11 מחשבות על “קוראים לי אהוד ואני לא פופולארי

  1. שמתם לב לצורה החדשה שבוואלה מסקרים מסיבות עיתונאים? רצות שם 5 כותרות של דברי אולמרט, כבר באמצע הנאום, דקה אחרי דקה. אפילו לסכם את דבריו בסוף הנאום לכדי מאמר אחד נראה להם איטי מדי.. עכשיו רצים לספר לחבר'ה כבר במהלך הנאום..

    עידן האינטרנט חירפן לאנשים את שיקול הדעת.

  2. אולמרט לא יותר טוב ולא יותר גרוע מביבי וברק.
    שרון לעומת זאת הרס את המדינה קפוט. חירבן הכל. הטביע אותנו בשחיתות.

  3. אולמרט לא יותר טוב לא יותר גרוע הוא פשוט לא.

    הבן אדם נהיה בנסיבות לא טבעיות ראש ממשלה כשאף אחד לא יודע מי הוא (חוץ מתושבי י-ם שהוא הרס להם את העיר בימי כהונתו והכניס אותה לגרעונות ענק) ואני חושב שאפילו הוא לא הבין שמדינת ישראל זה לא עיריית י-ם, ושהוא פשוט לא מתאים מבחינת כושר מנהיגות בסיסי להיות ראש ממשלה ולחלק הוראות לשרים ושמישהו יקשיב לו, מה שקורה כרגע במשרדי הממשלה זאת פשוט אנרכיה, הכל תקוע, שום רפורמה לא מבוצעת ,כל מיני תוכניות עתידיות מוקפאות בכל התחומים מתחבורה ותשתית ועד השקעות בתעשייה ,ואני כבר לא מדבר על הדברים המהותיים של ביטחון ושלום.

  4. "אני קם כל בוקר לקלחת רעלים" כתוב בכותרת המשנה.
    קראתי את זה בהתחלה כ"לקחת רעלים", אך לאחר מבט של WTF קראתי שוב. P:

  5. אני בעיקר מוטרדת מההתדרדרות הקשה באיכותם של כותבי הנאומים. אולי במקום לשלם לספינולוגים שלא יודעים עברית (וגם בספינולוגיה הם לא משהו, לפחות לפי התוצאות) עדיף להחזיר את איתן הבר וחיים גורי. ואת קול הבס העמוק.

    אגב, מבחינת ההגיון הפשוט יש כשל בדבריו, מאחר ואם זה מקום העבודה שלו, וככה הוא מבצע את העבודה שלו – אם אנחנו עושים רדוקציה של תפקיד ראש הממשלה בישראל לתפקיד ניהולי רגיל – אז זה בדיוק הזמן שמועצת המנהלים או בעלי המניות מתכנסים ומחליטים להדיח אותו, effective immediately. איכשהו נדמה לי שהוא יודע שבמצב הכנסת הנוכחי זה לא יקרה.

  6. מגיל 29 הוא הפך את הכנסת למקום העבודה שלו. לא תרם דבר מלבד פרשיות שחיתות
    כגזבר הליכוד ואחרכך כשר זוטר וראש עיר כושל שהכניס את י-ם לגרעונות של עשרות
    מליוני ש"ח ואישר לחבריו בעלי ההון מפלצות כמו פרויקט הולילנד.

    הגיע הזמן שמישהו ינתק את חבל הטבור של אהוד אולמרט מהכנסת, אולי יש לו עתיד בנדל"ן.

  7. שבי צודק.

    מצב המנהיגות אינו מזהיר, בלשון המעטה.

    הבעיה היא שאנשים איכותיים פשוט לא מעוניינים להגיע לפוליטיקה. השוק הפרטי יותר אטרקטיבי עבורם וההזדמנות בפוליטיקה מהווה גם סיכון ממשי לקריירה. מבחינה אסטרטגית זהו איום של ממש שכן מדינת ישראל לא יכולה להרשות לעצמה בינוניות שתוביל לנחיתות במרחב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *