איום טרור חדש: סקייפ ומסנג'ר

תיק דבקה, אחד האתרים היותר (השלימו את החסר) ברשת, מפרסם הבוקר מידע חדש ובלעדי לפיו האל-קעידה פיתחו שיטה חדשה לפיצוץ 350 מטענים בעת ובעונה אחת.

אם הבנתי נכון את הידיעה, מסתבר שכל מה שצריך לעשות זה להתקין 350 תוכנות סקייפ ב-350 טלפונים סלולרים ואז לפתח תוכנת ממשק בטריפולי שמחוברת למחשב המרכזי שמחובר "לרשת האינטרנט העולמית" ואז להתקין מסנג'ר ואז ברגע אחד לחייג לכל הטלפונים הסלולריים דרך המסנג'ר שמעביר את ההודעה לסקייפ שממנה הולך לתוכנת הממשק שפותחה בטריפולי והיא נותנת הוראה למטענים להתפוצץ. פשוט.

לסיכום הידיעה נכתב:

החוקרים אינם מוצאים מכלל אפשרות גם כי אל קעידה מנסה לשכלל את השיטה, כמו למשל להפעיל אותה באמצעות טלפונים לוויינים

טלפונים לוויינים? למה לא ביטורנט?

כל מה שצריך לעשות הוא להתקין 350 תוכנות להחלפת קבצים ב-350 אתרים שונים ברחבי המדינה. ואז ברגע אחד באמצעות RSS סיריאלי מעבירים הודעה להוריד שני קבצים פרללים משני סופר-נודס בקטריאלים. כאשר הקובץ הדיגיטלי יורד אל האזרוס הקרדינלי, נפתחת תוכנת ICQ שצועקת "אה אה!". הצליל גורם למחשב שמחובר לרשת אינטרה-נט מקומית בטריפולי להפעיל 350 תוכנות FTP שמתחילות להפציץ את שרתי ה-DNS בפורט 113 שהוא הפורט שבו ה-FBI פונה אל ה-IRC בפרוטוקול http. זה, מריץ סקריפט ששולח הודעת SMS לכל הטלפונים שמחוברים למחשבים שבהם מותקנת הביטורנט ועל ידי כך מופעלים המטענים.

הערבים האלו, מסבכים כל דבר.

(ותודה למומי והחתול על הלינק)

40 מחשבות על “איום טרור חדש: סקייפ ומסנג'ר

  1. אין לי מושג. אבל אני בטוח שאם נטלטל מספיק את צ'ינגפינקי (ככה אתה קורא לו?) הוא יישבר ויודה בהכל!

  2. יש שמועות שאל קאעידה מתכננים פיגוע המוני שיבוצע בעזרת 3000 מחבלים סלולרים שמשחקים סנייק ביחד ואומנו במיוחד לאכול את התפוח ( ביג אפל כאילו ) באותה מילישניה

  3. זה משנה: you lucky bastard, you got the vaseline.
    נא לקרוא בהיגוי של קשיש בריטי שתלוי הפוך בכלא רומאי עם הרבה יריקות וקללות.

  4. צריך לסגור מיידית את כל שרתי מסנג'ר וסקייפ מיידית כי הם עוזרים לטרוריסטים.
    בעצם, צריך לסגור את כל האינטרנט.
    ולא לשכוח את הטלפונים הסלולריים.
    אה, וגם את הטלפונים הקוויים.

    תמיד כיף להאשים את השליח.

  5. איזה מזל שיש גלוב שיצהיל את רוחי וישכיח ממני את התלאות של 5 שעות בית ספר. מסוק הרמטכ"ל בדרך לפרדס חנה, שמישהו יוציא את השטיח.

  6. בשביל מה כל הסקייפ והמסנג'ר? מספיק לי שתי פחיות מחוברות בחוט ותראה איך אני מפוצצצת את כל האיזור. השיטות הישנות והטובות.

  7. אלוהים אדירים שתשמור ותגן, יוסי, כל השם שלך כתוב בפקצ'ית.
    אני כנראה לא מסתובב מספיק במקומות האפלים וההזויים האלה שרוביק רוזנטל וכרמל וייסמן חוקרים בנאמנות. יש עוד כמוך במקום שממנו אתה בא?
    אפילו לא אות אחת תקנית. ומה, אתה מרגיש מיוחדג' עכשיו? איך זה עובד? מה זה נותן לך לשבש את השם שלך במלואו?סוג של תענוג פרוורטי? הרגשה שהצלחת לדפוק את השיטה?
    אוח, הנה הרגעים שאני מרגיש כמה אני זקן ברשת.

  8. dear Barak, I'll try to answer all your questions (you are expecting answers, don't you?)

    – I do feel special now, I always had, and I hope it stays that way – but it has nothing to do with my name.

    – typing 'Ol' doesn't provide me any particular pleasure (still got to use the old fashion methods), it is just a way to sign my name without setting Hebrew keyboard on my Linux at work. I am sorry to hear it upsets you so much.

    – if it makes you feel any better, it is very likely that I am older then you (unfortunately) yet still haven't developed this old fart attitude. so you still got some hope to recover.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *