דבש. הכל דבש.

מדינה שבה שורפים ספרים היא מדינה בבעיה. בעצם, כל מדינה שסובלת מפונדמנטליזם היא מדינה בבעיה. זה גם המקום להגיד סוף סוף של"ג בעומר זה חתיכת חג מחורבן מאין כמותו. בואו נראה: זיהום אויר, עשן שמסריח את הבתים, גדודי ילדים עם תאוות פיצוצים ותחמושת נפצים ומגמת מריחה של החג על פני שבוע שלם במקום יום אחד. כן, נשמע כמו אחלה מתכון לחג נהדר.

***

מדינה שראש הממשלה שלה מעדכן את אזרחיה על מצב השלום האזורי על פי לו"ז החקירות שלו, היא מדינה בבעיה. או אולי הבעיה היא הספינופוביה שלנו? מצד שני, יאיר לפיד כל הזמן כותב בטור שלו (אני מתכוון לטור מהשבוע שעבר 'חקירוקרטיה'; מהפנינים העדכניות שלו טרם יצא לי לטעום) שהכל בסדר, שאנחנו סתם מתלוננים ושברור שאי אפשר להמשיך ככה כשכל הזמן צצים חשדות פליליים חמורים נגד ראשי המדינה ולכן כדאי שנפסיק להתלונן ולחקור כל עוד הראש המדובר יושב על כסאו. אז אולי הבעיה היא רק עם הראש שלי. בכל זאת, יאיר לפיד, כן?

***

מדינה שבה צריך קמפיין תקשורתי כדי להזכיר לכולם שזה לא בסדר להכות קשישים, היא מדינה בבעיה. (לכן, מסתבר, גם אנגליה בבעיה) אגב, זה גם לא בסדר לצחוק עליהם, לתשומת לבך האזרח אסייג. בעצם, אולי הבעיה היא בקשישים עצמם. למה הם עוד כאן? למה הם לא מתים ועוזבים אותנו בשקט? אולי אפשר להתייעץ עם סגן ראש עירית אור יהודה – בכל זאת, מדובר בעיריה המתמחה בטיפול במיעוטים ובספרים, אולי יכולים שם להרחיב את תחום הטיפול גם לנושא המעצבן הזה של קשישים. עם מי אפשר לדבר?


Deprecated: str_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/yuvdro1/popup.co.il/wp-includes/formatting.php on line 4303

Deprecated: str_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/yuvdro1/popup.co.il/wp-includes/formatting.php on line 4303
באה לי מחשבה

10 מחשבות על “דבש. הכל דבש.

  1. נו מה זה מעצבנים המשטרה והפקרליטות האלה עם השלטון חוק שלהם! מה זה אשמתו של ראש הממשלה שאנשים דוחפים לו מזומנים במעטפות? אתם הייתם אומרים לא לעשרים אלף דולר בשטרות של מאה שמחולקים ככה יפה יפה? תגידו תאמת ברור שלא אז אל תדברו בכלל.
    וחוץ מזה יאיר לפיד יודע מה הבעיות היום במדינה, זה לא השרים שגונבים כסף ומתנהגים כמו בוסים בקוזה נוסטרה, זה החקירות, ולכבוד צחותו ותומתו של ראש הממשללללה אני מצטט מהמזמור הקבלי "אודי חמודי(לחן עממי)":
    זה אודי חמודי הוא ילד קטן.
    גר הוא הרחק שם בעמק בית שאן.
    עיניים לו תכלת וראש לבנבן.
    פה לו מתוק מחייך ומקשן.

    שואל בלי הרף הוא: למה זה כך?
    "למה ולמה" מעביר הוא בסך.
    אודי חמודי, הוא בן אביטל,
    שאלה ראשונה את אביהו שאל:

    למה טלה עת יפתח את הפה
    יודע לומר לי אך מֶה ורק מֶה?
    ולמה צביה הפרה החומה
    יודעת לומר לי גם מוּ וגם מָה?

    באמת למה.

  2. עידן,
    אני סובל בשקט מל"ג בעומר כי עכשיו תור הילדים לשרוף
    כשהיה תורי לשרוף המבוגרים דאז סבלו בשקט
    ככה זה, כמו נס קפה רובאית

סגור לתגובות.