4,500 שקל? תנו לי הפסקה

בעודי טרוד בענייני המחשב המקרטע שלי, פרסמה ישפאר, הנציגה הרשמית של פלייסטיישן בישראל את המחיר הרשמי של קונסולת המשחקים של סוני, פלייסטיישן 3. המחיר הוא לא 4,500 שקל לגרסת הפרמיום (60 ג'יגה דיסק קשיח). עוד סיפרה החברה כי כ-5,000 יחידות כבר הוזמנו. ברור, ברור.

קודם כל, אם אני מבין נכון ההבדל הגדול בין גרסת הפרמיום לגרסה הרגילה הוא דיסק קשיח גדול יותר ואינטרנט אלחוטי. רגע, מה העניין? דיסק קשיח אפשר לקנות במכולת ב-4 שקל ואינטרנט אלחוטי זו בכלל בדיחה. חוץ מזה, אם יש מישהו שקונה PS3 תמורת 4,500 שקל הוא חתיכת פראייר שקשה לתאר. אין שום סיבה בעולם לקנות PS3 ביותר מ-2,000 שקל וגם זה יקר מדי.

בקנדה איזה בחור אחד נסע 7 שעות, עמד בתור עוד כמה שעות ושילם אלפי דולרים בשביל לקנות שתי יחידות. הוא היה בטוח שיוכל למכור אותן באינטרנט ברווח עצום בגלל ההייפ. היום הוא תקוע עם שתי יחידות וחור בכיס של יותר מ-1,300 דולר.

19 מחשבות על “4,500 שקל? תנו לי הפסקה

  1. לעומת זה, יש את הקנדים האלה שעמדו בתור בחנות כמה שעות, שילמו 560$ עבור פלייסטיישן 3, יצאו מהחנות, ופוצצו אותה (את ה-PS3, לא את החנות) במכות. (הקנדים האלה, לא באמת וגו').

  2. יופי, עד שאני טורח ומפרסם פוסט, אתם כבר מתקנים את זה. תודה רבה באמת, תוציאו אותי טמבל.

    אז הנה התגובה שלי שוב, ואפשר למחוק את הטראקבק למעלה:

    לפי מה שהבנתי, הפרימיום כולל גם בקר (שניים?) אלחוטי, ועוד כמה פיצעפקעס כמו אוזניות עם מיקרופון ובלה בלה. אבל כן, המחיר מופרז. כמו המחיר של כל קונסולה בארץ. וזה שאת הוויי מוכרים פה (אמנם ביבוא אישי, אבל בכל זאת) ב-2500 ש”ח במקום ב-1200, זה לא ראוי לציין? וזה שעל משחקים הם לוקחים פרמיה של איזה 150 שקל עודפים? הוף. למה אמאזון לא עושים משלוחים של משחקי וויי לישראל?
    אני תוהה אם יש חנות אינטרנטית אמריקאית שכן תסכים… מישהו מכיר?

  3. ג'יובל, גם אתה מאלה שרוצים ת'ווי?

    בהתחלה האמתי לא התלהבתי מהווי. כבר 10 שנים שסוני מדברים על הPS3, על המעבד והכל, גרפיקה, גרפיקה, ובסוף נינטנדו באה בסיבוב ומביאה מכשיר לפנים, אני אישית כבר מת לשים את ידיי על ווי עם ווי ספורטס. אני בטוח שווי יחיה לפחות 3 שנים, נגיד אני אשלם 2500 שקל, זה יהיה יותר זול ממכון כושר ל3 שנים.

  4. גיובל, ד"א, אין יבוא רשמי של הווי לארץ או כל מוצר אחר של נינטנדו[אני חושב פרט לDS]. גם לא מתוכנן. ז"א רק יבואנים אפורים, בלי אחריות רשמית מנינטנדו.

  5. רק שאלה, למה לא לתרגם:
    Give me a break לפשוט "בחייכם" או "ברצינות"
    תנו לי הפסקה אינו ביטוי בעברית ונשמע מודבק לא טוב.

  6. בחייכם זה ישראלי, ישראלי פשוט יבקש מהדודה שתביא מחו"ל, לעומת זאת תנו לי הפסקה זה אמריקאי, ואמריקאי ילך יצעק על החברה ויהרוג את המנכ"ל.

  7. לפני כשבוע בדיוק יצא לי לשחק מעט ב-PS3 באחת החנויות המתמחות בארץ. הגרפיקה נראית מדהים, ועם השלטים תומכי הבלוטוס, עוד יותר כיף לשחק. 4500 שקל ישלמו המסוגלים, אנחנו נמתין בסבלנות. בסך הכל, בנתיים לא רע לנו עם ה-PS2. ובחו"ל תמורת 500 דולר, ה-PS3 הוא תמורה נהדרת לכסף, בארץ תמיד מגזימים.

  8. הפיתרון פשוט להחריד – חרם צרכנים. כמובן שמניסיון העבר עם לקוחות ישראלים זה בטח לא יעבוד. אז אנשים כמונו שמכירים את EBAY ימשיכו להזמין מחו"ל ובא לציון גואל.

  9. פחחחח חרם צרכנים? אצלנו? אצל החילונים? בחלום הלילה. אנחנו האוכלוסיה שכל החברות משתינות עליה.

  10. אני כבר שבועיים בדיאטת Wii. הבעיה היא שזה בשילוב עם דיאטה רגילה, אז אני לא יודע עד כמה זה משפיע. אבל מה אכפת לי אני? זה תירוץ מצויין לאישה אלה אני מבזבז כל יום חצי שעה (או שעה, או שעה וחצי) על Wii Sports וזלדה.

    אה, ובארץ מוכרים את זה כרגע ב-2500 ש"ח. בעסה. מזל שיש אמא שנסעה לחו"ל בזמן המתאים ואפילו הצליחה למצוא קונסולה באחת החנויות!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *