השליכוהו (וגם אותי) ליאור!

לא פגשתי בחיי את רתם קלינה, עורכת ערוץ ברנז'ה של NRG. אם תכוונו אקדח לרקתי לא אדע מי היא. זה לא מפריע לי לסלוד מעבודתה וממקצועיותה. היום, יום שני, נפתח עם "תחקיר" פרי עטה של קלינה. היא גילתה שאשרי טעה בטורו (מיום שישי, כן?) בו האשים בטעות את הזכייניות קשת ורשת בחוסר השקעה ברצועה של 17:30. אשרי טעה מכיוון שהרצועה הזו שייכת לחינוכית.

כאמור, קלינה ביצעה תחקיר ובתחקיר היא מצאה שאשרי התנצל היום בטורו:

ביום שישי כתבתי כאן על הקושי של זכייניות ערוץ 2 למלא את החור השחור שבין 17:30 ל-18:00. בינתיים התברר לי שהמשבצת נמצאת באחריותה של הטלוויזיה החינוכית, כך שלרשת ולקשת מגיעה התנצלות ואת הביקורת צריך להפנות לחינוכית (ובעקיפין גם לרשות השנייה).

קלינה, מאושרת מכך שמישהו עושה עבורה את העבודה ומעז להתנצל, תשקורת

30 מחשבות על “השליכוהו (וגם אותי) ליאור!

  1. היא באמת העורכת? נדמה לי מצב שטעיתי. בכל אופן, תאמינו לי שזו לא הבחירה שלה אם לכתוב על גופים בקבוצת מעריב או לא. לוואלה ברנז'ה יש חיים יותר קלים. בנרג ברנז'ה יש מבחר יותר קטן, אם הם לא מסקרים את עצמם.

  2. בלי שמות – ככל הידוע לי היא העורכת. ואגב, אם היא סתם כתבת זה משנה? הבעיה שלי איתה זה לא שהיא לא כתבה על הטעות של "מעריב". אף מבקר תקשורת של כלי תקשורת לא כותב על הטעויות של מקום העבודה שלו. הבעיה שלי היא שהבית שלה עשוי מזכוכית שבורה והיא זורקת אבנים.

    מוסיף – אההמממ, אם היית תורם פה כמו שאתה צריך, אההמממ

  3. ראשו של רפי גינת ניצל היום בזכות פעולה מהירה של יובל ששלח לי SMS, כבר הייתי בדרך לבית של רפי גינת עם האגרופן 2.0 שלי.

  4. אני נקרעת פה מצחוק. נ-ק-ר-ע-ת …

    עיתונאי אחד עושה רשימת חטאים לקראת יום הכיפורים,
    והאחר עושה תשליך.

    על זה נאמר:
    הלו! תפסיקו לזרוק סוסים מלמעלה!!!

  5. מוסיף, לדעתי במקום להוריד את קצב כתיבת הפוסטים יובל קיצץ בכתיבת הדמות של תמר.

    (שמתי לב שהתמעטו לה התגובות מאז ההכרזה).

  6. רונית, את באמת חושבת שאני מספיק פסיכי בשביל להמציא דמות נשית, לכתוב אותה ולתחזק אותה ביום יום? כלומר, אני פסיכי – אבל את חושבת שאני פסיכי עד כדי כך?

  7. בטוש ובגלובס עשו חשבונות נפש בפרשת בולר-אלכסנדר הרבה (כלומר ארבעה ימים בערך) לפני מעריב. ואפילו היה להם מספיק שכל לא להאשים את מעריב בהטעייתם – הם הבינו שהם יצאו אהבלים בזכות עצמם. במגזין של מעריב מילאו עם זה היום שלושה או ארבעה עמודים, כולל הבטחות חוזרות ונשנות שזה לא יקרה להם שוב (רק לאודי אשרי זה יקרה, מן הסתם. זה יגמר בבכי)

  8. יובל – כן, אני חושבת שאתה מספיק פסיכי, ויצרני, כדי לתחזק לפחות עוד דמות אחת.
    מה גם שהסגנון שלכם דומה אש, וזמן התגובה של הדיאלוג ביניכם הוא חשוד.
    (אבל מוסיף אמיתי. יש לו מקלדת בערבית).

  9. היי, נעלמה לי שורה! ככה זה כשכותבים מתוך שינה בשתיים וחצי בבוקר. השורה הראשונה של ההודעה שיצאה מעט תמוהה: השעיה זה בתשלום?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *