ההמצאה הטובה ביותר לשנת 2006

טיים עורך מדי שנה סקירה של ההמצאות הטובות ביותר. מדובר בבחינה מקיפה של המצאות ופיתוחים מתחומים שונים, מתוכם נבחרת תגלית השנה. השנה, וג'וני מוזמן לעצום עיניים עכשיו, ניצח יוטיוב. אפשר לפקוח.

מכיוון שעל המנצח נכתבו כבר יותר מדי מילים, כמה מאות מהן ממש כאן, אפשר להתפנות לאנדרדוגים הלא פחות מעניינים, ואני לא מתכוונת לרובוט שמפנה חיילים מהשטח, חולצה מחבקת או חיסון נגד מחלת מין שיכולה לגרום לסרטן הרחם, ואפילו לא לכסא החשמלי ללובסטרים. הכוונה היא כמובן למאתר המפתחות האבודים (או הטלפון הסלולרי הכבוי, מוסיף, או כל דבר שאפשר להצמיד אליו תג זעיר), שמזכיר לי את מחזיק המפתחות השורק שהיה לי פעם, ושאיבדתי כשנגמרו לו הסוללות ולא יכולתי למצוא אותו.

מצד שני, אני חושבת שהמצאת השנה היא הקונדום בשניה אחת. אם רק היה לו חיבור USB, הוא היה לוקח את יוטיוב בקלות.

12 מחשבות על “ההמצאה הטובה ביותר לשנת 2006

  1. הציניות ממש לא במקום. יוטיוב הציל לי פעם את החיים. חיפשתי סרטון של בוראט, לא מצאתי בשום מקום, חשבתי שאני מת! אז נכנסתי לאתהצינור ומצאתי. תתביישי לך! בגלל אנשים כמוך וכמו מבקר המדינה ובית המשפט העליון המדינה שלנו ניראית כמו שהיא ניראית. איך נותנים לך בכלל במה?

    אחד שמבין.

  2. האם חיבוק סלולרי דרך החולצה המחבקת נחשב הטרדה מינית, או שהמחבק יכול לטעון: "היא יכלה לסנן את החיבוק שלי, הרי יש לה חיבוק מזוהה"?

  3. מוסיף, מתי קיבלת הסמכה להסמיך אנשים לתפקידים בגלוב?
    חשבתי שזה בסמכות היו"ר בלבד.

  4. אה, ואם אנחנו כבר בנושא דיבאגים, שיניתי את ה"אתר" שלי, אבל העוגייה עדיין שמה לי את ה"אתר" הקודם כל פעם שאני טוען עמוד. פתרתי את זה באמצעות מחיקת העוגייה הסוררת. שועל אש 2.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *