבלונדג' שלי מסוגל לספוג) היית חושב אחרת.

  10. מממממ. . . אם הייתי יודעת מה זה בונדג' אולי הייתי יכולה לעזור לך בעניין. בלונדג', בכל אופן, זה בלונד של פולניות (שזה אותו עם שמקטר על מיגרנות וזקוק ל8 שעות של שנת יופי + שעתיים בצהרים כדי שיוכל להתלונן על זה של "כל הלילה לא עצמתי עין")

  11. ישיבה צפופה עם דנדוש (או עם הבלונדינית לצורך העניין) לא נשמע רע. בכלל לא. רק שתשאיר את השוט בבית ושאוכל לראות את הידיים שלה בכל זמן.

    בונדג' זה פטיש של קשירות, אני ממש מתפלא על השאלה. רק אל תשכחי לקחת סוודר (אבל בחוץ 38 מעלות בצל, אמא! לא נורא, אולי אח"כ יהיה יותר קר)

  12. תכנית הריאליטי הראשונה, הישרדות, היא מצויינת.
    יש לשף הבריטי הרצחני גורדון ראמזי תכנית בשם Hell's Kitchen,
    על שפים וכאלה שחושבים שהם שפים ומי שנשאר זוכה במסעדה.
    התחילה עכשיו העונה השנייה בארה"ב, כשהייתה עונה אחת גם באנגליה, עם סלבריטיז מקומיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *