בואו לראות עשירים

בואו לראות בואו לראות, רק היום. עשירים, ממש עשירים. בואו לראות בערוץ 2. בואו לראות את העשירים ותזילו ריר. רק היום, רק היום.

ערוץ 2, במשהו שנראה כמו הפקה של חברת החדשות, הפיק משדר שכולו פרסומת לפרויקט העשירים של הטוש וחנופה לעשירי ישראל. התוכנית מציגה את עשרת העשירים הכי עשירים של המדינה. כתבי ועורכי הטוש מספקים את הנתונים ואת הפרשנות, ושאר התפאורה (כתבים וגדי סוקניק) דואגת ללקק טוב-טוב את הישבן של העשירים.

וואיי, תראו איזה בית יש לבני הזוג ריכטר על הצוק בארסוף. וואיי, תראו איזה יאכטה יש למוריס קאהן. וואיי, תראו כמו גידמאק עשיר ואיזה איש נחמד הוא. וכן הלאה וכן הלאה. חנופה והתרפסות מהסוג הנמוך והמביש ביותר לעושר, לכסף, לרהבתנות, לניקור עיניים. לא פחות מבישה היא הופעתו של מיקי רוזנטל "בפאנל המומחים" על תקן "החברתי" שזועק על עוולות העשירים. מגוחך.

נטשתי בהפסקת הפרסומות הראשונה.

25 מחשבות על “בואו לראות עשירים

  1. זה ניסוי של הזכיינית לראות עד כמה הקהל טיפש בנוסף לזה שהוא רואה את הערוץ. מי שעזב לפני הפסקת הפרסומות הראשונה זה אנשים שיש להם תקווה לשיקום.

  2. יש לי רק דבר אחד לומר על זה: בדי בדהבה בדי בדי בדה דבדי בדה בדי בדה בדבידבידבי דבי דבה בדי בדהבה בדי בדי בדה דבדי בדה בדי בדה בדבידבידבי דבי דבה.

  3. לא כל כך. אבל מישהו לקח את ה-25 מיליון.
    חוץ מזה, שכדי להיכנס לעשרת הראשונים צריכים מינימום מיליארד.
    אז אפשר להיות רגוע בכל הקשור לכניסה שלי לרשימה.

  4. לצערי הרב זה פרצופה של המדינה שלנו, שמאלילה את העשירים ומרימה את העושר לדרגת אידאל. איכסה כפול מאה. אין סיכוי שאצפה בזוהמה שכזאת. חוצמזה אני לא מצליח להתנתק מהבדה בים בדה בם של ההיא מהפוסט הקודם.

  5. פיגו – לגמרי.

    אביר – אני לא חושב שכל מי שעושה כסף הוא פושע. אני בטוח שיש אנשים שעושים את הכסף שלהם ביושר. שרי אריסון, לדוגמה, למרות חוסר רגישות חברתית משווע, היא לא פושעת. היא ירשה את הכסף, מה היא "אשמה"?
    בקיצור, אין בליבי שמץ של שנאת עשירים. שכל אחד יחיה את חייו באושר ועושר. מה שמגעיל אותי זה בדיוק מה שפיגו ציין.

  6. 1.גם אני לא כותב משנאת עשירים, אני רק מציע שלכבוד יום כיפור שיפשפשו טוב במעשיהם. באיזה שלב הפך העסק שלי מעסק של תרגומים, לעסק שגוזר קופון של מאות מיליוני דולרים על עסקת נשק? האם מיקור-חוץ הוא מוסרי? האם שיחדתי? האם שיחדו בשמי? האם התחמקתי ממיסים שהייתי צריך לשלם? ואלה רק חלק מהשאלות שאני יכול להעלות בדעתי כרגע.

    2.שרי אריסון היא לא דוגמה בגלל שהיא ירשה את הכסף. ובלי להיכנס לשום דוגמה ספציפית, אני מדבר על האופן בו נצבר ההון מלכתחילה.

  7. אביר יקר, יום הכיפורים קרב ואני מנסה לפשפש במעשי ולראות היכן אני חטאתי ומה אני יכול לתקן, מרוב שיש לי מה לתקן אני לא מוצא זמן ליעץ לאחרים לבדוק את מעשיהם.
    מעבר לכך, אמנם אינני צופה בטלווזיה, אבל בגלובס של הערב היו מיני ראיונות עם לבייב ותשובה, שניהם דיברו בצניעות מופלגת ולא זקפו לזכותם אף לא קמצוץ מהקרדיט שמגיע להם על התרומה האדירה שהם הרימו למדינה (וגם לעצמם בדרך).

  8. צר לי שאני חורג מהקונצנזוס ומדגדג פרות קדושת (קשה לי להאמין שאני ממש שוחט אותן).
    אומנם לכל אחד צורך לעשות חשבון נפש, אבל אני בטוח שאם תבדוק בארכיוני העיתונים אתה תמצא את ההוכחות לטיעוני. היות ואני מסרב להסתבך בדברי מעבר לכך, אני עוצר את הדיון בנקודה זאת כאן.

  9. מפרות קדושות עושם את ההמבורגרים הכי טובים. סתם. כל ההמבורגרים אותו הדבר, קציצות אפורות של מק'דונלדס.

    לא רואה ערוץ 2, לכן אני מנוע מלהגיב לתוכנית הנ"ל. אני ממליץ לא לחכות לאף הפסקת פרסומות ולעבור מיד לערוץ הסרטים. רק אם חייבים, אפשר לראות את החדשות של גיא זוהר.
    אישית, את הידיעות שלי על המתרחש בעולם אני שואב מהמקורות האמינים ביותר: תיק דבקה וערוץ הניו אייג' של אתר האנרגיה. שם, כל מילה בסלע.

  10. יו"ר, מיליארדי הדראכמות שרשומות כהון הראשוני של הגלוב לא מכניסות אותך לרשימה של פלוצקר?
    אני מוכן לתרום את הדרכמות שלי מפוסט התגובות הגדול למען המטרה של דחיקתך מעלה מעלה ברשימה.
    (בהנחה שאני אכן זכאי לאי אילו דראכמות מאותו אירוע חד פעמי)

  11. אביר, אתה זורק האשמות לאוויר ואז מתקפל – ממש לא התנהגות אבירית. גם סטף וורטהיימר לדעתך פושע ? גם הבעלים של מדינול שפיתחו את הסטנט שהציל ומציל חיים של עשרות אלפים בכל רחבי העולם ?

    התכנית אתמול הייתה פספוס רציני, בעיקר בגלל העובדה שהופקה בערוץ 2. קיבלנו קצת מידע על אנשים שסיפור החיים של רובם אכן עשיר ומרתק, ביחוד בגלל העובדה שבישראל אין כמעט אצולת ממון, ורוב האנשים שמככבים ברשימה של "דה מרקר" עשו את הונם מאפס, אבל זה כמובן הוצג בצורה רדודה ופנאי-פלוסית. ומצד שני קיבלנו "איזון" מצד מיקי "בולדוזר" רוזנטל, שדיבר אולי 20 מילים חשובות בכל התכנית, על איך המדינה מכרה את נכסיה בזול, ואיך זה שמולטי-מיליונרים לא סופרים את מס הכנסה. נפקד גם מקומם של ניתוחים חשובים כמו – כמה משרות יצר כל אחד מהמיליארדרים, כמה כסף זר הביא למדינה וכמה שילם מס הכנסה ? זה צריך הרבה יותר לעניין אותנו, אם כבר החלטנו להיכנס לחיים של אנשים פרטיים, מאשר איפה הם גרים וכמה מטוסים יש להם (4 + מסוק, אם אתם משפחת ורטהיימר).

  12. היו"ר לא מופיע שם מסיבה פשוטה: ההון של הקונצרן הוא שחור ברובו, ומוחזק כולו בבנק ברפובליקה הדומיניקנית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *