הכוכבים צופים לך קלמר

הגלוב מאוד מחבב את התחזיתן של למהנט, ירון לבנה, שמשכיל לנצל כל הזדמנות כדי לדחוף את משנתו, ולא למקום ממנו לא זורח האופק של מרקורי. הפעם, לא מפתיע, מדובר בפתיחת שנת הלימודים. הטקסט, הנושא את הכותרת "מה חוזים הכוכבים לילדי כיתה א'", מזמין אותנו "להביט אל השנה הצפוייה לחובשי הילקוטים הטריים". נכון שלימדו אותי (בכיתה א'!) שילקוט נושאים ולא חובשים, אבל החלטתי להביט בתחזית בכל אופן.

שנת הלימודים של השוורים נפתחת עם מקבץ כוכבים במזל בתולה, מה שמבטיח להם שנה מפתיעה, גדושה באירועים חברתיים ומסיבות ובניית מגמה יותר עצמאית, הם מבחינת העשייה והן מבחינת החשיבה. מהפן הכלכלי, נראה שהילדים ידרשו מכם הוצאות גבוהות יותר במהלך השנה, אולי בהקשר לנסיעות לטיולים.

אני המומה. השוורים העולים לכיתה א' יזכו לשנה מפתיעה, עצמאית ומעניינת, עמוסה במסיבות ובטיולים. מסכנים הילדים במזל מאזניים, שלא יזכו לחגוג באירועים החברתיים.

פתיחת שנת הלימודים עם ריכוז הכוכבים בבתולה מצביע על שנה לא פשוטה והילדים עלולים להרגיש שהם קצת קרבנות של התהליכים המתנהלים בכיתה. הם יידרשו יותר להקריב, לעזור לוותר ולהבין את הסובבים וימצאו את עצמם בגיל מאוד צעיר בתפקיד טיפולי בכיתה.

גם הדליים צפויים להתבאס עם פרוץ ספטמבר.

שנת הלימודים רגישה טיפה ובניגוד לטבעם של הדליים ייתכן שהם ייקחו דברים לא בפרופורציה, יחושו פגועים או נבגדים ואפילו ירגישו שהם צריכים להקריב קרבן כדי שהדברים יהיו בסדר בכיתה […] המלצה להורים: יש לכוון את ילדיכם כך שיזרמו יותר ויתעקשו פחות.

לי יש המלצה אחרת לילדים: לכו לבית הספר ולימדו לכתוב בזריזות, כך תוכלו למלא פיקסלי אינטרנט ודפי עיתונים בחירטוטי תחזיות מדויקות שתוכלו להגות בתור לשירותים.

18 מחשבות על “הכוכבים צופים לך קלמר

  1. שיט, בדיוק אמרתי לבת שלי שהיא אמורה לבלות בכתה א'. עכשיו אני צריכה להגיד לה לזרום!

  2. מאזינה, אני חושבת שזו חוסר אחריות מצד הורים שלא יודעים לעשות פתיחה בטארוט או לצייר מפת שולחן אסטולוגית, לספר לילדים שלהם שיהיה להם נחמד, שהם ילמדו דברים מעניינים ושיהיו סנדוויצ'ים טעימים. אנא פני לאסטרופדגוגי הקרוב למקום מגוריך.

  3. מה עם העולים לכיתה יב?
    מה איתנו?
    לנו לא מגיעה תחזית אסטרולוגית מקצועית?
    אני עקרב בכל רמ"ח אברי ושס"ה גידי, מה ריכוז הכוכבים בבתולה צופה לי?

  4. ומה עם היו"רים כותבי הדוקטורט? במיוחד בשבילך פתחתי בסושי (ההורים החליטו להשקיע בי): השנה צפויה להפתח במאבק בין כוכב אוראנוס, השלפן הכי מהיר בסביבה, לבין מרקורי – כוכב התקשורת. מאבק זה יתאפיין בתחרותיות רבה (או בצורך בלתי פוסק ביצירת תחרויות) , חוסר סבלנות ובנטייה לנהוג בכביש במהירות גבוהה מדי ולכן לבעיות פחחות קשות. בהמשך תיווצר זוית בין אוראנוס לשמש, שתוביל לעליה במפלס הדרמות ולגידול בעדת המעריצים המשתכווים סביב מדורתך. סיום המאבק עם מרקורי, שהוא כזכור כוכב התקשורת יצויין בביקור חוזר באולפנם של קירשנדון, שם תוכל לספר על שבבים נגד ילדים ולהחזיר סופסוף את אביזרי התפאורה המיותרים ש"שאלת" מהם.

  5. טוב, אני רואה שאתם לוחצים עליי, אז הנה:
    MרM, אתה צפוי לקרוע את התחת במספר מועדים במהלך השנה, בתקופות "מבחן", עליהן תקבל "ציון". זו עומדת להיות שנה מעניינת, ורצופת מאורעות. התאזר בסבלנות ובכריך גבינה צהובה.
    מאבו, מי שעולה לכיתה ט', ואני מתנבאת בזהירות, עוד תעלה לכיתה י'. השנה תהיה סוערת אך גם רגועה, נעימה אך מלחיצה, ומרוכזת בעיקר בחודשים ספטמבר עד אפריל, ושוב מאפריל ועד ספטמבר הבא. את הדגים יש להאכיל פעם ביום ולהרחיק מחכות.
    עוד שאלות?

  6. אני תמיד מעדיף את ההורוסקופ של ווירד אל למזל שלי:

    Gemini
    Your birthday party will be ruined once again by your explosive flatulence
    Your love life will run into trouble when your fiance hurls a javelin through your chest

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *