היו"ר יורד לאילת

דבר ההכנות הסודיות להנפקה הגיע לאוזניהם של משקיעים ברחבי העולם. שלושה מהם, משקיעים סעודים עשירים במיוחד, הגיעו לאילת בניסיון לבצע רכישה של הגלוב עוד טרם ההנפקה הציבורית של מניותיה בבורסה התוססת של איי פיג'י. המשקיעים הסעודים מבקשים לרכוש את הגלוב, נכסיו, עובדיו, המוניטין שלו ואת צ'ינגפינקי, תמורת 43.2 שנדיבריליון דולר בעוד שאני לא מוכן לדבר על פחות מ-750 דרכמות.

כמו שאתם מבינים עומד להתרחש מו"מ קשוח.

בעקבות המגעים הסודיים, שאותם אני לא מאשר ולא מכחיש (מאשר, ברור שמאשר), היו"ר לוקח את משפחתו לחופשה מרוכזת בת שלושה ימים לאילת ויחזור לקמפוס לפני יום כיפור שם יתכונן לחגוג את הצום של אנשים אחרים. יש לציין שזוהי החופשה הראשונה שהיו"ר נטל בשלוש השנים האחרונות ולכן סביר להניח שייכנס לשוק חייו. בעוד שהמשפחה תנצל את הזמן לסיור במקומות הקדושים באילת (הבופה במסעדה של המלון), היו"ר יבחן לעומק את הצעת הרכש ויסביר לסעודים שלא עשו אותו באצבע. צפו להתפחויות דרמטיות, פלוס תמונות קשות.

ר"ש, מכיוון שנראה לי שאתה הטיפוס הכי אחראי בגלוב בימים אלו, אני מפקיד בידיך את האחריות על הגלוב. תמר סגנית ראשונה, ילדה סגנית שניה ומוסיף מצידי תפטר אותו.

אם אתם צריכים למסור ד"ש למישהו באילת ו/או לשלוח אותי לבצע משימה חשובה אחרת, עכשיו זה הזמן לבקש ולקבל תשובה שלילית.

ברכות והחזיקו לי אצבעות.

23 מחשבות על “היו"ר יורד לאילת

  1. יש לי הרגשה (סתם, תחושת בטן, לא משהו ספציפי, לא) שהולכת להתרחש הפיכה בעוד היו"ר נעדר (סתם, תחושת בטן, לא משהו ספציפי, לא). שינויים בהגדרות תפקידים, מיתות, וכמה תאונות בלתי צפויות (סתם תחושת בטן, לא משהו ספציפי, לא).

  2. הדרך היחידה שבה יכולה להתרחש הפיכה, כשכל מי שכותב בגלוב זה רק יובל עם שמות בדויים, היא רק אם יובל יכנס דרך רשת אלחוטית או איזה קפה אינטרנט באילת…

  3. עופר, ככה זה כשמגייסים אנשים איכותיים ומלאי מוטיבציה ומספקים להם משאבים, משכורת גבוהה וסביבת עבודה מהנה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *