זין זין זין זין זין זין זין זין זין זין*

בכל פעם שחשבת שבוואלה הגיעו לתחתית הבור, בכל פעם שחשבת שהם לא יצליחו להגיע נמוך יותר, בכל פעם שחשבת שלא יכול להיות טקסט מטונף יותר, ירוד יותר, מלוכלך יותר, טקסט שמצליח לייצג באופן טהור את המיץ של התחתית של הזבל הטבול עד צווארו בסחי וקיא, מגיע טקסט מופתי נוסף ומלמד כי וואלה היא אכן החירייה של האינטרנט הישראלי, נחל הקישון של התוכן המקוון המקומי, רמת חובב של כותבי הטקסטים השובבים שמרימים צואה המרוחה על הרצפה, מתגלגלים מצחוק ומתמוגגים משנינותם בשעה שהם כותבים – החזיקו חזק במסעד הכסא – זין!

ברכות!

כן, אני יודע. זה הסגנון המיוחד של וואלה, זה שהצעירים כל כך נגנבים עליו. כן, אני יודע, אני זקן וקשיש שלא מתחבר לרוח התקופה, רוח שוואלה היא הנציגה האותנטית שלה. כן, אני יודע, זו בסך הכל פארודיה ואני פשוט לא מבין את הסאטירה החברתית השנונה, הבועטת והישירה על כתיבה באינטרנט ואפילו על וואלה עצמה בסוג של היפוך על הפוך, הפוך על הפוך על הפוך. הו, איזה תחכום נפלא.

זו הסיבה שלכתוב על וואלה זה תמיד לקחת סיכון שמישהו יעקם מולך את האף ויגיד לך "אוי תנוח, אתה פשוט לא מבין את ההומור". זו גם הסיבה שאשתדל שלא לכתוב יותר על וואלה: יש גבול לתשומת הלב שצריך להקדיש למי שמשחרר נפיחות סירחניות, מוזיקליות ככל שיהיו. כחברה עסקית, וואלה היא ארגון חשוב ומרכזי באינטרנט הישראלי וצריך לעקוב אחריה. כגוף תוכן, וואלה הוא האתר המאוס בישראל, אתר של בדיחות פלוצים.

* גם אני יכול להקליד את המילה "זין" 10 פעמים בטקסט אחד. עכשיו כל מה שאני צריך זה לשלב שלוש פעמים את המילה "כוסית", לתאר את "אשכיו הגדולים של החנווני", לעסוק ב"זיקפה טורדנית" (או ב"אירקציה" – ללמדכם שהכותבים של וואלה גמרו כיתה י'), ואני מסודר.

16 מחשבות על “זין זין זין זין זין זין זין זין זין זין*

  1. להתעלם? בדיוק ההיפך – להציף. טקסט בהמי כזה הופך לחלק לגיטימי של תרבות בהמית שמובילה להתנהגות ולמעשים בהמיים. מישהו צריך לתת דין וחשבון על המילים האלה.

  2. רגע, וואלה לא נסחרת באינטרנט?
    אי אפשר להצניח להם את המניה אחת ולתמיד?
    אולי לבקש מישראל חסון שיציע הצעת חוק לחסימת וואלה?
    אצלם ואצל כמותם רק הכסף (והכוח) מדבר.

  3. מילא זה, אבל הבעיה היא לא בוואלה. הבעיה מתרחשת כשאתרים אחרים שוכרים אנשים שפעם עבדו בוואלה ומקדמים אותם לתפקידים מאגניבים מחתרתיים לועסי זנבות ואז כל האתרים הופכים להיות וואלה.

  4. אם הבדיחה היא עליך (לא הצלחתי לקרוא עד הסוף כדי להבין), אז בהחלט אסור למושא הפארודיה להתלונן על רמת הפארודיה.
    בכל מקרה נראה לי שאתר ואללה מצליח בעיקר הודות למשתמשים פשוטים שהתרגלו לשירותים הבסיסיים יותר (מייל מז"א כרטיסי קולנוע וכו'), ואני משער (ע"פ תחושת בטן) שמספר הקוראים של המדורים הפנימיים הוא די זעום.

  5. קודם כל, גם בתור נער אין לי מושג מה מצחיק בכזו כתבה עלובה.
    דבר שני, כתבת "זין" 12 פעמים בטקסט, לא 10 P=.
    הדבר היחיד ששווה לקרוא בוואלה זה את הספורט, וגם זה כי אין אתר נורמלי שמביא דיווחים נורמליים על ה-NBA (חוץ מזה, לא נראה לי שצריך להכניס סקס לספורט כדי להגיע למכנה הנמוך ביותר…)

  6. אל תיקח את זה כל כך קשה. זה אינטרנט פה.
    בכל מקרה, אני נטשתי את "וואלה!" מזמן לטובת האתר של "הארץ" כדף הבית. זה מדהים איך הם מצליחים להפוך כל (אבל כל) שם של כתבה למשהו עם רמיזה מינית, כדי שתקליק עליה ותעשה להם עוד כסף. מודה – גם אני תמיד הייתי מקליק. אבל לא עוד – כאמור, עקרתי משם.

  7. VICTORY!!!

    אני גולש בוואלה קבוע ואני שמח לשמוע שלא תכתוב יותר את הרפש שלך על וואלה. אנחנו רוצים רק אנשים כמונו שיגלשו לצידנו ולא רכי לבב שמתחבאים מאחורי המקלד. צריך גם "מגעילים" בתעשייה אחרת היה פה משעמם ולך לא היה על מה לכתוב

  8. ואז באים אנשים שגדלו בביב השופכין הזה ומתחילים לכתוב במעריב (למשל) ומביאים לשם את אותה תרבות כתיבה נמוכה ועלובה. ע"ע יריד המותגים הנמוך של שי גולדן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *