החוק הראשון של גוגל Adsense הוא שלא מדברים על גוגל Adsense. משום כך, אין בפוסט הזה דיבור, שיחה, דיון או ניתוח של גוגל Adsense. תחת זאת, אדבר כאן על שירות פרסומות תיאורטי שבעל אתר, יהה זה בלוג, גלוב או כל יצירה HTMLית אחרת, יתכן שישתמש בו. או שלא. כן.
ובכן, אותו שירות פרסומות תיאורטי, מחשב באופן תיאורטי ולכאורה, את הרווחים מהקלקה על כל מודעה. לאחר שהוא מבצע את החישוב הוא מחבר את כל ההקלקות לידי עצם חשבונאי המספק תוצאה מתמטית באשר לרווחים לכאורה שהתקבלו הודות להקלקות תיאורטיות אלו. הנני מצרף את מוצג א' של התביעה:
כפי שניתן לראות בצילום מסך זה שאושר לכאורה על ידי נוטוריון תיאורטי, באתר התיאורטי בוצעו שתי הקלקות על שתי פרסומות תיאורטיות שונות. האחת הניבה סכום מדהים של 50 סנט לכאורה והשניה הניבה סכום מדהים מעט פחות של 25 סנט. השירות התיאורטי המדובר, ביצע פעולה מתמטית הנקראת בשפה המקצועית "חיבור" והגיע למסקנה כי 50+25=74.
חבר המושבעים, היכן הסנט הנעלם?
זהו סנט שאותו בעל אתר עבד קשות כדי להרוויחו; הוא מיקם את הפרסומת, טיפח אותה, השקה אותה מים ונתן לה פוסטים זבל לרוב. לאחר דם, יזע ובעיקר דמעות, שניים מבין מבקרי האתר לחצו באופן תיאורטי על הפרסומת של שירות הפרסום הלכאורה הזה.
שירות זה, לכאורה, על פניו ובאופן תיאורטי גנב מבעל האתר סנט!
אם ניקח בחשבון שברחבי האינטרנט ישנם כ-2.5 שנדיבריליון בעלי אתרים המשתמשים בשירות הפרסום התיאורטי ושבממוצע מחשב אותו שירות פרסום כ-158 שנדיבריליון חישובים ביממה במהלכם הוא מגלח כ-13 מאנדו-שאנדו-ליפצקה-טרנדו-בריליון סנטים, הרי שמדובר באופן תיאורטי, לכאורה ומבלי להודות באשמה, בחתיכת שערוריה!
אם זה לא בסיס לתביעה יצוגית, אינני יודע בסיס לתביעה יצוגית מהו.
כתיבת תגובה