צפצפה תוך אוזנית

תום סלע שלח לאימייל הסגול עם הנקודות הצהובות קישור לפיתוח יפני (תודו שהתגעגעתם). אחת הסיבות לתאונות דרכים היא שהנהג נרדם. כשהנהג נרדם ראשו מתנדנד עד שהוא נופל על ההגה. בזמן הזה הרכב נוסע ללא שליטה עד אשר מתרחשת התאונה הבלתי נמנעת. לכן! היפנים המציאו צפצפה תוך אוזנית אשר בודקת בכל רגע נתון את זווית הראש ביחס לאופק. במידה והראש נופל או מתרומם בזווית העולה על 10 מעלות, הצפצפה התוך אוזנית מבצעת את תפקידה ומצפצפת לך בתוך האוזן.

ביפ ביפ!

כעת נשאלת השאלה מה קורה אם אתה מתכופף כדי לראות מי זה מצלצל בטלפון, איך בדיוק מכוונים רדיו מבלי לכופף לרגע את הראש והאם לא עושים תאונה רק מהבהלה שנגרמת לך מהרעש שהדבר הזה עושה לך בתוך האוזן.

היפנים האלו, לא ברצינות. באמת! נו באמת ברצינות. אני לא צוחק! זה אמיתי! לא מאמינים? איזה אינטרס יש לי לעבוד עליכם? הגיע הזמן שתתחילו לתת בי

11 מחשבות על “צפצפה תוך אוזנית

  1. אתה בעד סאדומאזו עם הלתת בך? כי אני חושב שאחד מהבריונים של MRM הוא הומו וחובב BDSM.

  2. חילקו הרבה לפני 5 שנים. עוד בתקופה שסלולארי לא היה כזה נפוץ והיד אוטומטית היתה לוחצת על ה>–

  3. אתה לא חייב להשתמש בזה ביום יום, אבל אם אתה צריך לנהוג מאוחר בערב, ואתה די גמור אבל מתכוון לנהוג בכל זאת, כדאי שיהיה לך מכשיר כזה.

  4. אני מניח שאפשר למדוד את קצב שינוי הזווית ולהגדיר את רמת הרגישות. סה"כ, ראש שנשמט יורד כלפי מטה הרבה יותר מהר מראש שמחפש את הסלולר או את הכפתור של הרדיו.

  5. האמת, אבא שלי המציא את זה. בשיא הרצינות. אני זוכר שהוא שמר את האבטיפוס הרבה שנים עד שהוא נעלם (כנראה כשעברנו דירה).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *