זהירות! ויסטה!!

חברת המחקר "גרטנר" ממליצה ללקוחותיה שלא להתקרב למערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט, חלונות ויסטה (על שלל גרסאותיה) עד לשנת 2008. לטענת החברה, מערכת ההפעלה החדשה לא מציעה שום יתרונות ממשיים ללקוחות העסקיים. אם בכל זאת רוצים להתקין את ויסטה מומלץ לעשות את זה רק על מחשבים חדשים ורק אחרי שעברו שנתיים מהרגע שמערכת ההפעלה הושקה.

יכול להיות שגרטנר מאוד צודקים. אבל אני מוכן להתערב על משכורת חודשית (שזה אומר 17.29 שקל, כולל מע"מ) שעד שויסטה תצא ו/או זמן קצר לאחר ההשקה, גרטנר כבר תספר סיפורים ונפלאות על ויסטה ותסביר ללקוחותיה שבעצם, אפשר כבר להתקין. למה? כי ככה זה עם חברות מחקר.

6 מחשבות על “זהירות! ויסטה!!

  1. אני לא מסכים איתך. חברות ובמיוחד גדולות לא יכולות להרשות לעצמן לעבוד תמיד בקידמה. יש עוד הרבה מקומות שוינדוס 2000 שולטת. חברות משתדלות לשמור על צעד אחד מאחור. שכולם יתקינו, הבעיות יצוצו, מיקרוסופט יתקנו, ייצא SP3 ואז אולי הן ישקלו להתקין.
    מה גם שזה גם סיפור לא זול לשדרג כמה עשרות/מאות/אלפי תחנות עבודה.

    אז הן ישקיעו בטכנולוגיה מסביב (שרתים וכולי) והם יהיו בקידמה, אבל תחנות?

    אני עובד בחברת תוכנה ואצל לקוחות אנחנו מתקינים דוקא וינדוס 2000. כי אנחנו מכירים את השטויות שלה לעומק ויודעים לעקוף את המכשולים. אולי בקרוב נוסיף תמיכה בXP SP2. ויסטה? תבוא בעוד 3 שנים אולי נדבר על זה?

    המטרה היא לקבל מערכת יציבה. זה מה שחשוב ללקוחות, לא?

  2. אחד ידידי, לא טענתי שאין היגיון במה שגרטנר טוענת. נהפוך הוא. כתבתי: "יכול להיות שגרטנר מאוד צודקים" (שם, שם). מה שטענתי הוא שהם ישנו את דעתם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *