סגור-פתוח-סגור

השעה 23:15.

אם אני גר בשדרות, נופלים עליי קאסמים ואני קורא את NRG, אני נשאר בבית – כי המקלטים סגורים.

 

מצד שני, אם אני גר בשדרות, נופלים עליי קאסמים ואני קורא את Ynet, אני רץ למלקטים – כי המקלטים פתוחים.

 

מצד שלישי, אם אני גר בשדרות, נופלים עליי קאסמים ואני קורא את "הארץ" אני יודע שללא קשר למקלטים סגורים או פתוחים, לקאסמים הנופלים והניתחים, האוניברסיטאות יהיו סגורות החל מיום ראשון.

מצד רביעי, ביום ראשון ממילא יוצאים לחופשת סמסטר של סמסטר שאפילו לא החל אז בפני מי בדיוק סוגרים את האוניברסיטאות? בפני אלו שבאים לחפש מקלט מהקאסמים כי המקלטים שלהם היו סגורים (או פתוחים) או בפני הסטודנטים שלא באים (כי הם בחופשת סמסטר) או בפני המרצים שממילא לא מלמדים?

מדינה דבש.

6 מחשבות על “סגור-פתוח-סגור

  1. פעם אחרונה שבדקתי (כשהיו פרסומות של "M S N אה הא!"), זה היה MSN.co.il
    תהייה ארור אתה, למען האמת (שהיא לא תמות חס וחלילה), חשבתי שאתה שואל את זה כי סגרו את הבאסטה ואפחד לא סיפר לי (או אפחד חוץ ממך לא ידע, כי אפחד לא נכנס לאתר הזה). התבדתי.

  2. קודם כל, באוניברסיטה העברית (מסיבה לא לגמרי ברורה) הסמסטר אמור להסתיים רק בשבוע הבא. חוץ מזה, בניגוד למה שאפשר לחשוב, חופשת סמסטר היא לא חופשה. לא לא! בחופשה את קוברת את עצמך מתחת לפוך, או נוסעת למקום רחוק וחם, או שוטפת סוף סוף את ערימת הכלים העצומה שבכיור. ב"חופשת" סמסטר את יושבת ולומדת לחמישה מבחנים במקביל, כי בגלל השביתה היית צריכה להחליף קורס של 6 נקודות בארבע קורסים קטנים. בשאר הזמן את בספריה, כותבת סמינריון מטופש כדי שכשהשביתה תגמר תוכלי להתחיל לכתוב אחד אחר.

    אז אני מצטערת שאני הורסת קצת את הבדיחה, אבל חלקנו די מוטרדות מהשאלה מה יקרה ביום ראשון עם האוניברסיטאות ואם כן או לא יהיו מבחנים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *