אלוהים לא מטייח

לפעמים אני מסתובב בעולם הזה בתחושה שאלוהים קצת מטייח את המציאות. פה ושם אנשים נהרגים באיזה הוריקן או רעידת אדמה אבל ה', הוא לא מתייחס לזה ברצינות. מטייח. גם העניין הזה של "רשע וטוב לו צדיק ורע לו", לא זוכה להתייחסות רצינית מאלוהים והתחושה הכללית היא שיש כאן מבצע טיוח גדול להסתרת האמת.

המצב היה כל כך חמור שנאלצתי לשלוח את המזכיר הצבאי של ראש הממשלה, האלוף גדי שמני, כדי שינסה לדבר על ליבו של אלוהים ויסביר לו שיש גבול. שמני טען באוזניי שהמשימה הושלמה בהצלחה. אמרתי לו "וואלק?", אמר לי, "נשבע לך בספר התורה!". אמרתי לו, "באמא שך'?". אמר לי: "אומר לך גם אם שופט ישאל אותי זו התשובה שלי".

אלוהים לא טייח

19 מחשבות על “אלוהים לא מטייח

  1. רועי, שתגיע לגילי תבין ש"משעשע" זה המקסימום שאפשר לבקש מהשעה שבה התעוררתי. אתה תברך על "משעשע", אתה תתחנן ל"משעשע", אתה תשאל איפה הימים שהיו"ר נתן לי "משעשע" כאשר פקחתי את העיניים. אתה תשאל אנשים ברחוב, תשלח טלגרמות ומברקים לרחבי עולם, תרד על ברכיך ותאמר "תנו לי משעשע. משעשע זה כל מה שאני צריך".

    יש לך מזל שאלוהים כבר לא מטייח.

  2. אני לא בטוח שאלוהים יטייח את הדרך שבה אתה כותב תגובות עם הרווחים שלך בין אותיות למספרים.

    לא, אני בכלל לא בטוח.

  3. זה הרבה יותר מזה: לא מדובר על הטרדה מינית אלא על סוג של סכסוך בין מיסטיקנים- רמון, שתירגל שיטות מיסטיות שונות, ניסה לנשק את ה'! שמני, כפי שכתוב בכתבה, "מכיר טוב את ה'", כלומר גם הוא סוג של מיסטיקן שחרד לכך שמישהו מבלעדיו יחשוף את סודות האלהות, ולכן הוא משכנע את ה' להתלונן על רמון.

  4. השאלה היא האם שמני *ידע* את ה', ולכן שיכנע אותו לא לטייח. (כי את ה' בלשכה הוא בטח *ידע*, איך אומרת את זה קרן מור – במשרד אני אוספת את השיער, שלא יכנס לי בפה כשאני מוצצת)

  5. "את האמת לא היה צריך לשכנע אותו הרבה. טיח הוא לא אוהב לעשות. כל מה שקשור בשפכטל וצבע משעמם אותו. הוא, תן לו קונסטורקטות גבס והוא מרגיש כמו דג במים , או אלוהים בשמים. הכי הוא אוהב זה לרצף. ריצוף קרמי, טרה- קוטה, מה שיש. אז הוא השתכנע בקלות, והלך לעשות יציקה בחצר, איפה שההם רוצים שתהיה להם פינת ישיבה ופרגולה.
    נתתי לשב"חניק שפכל ואמרתי לו שיתחיל לטייח במקומו. ככה לא יראו אותו בחוץ המשטרה והמג"ב שרק רוצים להרוס לי את העסק. אתה יודע כמה זה עולה להעסיק יהודי לעומת זר?איך אפשר להרוויח ככה? לי זה עולה יותר יקר. מזל שההוא, השם המפורש, עובד כמו שני סינים לפחות. "

    — הקבלן האישי של רה"מ

  6. אני חייב להתוודות שארבתי לכותרת הזו זמן רב. אתה פשוט הקדמת אותי יובל. זה לא יחזור על עצמו. אתה קם מוקדם? אני לא אלך לישון!

  7. אתה רואה מה זה – גם גונבים לי את הרעיונות וגם משנים את השעה ככה שיראה כאילו הרעיונות שלי באו אחרי הרעיונות הגנובים.

    תשיגו לי את האחראי על האינטרנט.

  8. לא תפסתי אותו, אבל אם תרצה (ורק בשבילך יו"ר) אולי אתה מכיר את אחד העולים להנהגת האיגוד האינטרנט הישראלי.

    גם אם לא, אני בטוח שהם ישמחו שאתה תקדם אותם בקונצרן והם יטפלו בעוגמת הנפש שנגרמה לך בצורה הטובה ביותר.

    http://www.isoc.org.il/pr_heb/pr_200610.html

    בהצלחה.

  9. הלו, הלו, תירגעו כולכם

    חשבתי לטייח את הכותל (תראו איך הקיר הזה נראה, פשוט גועל נפש, לא?) אבל מה שמו הוריד אותי מזה, ממילא כל הפועלים שלי מתכוננים לדפוק מכות לאומואים (חכו חכו, יהיו קטעים ביום שישי)

    הספנתעיר: כן, ויש לך ריח מהפה, צחצח שיניים פעם הבאה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *