תחרות הגידוף המחופש

מכירים את הזוגות שרבים מול האוזניים שלכם, תוך התעלמות מהפגיעה במרחב הרגשי שלכם? בקרוב תוכלו לאבחן אותם בזריזות ולהודיע להם אם הם צפויים להתגרש בעתיד.

מחקר חדש ומפתיע מציין כי אופי הויכוחים של בני הזוג, קובע את סיכוייהם להיפרד: מריבות שנעשה בהם שימוש באלמנטים שליליים ("מטומטמת אחת, למה אני נשאר איתך בכלל, תחזרי לאמאשלך") עשויים להוביל לגירושין, בשעה שמריבות עתירות אלמנטים חיוביים ("אהובי, מאוד פגע בי כשקראת לי אהבלה ליד הבוס שלי, בוא נדבר על זה") ישמרו על הזוג חזק בתוך מוסד הנישואין.

מה שמוביל כמובן לתחרות הגידוף המחופש: אתם מתבקשים לנפק עלבונות קשים, גידופים נוראיים וקללות פוגעות, בעטיפה נעימה ו"חיובית". העלבון המוצלח יזכה במשהו.

25 מחשבות על “תחרות הגידוף המחופש

  1. "מי יתן וחלילו של מחלל המחילות המחולל יחלחל עמוק לתוך חולחלתך"

    לא מכובס, אבל יושב לי בראש כבר כמה ימים.
    אחחחח
    איזה הקלה.

    * בשבל הכביסה יש להוסיף בסוף "יקירי הענוג" ומבט מצועף.

  2. יא חתיכת מטומטמת, שמעתי כבר על הממצאים האלה לפני שנים. זה עוד סיפור שכל פעם מוכרים לנו כשאין לאתרי החדשות במה למלא את החורים בין הפרסומות. בכלל מי נתן לך רשיון לכתוב בלוגים? סתומה.

    (נו? יש לנו סיכוי?)

  3. יקירתי, יש לך תחת נפלא.

    אני מסתכל עליו ומתחשק לי לפסל או לצייר אותו או אולי לכתוב עליו איזה פואמה.

    הוא מגרה אותי, מדליק אותי.

    אם היו שואלים אותי לפני, הייתי אומר שיצרו אותך לא מצלע, אלא מלחי. של תחת אחר.

    נפלא.

    אבל אם לא תעיפי אותו מהטלוויזיה בזמן שאני רואה מבט, כמו שאת בוחרת לעשות בכל ערב בזמן שאת מדברת בטלפון עם אחת מהחברות הבלתי נסבלות שלך, שרק לשמוע על נושאי השיחה גורם לי לאבד נקודות איי קיו ולדמיין אותן מוריד לי את החשק המיני לחודש, אני שובר לך את שתי הרגליים.

    מותק.

  4. והרי זה מתבקש:

    הוא: הרף מכאן, נפקנית!
    היא: רסן ללשונך, שאמך הורתך משתגלת עם ישמעלים בפי הטבעת תמורת שלמונים.

    ומכן שהדרך קצרה עד אשר (כמאמר האמריקנים) הצואה נחבטת במאוורר.

  5. תמר, בעוד שהפוסט שלך הוא ללא ספק התגלמות הנשיות, אליה וקוץ בה. בדומה לשאר בנות מינך היפה, אם כי לאו דווקא בתואר המין, שיגלולי המוחין שלך אינם לרוחו של האדם המשכיל, ולמען האמת גורמים להירהורים בנוגע לקדושתו של אותו חופש ביטוי, שאולי בכל זאת אפשר להסתדר בלעדיו, לו רק בתמורה לכך לא נאלץ עוד לקרא פוסטים כאלו. האם גם בנושא זה תתעקשי, יקירתי, להחזיק דעה ?

  6. ובכן דני, מדברייך המלומדים המשכילים והמנוסחים היטב, ניכר שלא רק שאתה נמנה על לקוחות קליניקה און, אלא גם שוחררת ע"י אשתך מעול מוסד הנישואין, ובנות המין היפה נוהגות לפלוט עלייך את תכולת מעיהן ללא קשר לכמות האלכוהול שצרכו.

  7. עם כל הכבוד למחקר החדש הזה, עוד לא ראיתי מרוקאי שרב עם מילים חיוביות, ובכל זאת, יש הרבה זוגות מרוקאים נשואים באושר.

  8. קלמן, הכל עניין של קונטקסט:

    איך אומר עו"ד מרוקאי "הנני מסתייג מדעתו של עמיתי המלומד": פחחחחחחח
    כיצד מאשים אשכנזי א את אשכנזי ב בגזענות: "אתה, אדוני, להבדיל אלף אלפי הבדלות, אתה היטלר"

    (גילוי נאות, פרוינד מצד אבי, אלפסי מצד אמי. כר גידול נאה לאבחנות עדתיות….)

  9. גבר: יקירתי האחת והיחידה, אני מבקש בכל לשון של בקשה, אנא, במטותא ממך, כשאנו מארחים את החבר'ה מהכדורגל בשישי אצלנו בבית, אל תתחבי את חוטמך היפהפה לשיחת הגברים. כנאמר, מי שלא יודע יוצא טמבל.
    אישה: מחמד ליבי, תודה מקרב לב על דאגתך הכנה שלא אצא טמבלית, אבל הרשה לי לתקנך. מי אמר שאיני יודעת? אני יודעת, ועוד איך יודעת, לפחות פעמיים בשבוע יודעת, את החבר'ה מהכדורגל של שישי. כך שאיני סבורה שאני זאת שיוצאת כאן טמבלית.

  10. דן חלוץ התפטר. מן הסתם בכושרו המילולי המעולה יוכל למצוא לנו שלל עלבונות מוסווים חדשים לחלוטין:
    זה הבישול שלך? אני אוהב את ריח הנפל"ם על הבוקר.
    דרסתי את מיצי? זוהי רק מכה קטנה בגלגל.

  11. מאמי, אתה חושב שהאייקיו החטוב שלך יאפשר לך לקטלג את משימת שינוע הפסולת כמשימה בעלת תדירות יומית, או, שמא, עלי לוותר לך בגין אי-מסוגלות-שכלית המועברת בתורשה?!

  12. הוא: היום את דווקא לא נראית כל כך שמנה

    היא: אתה בפנים? כי אני לא מרגישה כלום

    בעניין אחר – בעודני כותב את העלבונות המעודנים מתנגן לו "פרצופה של המדינה", רלוונטי מתמיד, למרות שעברו איזה 15 שנים מאז שיצא. לפחות חלוץ הלך, מי יתן ואולמרט ופרץ יצטרפו אליו בקרוב.

  13. פנים, חדר טלוויזיה, לילה

    אמיר, בן 20, שיער שחור, לבוש בטרנינג וליאת, בת 19, נאה, יושבים על הספה, ראשה של ליאת מונח על כתפו של אמיר והוא מלטף את שערה. הטלוויזיה דולקת, ליאת בוהה בה, אמיר בוהה בליאת ובלוע רוק לעיתים תכופות.

    אמיר:
    ליאת, יש משהו שרציתי להגיד לך.

    ליאת:
    שניה, עוד רגע פרסומות

    אמיר (מאוכזב):
    טוב.

    ליאת:
    איזה כיף שאתה מבין אותי. זה נורא מבעס שדווקא האנשים שאני יכולה לדבר איתם הם לא האנשים שאני נמשכת אליהם.

  14. גידוף וקיטור בטעם פולני:

    אוהה שתהיה לי בריא אתה כזה חמוד שאתה שוטף את הכלים בלי סבון,דרך אגב שמעת שבלה נפטרה מזיהום? כן כן אברהם בעלה הנהדר התעקש תמיד לעזור ולשטוף את הכלים,אתם כל כך דומים..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *