מה אתה משווה בכלל

אביב בושינסקי, יועץ התקשורת הנצחי של בנימין נתניהו, מפרסם הבוקר מאמר בעמוד הדעות של "ידיעות אחרונות" ובו הוא רוטן וקובל על כך שהתקשורת מחבקת את המעבר של שלי יחימוביץ מתפקיד העיתונאית לתפקיד הפוליטיקאית בעוד שהוא, שהיה כתב ברדיו ועבר לשמש כעובד מדינה (בתפקיד יועץ התקשורת) אצל נתניהו, זכה למקלחת צוננים (עד כה לא העלו את המאמר ב-Ynet ולכן אין לינק)

אביב, בוא, בוא הנה רגע. מה אתה לא מבין? אתה הלכת לעבוד אצל ביבי! ב-י-ב-י!!!

לפעמים אני לא מבין ת'אנשים.

6 מחשבות על “מה אתה משווה בכלל

  1. יש גם הבדל בין עיתונאי שמקריב את הקריירה שלו הופך לפוליטיקאי שעתידו לוט בערפל, לבין עיתונאי שהופך ליועץ תקשורת.

  2. ואם כבר, גם התואר "יועץ תקשורת" הוא תוצר של מכבסת המילים של הפוליטיקה. האיש הוא דובר ולא יועץ. במיוחד לאור העובדה שביבי יכול ללמד אותו דבר או שניים בתחום הפרופגנדה, ולא צריך ממנו עצות.

  3. (למרות שזו סיבה טובה)

    ראשית, למה מי הוא?, מי זוכר אותו?. שנית, כשיציג קריירה של עמידה על עקרונות ועיתונאות חברתית לוחמת אני אשמח לקונן על האבדן שלו. אבל ברוב המקרים שאיזה גנרל/פרופ' רייכמן עטור נצחונות עובר לפוליטיקה לדרישת העם שלחץ עליו, משום מה קשה לך להאמין למילה שלו.

    אבל במקרה שלה, כאמור, היא באמת עיתונאית לוחמת, ואני מאמין לכל מילה שלה כשהיא אומרת שהיא עברה צד בתקווה שיהיה פה שינוי.

    מה שכן, היא קצת תמימה בשביל עיתונאית משופשפת. ואם יותר לי,

    פרץ?, אחותי את סגורה על עצמך?, פרץ?, זו התקווה הגדולה? (ראו נא, הצעת החוק של יאסינוב ומה היתה עמדתו של פרץ בנושא. haoketz.com)

    מה שמוכיח שכל מה שהימין אומר עלינו נכון. אנחנו חיים באשליות ורצים לחבק זאבים בוואלסים מתמשכים.

  4. עודד, מאחר והצעת החוק הוגשה על-ידי איש שינוי שהיה פעם בעל חברת כוח-אדם, ומאחר והיא מגלגלת את האחריות מחברות כוח האדם למעסיקים, היא בעייתית מאד.

  5. ידעתי שהוא איש שינוי, מה שהחשיד את ההצעה בעיני כפופוליסטית, והמידע שהוספת לי צובע את זה בצבעים בעייתיים אף יותר

    (בעניין דומה אני ממליץ לקרוא את המאמר על סין שמופיע במוסף הארץ ובקפטן אינטרנט כולל התגובות)

    אם המניע הוא פופוליסטי – אין אלא להכריז על ניצחון ליאסינוב כי הוא הצליח מעל המשוער הצעת החוק לא עברה אמנם, אבל הוא הצליח למחוק את דימויו (אם היה לו כזה) כנוגש פועלים לטובת לוחם צדק ובעת ובעונה אחת לחשוף את ערוות פרץ (יורד נמוך: עולה לי שאלה שכרוכה בחיבור לסימן ההיכר שלו) כלוחם קטן לזכויות החלשים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *