אומרים שהבגדים עושים את האדם ולכן אפשר ללמוד על אנשים רק מלבחון מה הם לובשים.
מייסד פייסבוק, מרק צוקרברג, אוהב כפכפים. הוא אוהב כפכפים של אדידס. הוא נועל אותן לכל מקום.
צילום: זינו קריבלי
ואני שואל את עצמי מהו המסר של הכפכפים של צוקרברג: האם זה "אני מגניב"? או "יש לי אצבעות מאאאגניבות"? או "אני בעד לאוורר, כמה שיותר לאוורר"? או שאולי זה "כולכם על הזיבי שלי"?
המסר של הכפכף – סוגייה לשבת בפילוסופיה של הנעל.
אולי הוא רוצה לרדת לאילת – לאי-להההת ?
מסר? מה פתאום מסר?
רק בגלל שאני מרויח מליונים אז כל דבר קטן שאני עושה זה מסר. אם אתה פוגש משהוא אחר עם כפכפים אז ישר אתה חושב על המסרים שלו.
בסך הכל הכלב לעס לי את הנעל והגרביים בכביסה.
המסר הוא שיש לו מספיק כסף לכוון את הטמפרטורה לרמה שנוחה לו בכל מקום שאליו הוא מגיע.
אולי יש לו ציפורן חודרנית.
המסר הוא- כולם מסתכלים על הנעליים. אז אני לובש כפכפים. זיבי. גם מה שמשנה, זה שאני לוחץ עם הכפכפים על הדוושת דלק של הפרארי שלי.
המסר הוא: ישך' חמש שקל? אני צריך לבארשבע.
אז בעצם הוא השכן המניאק שמפריע לילדים לשחק סטנגה?
המסר הוא: אני בכלל תלמיד קולג' מגניב ותפרן ולא מיליונר שמחזיק את כל המידע האישי שלכם ועושה בו מה שאני רוצה.
אולי המסר הוא להפסיק לשים קרוקס.
עכשיו אין תירוץ לזה שקרוקס זה הכי נוח…
"יועצי התדמית שלי אמרו שאני צריך להיראות מגניב ועכשווי."
"לי אין פטריות בציפורניים. לא! באמת! תסתכלו! באמת! תסתכלו! נו!"
הלך לי לאיבוד הארנק ואני חייב להגיע לב"ש. יש לך 6 שקל?
Mark Zuckerberg is sending you a SUPER-KAFKAF
המספר מאוד פשוט
אם תעצבן אותו , זה הדבר הראשון שיעוף עליך…